Ostatnia prosta do świąt

Witam Was kochani serdecznie 😘

Jak się macie?
Aż trudno w to uwierzyć ale już za tydzień zaczynają się Święta Bożego Narodzenia 🎄






Szczerze to już nie mogę się doczekać.
Święta będą dla mnie nie tylko momentem spotkań z bliskimi ale dłuższymi chwilami bez pośpiechu,odpoczynku.😧☺
Będę mogła sobie pozwolić na to aby spokojnie wstać, wypić kawę, pochodzić trochę bez makijażu,bez stresu że za 15 minut autobus, jeśli się na niego nie zdążę to spóźnię się do pracy/urzędu/lekarza...😨
W listopadzie łudziłam się że grudzień będzie trochę spokojniejszy niż listopad,ale prawda jest taka że gdy nie idę do pracy,to w przeciągu ostatnich tygodni na palcach jednej ręki mogę policzyć dni gdy po zjedzeniu śniadania, spokojnie wzięłam się za domowe obowiązki typu pranie, sprzątanie,gotowanie...😫
Notorycznie muszę gdzieś biec, coś załatwić...😒
Po powrocie do domu czekają mnie domowe obowiązki.
Oprócz permanentnego braku czasu, cały czas coś się psuje.😤
Albo bateria w łazience,albo tak jak ostatnio te buty:







Całe szczęście że zdążyłam w nich zrobić zdjęcia które już niedługo pojawią się na moim blogu.😚📷
Cała ta bieganina mam jeden plus: praktycznie w mgnieniu oka przeminął mi listopad,no i grudzień.⏳📅
Po rozpoczęciu Nowego Roku 2018 zostanie 8 tygodni do marca czyli początku kalendarzowej Wiosny.
I nie wiem jak Wy ale powolutku zaczynam się przygotowywać😉 m.in. ostatnio kupiłam sobie te buty:











Całkiem niedawno na moim blogu pochwaliłam się tymi kozakami:







Wiele z Was pisało że chętnie zobaczy stylizacje z nimi.
Dziś przygotowałam dla Was taką stylizację :
Te kozaki połączyłam z niebieskim sweterkiem którego uwielbiam,i który mi służy już kilka lat,nie tylko zimą, jesienią czy wiosną,ale i podczas chłodniejszych letnich dni☺Do tego dodałam zwykłe niebieskie jeansy











Jeśli chodzi o te kozaki to są bardzo wygodne, mogłabym w nich w spać,

Na zbyt długie spacery i śliskie drogi się nie nadają.
Nie jestem pewna czy to dlatego że szpilki zimą to trochę taki hardcore,czy raczej dlatego że nie lubię chodzić w kozakach...😗


Co myślicie o tej stylizacji?
U Was też Grudzień to pasmo bieganiny i obowiązków czy może odwrotnie-spokojnie sobie czekacie na Święta?


Buziaki i do następnego 😘




34 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji, piękne kozaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty.:) kozaki mi się podobają najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozaki są rewelacyjne <3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne są te Twoje nowe kozaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna:)
    Te sandałki które kupiłaś również są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, grudzień to gorący czas...ale wszystko da się ogarnąć;)
    Fajne te butki!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. szare kozaki są świetne;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the boots♥ You look amazing!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te kozaki, szkoda, że ciężko w nich chodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak wygląda twoja szafa z butami, chyba buty zaczynają z niej już wypadać co tu zajrzę to jakieś nowe buciki oglądam <3 sama kocham buty i niestety nie potrafię obok obuwniczego przejść obojętnie :) staram się jednak powstrzymywać jak mogę :) świetny post kochana!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez jestem zabiegana niestety ale u mnie jeszcze 6 miesięcy i będzie lepiej! :) tez jie
    Mogę się doczekać świat, chce odpocząć :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kozaki :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!

    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja fajna :-)
    Ja też mam świra na punckie butów więc Cię rozumiem.
    Na Święta tez czekam bo braki snu mam do nadrobienia spore :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szare kozaki mi się mega podobają niestety sama chodzę raczej w płaskich butach (niski facet :P) co do bieganiny już się przyzwyczaiłam, że w grudniu "lekko" nie jest, pozdrawiam! :)
    studiounderwear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buciki ;) A kozaczki, prezentują się na Tobie genialnie ♥

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te szpilki kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty za kolano- rewelacja! Buziaki :*
    mój blog | mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna stylizacja <3
    U mnie też "gorąco" przed Świętami:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kozaki extra, a cały zestaw fajny i przyjemny dla oka, bardzo ładnie wyglądasz:)
    U mnie listopad i grudzień to tez ciągła bieganina, natłok spraw, wymiękam normalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kozaki są super :)

    U mnie grudzień wolny, ale tylko dlatego, że choruję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zestawienie:*
    Te czarne sandałki też są bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. oo kochana te szare kozaki to był strzał w 10:) Wyglądasz w nich niesamowicie:*

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. super kozaki, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam takie same odczucia... czekam na Święta by choć trochę uciec od codziennej bieganiny

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie ładne kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow grey boots look beautifull on dear keep posting.
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  27. Kozaki są piękne ;)
    Zapraszam do Siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna kolekcja butów! ♥

    zapraszamy do nas ! http://oskarandbianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, all cool.

    Your blog is interesting!! Informative!!
    Follower # 67.I'm following you! If you like my blog, you can follow me back here,
    ♡Beauty Drugs♡ ♡ Stay in touch. ♡ Love xoxox

    OdpowiedzUsuń
  30. Szare kozaki są bardzo ładne!
    Wesołych Świąt!!! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy03 sierpnia

    I simply couldn't leave your site before suggesting that I really enjoyed
    the usual info a person provide on your guests? Is going to bee back incessantly tto investigate cross-check
    new posts

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy14 sierpnia

    I was recommended tthis website by means of my cousin. I am no longer certain whether this submit is
    written byy way of him as no one else know such sppecial approximately my difficulty.
    You're incredible! Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14 sierpnia

    Good day! I could hasve sworn I've vsited this website
    before buut after browsing through a few off the articles I realized it's new to me.
    Regardless, I'm definitely happy I discovered it and I'll be bookmarking it and checking back frequently!

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy14 sierpnia

    Nice post. I used to be checking continuously this blog annd
    I'm inspired! Extremely useful information specially tthe last
    section :) I maintain such info a lot. I was seeking this particular informatiion for a
    long time. Thank you and good luck.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)