Stylizacja- #BeigeOutfit

 Witajcie :)

Witajcie po Świętach Wielkanocnych, mam nadzieję że je miło spędziliście :)

Oraz że na spotkaniach rodzinnych obyło się bez burzy w szklance wody...

A propos burzy w szklance wody, przejdźmy do dzisiejszego postu który jest trochę związany z burzą, ale tylko w sensie zjawiska atmosferycznego ;)





Chociaż czasy gdy na widok i dźwięk burzy wymiotowałam i chowałam się do szafy (serio!) mam już szczęśliwie za soba (nawet lubię oglądać błyskawice przez okno, szczególnie nocą), to jednak unikam przebywania wtedy na zewnątrz, a gdy już pioruny mnie zastaną na świeżym powietrzu uciekam do jakiegoś schronu. W to popołudnie, burza pojawiła się gdy już siedziałam w mieszkaniu koleżanki, a fotki były zrobione. Gdy już się skończyła, wróciłam do domu (gdzie te czasy gdy sobotnie noce i wieczory spędzało się ze znajomymi na imprezach, a nie w domu z laptopem na kolanach???)

Kończąc post, stylizacja jest baaardzo wiosenna; sukieneczka, botki i skórzana kurtka wszystko to w brązowo- beżowych odcieniach. 

Kurtkę nabyłam rok temu, jednak z racji tego że pogoda wcześniej nie pozwoliła (a to za zimno, a to z gorąco) chwalę się nią dopiero teraz :)

Całość zostawiam do oceny Wam :)










Do następnego :)


12 komentarzy:

  1. Hello,
    I think we're all stuck to our laptops on Saturday night ahahah!!! I'm really scared of storms, ever since the last one that blew my roof off I've been really scared! Your look is very youthful and beautiful! I wish you a happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. The dress is super cute darling
    Great photos

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, tak w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka. Pasuje Ci ta kolorystyka. My jeszcze nie zaliczyliśmy pierwszej wiosennej burzy. Nie ukrywam, że boję się burzy, nawet w domu. Zawsze gdzieś tam z tył głowy mam myśl, że piorun uderzy wokół nas i narobi szkód.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie, uwielbiam Twoje stylówki! Super, że przezwyciężyłaś strach przed burzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, kobieca, dziewczęca stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentujesz w tej sukience . Super look

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukieneczka, pięknie wyglądasz <3. A pogoda ostatnio bardzo płata figle. Jeden dzień zimno i deszczowo, zaraz na drugi skwar jak w lipcu :).
    Święta miałam bardzo spokojne, ale jeszcze trochę do zdrowia dochodziłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka idealna na ciepłe wiosenne dni. Co do burzy też się jej bałam jak byłam mała dziewczynką. Obecnie podobnie jak Ty lubię przez okno ogladać błyskawice :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie beżowe stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)