Bielenda Korygujący fluid+ serum SPF 50- moja opinia

 Witajcie :)

Kwiecień już w pełni, niebawem przed nami majowy weekend, a potem laaato ;)

Czas więc rozpocząć poszukiwania dobrych kosmetyków na lato. Niezbędnikiem są filtry SPF. Warto też używać ich zimą. Chyba ta myśl przyświecała marce Bielenda, gdy zimą wypuścili na rynek bohatera dzisiejszego postu;


Bielenda

Korygujący fluid + serum SPF 50




Zdecydowałam się sprawdzić ten kosmetyk, mając w pamięci Mineralny Fluid rozświetlający z sokiem z truskawki. (Recenzja jest dostępna TU ) 
Owy kosmetyk został moim ulubieńcem i nadal bardzo chętnie do niego wracam.
 Czy tak samo będzie z bohaterem dzisiejszego postu?
O tym w dalszej części postu. 
Enjoy :)



Od producenta:


Zawarte w nim składniki aktywne takie jak ceramidy, kwa hialuronowy, trehaloza, czy olej z opuncji figowej zapewniają dawkę prawdziwego nawilżenia, a idealnie dobrane pigmenty naturalne krycie, bez efektu maski. Posiada formułę, która nie obciąża skóry i nie zatyka porów. Idealna równowaga pigmentów kryjących i korygujących oraz składników pielęgnacyjnych, sprawia że formuła jest bogata i lekka jednocześnie, dając wizualny efekt poprawy wyglądu skóry i realnie o nią dbając.









Skład:



Aqua (Water), Titanium Dioxide, Dimethicone, Dibutyl Adipate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Cetyl
PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Coconut Alkanes, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Isodecyl Neopentanoate, Ethylhexyl
Salicylate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Squalane, Ethylhexyl Triazone, Magnesium Sulfate, Trehalose, Opuntia Ficus-Indica
Seed Oil, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Sodium Hyaluronate, Ceramide NP, Polyglyceryl-10
Laurate, Methicone, Silica Dimethyl Silylate, Stearalkonium Hectorite, Stearic Acid, Alumina, Propylene Carbonate, Citric Acid,
Tocopherol, Polyhydroxystearic Acid, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Limonene,
[+/-] CI 77891, CI77492, CI 77491, CI 77499.



Kosmetyk otrzymujemy w nie tyle pięknej co luksusowej złotej tubce, zakończonej zakrętką w tym samym kolorze. Na opakowaniu mamy napisane czarnym kolorem informacje o produkcie m.in nazwę oraz składniki. 



Kolorystyka tego fluidu jest dość uboga; trzy odcienie zdecydowanie dedykowane dla osób o jaśniejszych karnacjach. (Mój odcień to nr. 2 )

Kosmetyk ma delikatny, ledwo wyczuwalny pudrowy zapach. Konsystencja produktu jest gęsta, co zazwyczaj świadczy o tym że produkt jest kryjący.

Niestety ale nie w tym przypadku.  Przy aplikowaniu fluidoserum Bielendy, odniosłam wrażenie że jest on dość kryjący, jednak po chwilii kosmetyk wtopił się w cerę, dając bardzo delikatne krycie. 



No to lecimy z drugą warstwą

Bez większego skutku jeśli idzie o krycie, bo zapomniałam dodać że ten kosmetyk ma mocno satynowe wykończenie i przy drugiej warstwie nie wygląda to za dobrze.Z tego powodu dałam sobie spokój i nie próbowałam nawet nałożyć trzeciej warstwy (puder zniwelował to satynowe wykończenie).

Zarówno krycie i jak trwałość nie są mocne; po niecałych czterech godzinach znika on z buzi. 

Na szczęście nie szkodzi on też cerze, nie zapycha, nie podrażnia, nie uczula i nie ciastkuje się- nawet przy tych dwóch warstwach. 

Używając fluidoserum Bielendy,  dwa razy dziennie zużyłam niemal całe opakowanie, więc z tą wydajnością też nie jest najlepiej

Cena produktu oscyluje w granicach 40-50 złotych.

Jak na podkład, jeszcze o takim kryciu, trwałości i wydajności jest zdecydowanie za drogo.

Patrząc jednak na ceny filtrów SPF do twarzy, cena wydaje się wcale nie taka przesadzona. 

Korygujący fluid+serum SPF 50 Bielendy, jest typowo letnim kosmetykiem. 

Nie wiem tylko po co marka wypuszczała go zimą, gdzie powinno się używać SPF 20- 50 to za dużo...

Ja raczej do tego kosmetyku już nie wrócę.

Wydaje mi się będzie on idealny dla osób lubiących produkty 2w1- bo tu mamy i makijaż i pielęgnacje, a latem stawiamy na lżejszy makijaż.

Kosmetyk można kupić m.in w Rossmanie.


Używaliście już tego kosmetyku?

Macie jakieś ulubione produkty z filtrami SPF?

Dajcie znać w komentarzach

Do następnego :)

8 komentarzy:

  1. Hello!
    I always use cosmetics with FPS filter both in winter and summer! Here in Portugal it's sunny in all seasons, but given that you're in Poland I also think that a 50 filter for winter is too much, maybe this cosmetic was made with another country in mind!!!
    I wish you a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rozwiązanie - takie 2 w 1.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabiutki produkt, latem nie używam tego typu kosmetyków, stawiam tylko na krem SPF, zimą (jak słusznie zauważyłaś) tak wysoka ochrona w mieście nie jest mi potrzebna. Dla mnie cena nieadekwatna do oferowanego produktu, zresztą sama nie zauważyłaś żadnych plusów tego produktu, więc też jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię mazidła 2w1 :D chętnie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt. Chyba się skuszę :) Na słoneczne dni szczególnie się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i też nie planuję do niego wrócić, bo nie do końca pasował mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, nie używałam, ale te 50 FPS filter do mnie przemawia :-)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)