Beżowy płaszcz, beżowa koszula, różowa minispódniczka i beżowe szpilki

 Dobry wieczór :)

Przyznam szczerze że myślałam, że nie uda mi się napisać (i opublikować) tego postu- ale jednak udało się.

Dzisiejsze popołudnie, mimo że wolne od pracy, zapełniłam nadrabiam zaległości towarzyskich. 

Ale że nie wszystkie się udało, to wróciłam do domu i postanowiłam napisać post. 

Dość krótki, bo nie mam się za bardzo o czym rozpisywać, za to mam do opublikowania zdjęcia które zostały zrobione w niedzielę (też nie sądziłam, że uda mi się je zrobić).




Różową spódniczkę, zestawiłam z beżowym płaszczem, beżowymi szpilkami i koszulą w podobnym odcieniu.

Zdjęcia robiła tym razem moja mama, a całość, zostawiam do oceny Wam.








 







Spódniczka- Charlotte Fashion

Koszula- Candy Tm

Szpilki- CzasNaButy

Płaszcz- Magmac


Żegnam się z Wami, słowami „do następnego”- ciężko mi napisać kiedy ten „następny raz” będzie, bo jak widzicie, posty na moim blogu, ostatnimi czasy, nie pojawiają się zbyt regularnie. Brak czasu to jedno (mam nadzieję że w czerwcu, będę go miała więcej, nie wiem jednak czy to się przełoży na bloga. Bloggerowy leń mnie dopadł, i bez wyrzutów sumienia przyznaję, że mając wolne, wolę się spotkać ze znajomymi, niż wybrać na zdjęcia czy napisać post. Jest też inny aspekt mojego życia, który zaprząta mi głowę, i po prostu czasami nie mam głowy do blogowania. Walczę z tym jednak, bo już kilka osób mi mówiło „że za bardzo się aganżuje” a to nie jest do końca, coś co powinno mnie dotyczyć.)

Do następnego :)





14 komentarzy:

  1. Bardzo miło Cię widzieć. Pięknie wyglądasz, do następnego zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do nas częściej jeżeli będziesz miała czas i chęci oczywiście :) Stylizacja super! Bardzo ładnie Ci w tych kolorkach. Płaszcz obłędny. Kupiłam sobie podobny, tyle że szary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh so pink coordinate, good style

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna spódniczka. Pasuje ci róż :D Miłego dnia! :) Pozdrawiam
    Zostawiam link do siebie ;) Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki i bardzo fajna stylizacja. Taki płaszcz by mi się przydał. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz w tych kolorach. Miło Cię widzieć zadowoloną i uśmiechniętą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Ci w różu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Życie prywatne jest ważne, nie tylko pracą żyje człowiek ;) Czasem nabrać sił pomaga na efektywniejsze blogowanie. Wiem gdzie robiłaś fotki, poznaję ulicę :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem, ostatnio też nadrabiam zaległości towarzyskie i nie zawsze mam czas, aby publikować na czas .
    Ach ten płaszczyk - cudny

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ślicznie wyglądasz w tak jasnej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy30 maja

    Dżaga super 🥰

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy29 czerwca

    Piękna stylizacja i figura. Bardzo Ci pasują te kolory. Wesoła i promienna dziewczyna :) Rób to co kochasz i nie przejmuj się za bardzo gadaniem innych. Najważniejsze to słuchać głosu serca.

    Dużo radości na każdy dzień roku. Pozdrowionka

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)