Podsumowanie 2022 roku i Sylwestrowa Stylizacja

 Witajcie :)

Święta, Święta... i po Świętach :D

Jak Wam one minęły?

Ja niestety przesadziłam z jedzeniem, dodatkowo nie umiem siedzieć w domu, a Wigilijny Wieczór i Pierwszy Dzień Świąt, spędziłam w domowych pieleszach, więc trochę źle się z tym czułam.

Wieczorem, Drugiego Dnia Świąt, wyszłam wreszcie na spacer z znajomymi, a wieczorem zrobiłam sobie trening.

Tegoroczne Święta, spędziłam w innym gronie, niż dotychczas, i przyznam szczerze, że nie byłam z tego powodu zadowolona. Koniec końców, Święta minęły mi w całkiem miłej atmosferze, także jestem pozytywnie zaskoczona :)

Teraz przede mną Sylwester, w dobrze mi znanym gronie- A jak wy spędzicie, ostatni wieczór 2022 roku?


Zanim jednak ten wieczór nadejdzie, czas się pożegnać i rozliczyć z kończącym się właśnie rokiem- dziś przychodzę do Was z podsumowaniem 2022 roku, Sylwestrową Stylizacją.

Jest to też mój ostatni post w tym roku.

Enjoy ;)



Już nie raz wspomniałam że 2021, był dla mnie rokiem dość okropnym. Zakończył się jednak całkiem miło- dla tych którzy nie pamiętają, przypomnę że niemal dwanaście miesięcy temu, lekarz wykluczył u mnie raka. Stało się to po kilku miesiącach wizyt u specjalistów, no i oczywiście stresu, którego wcześniej i tak miałam sporo. Początek roku 2022 też przyniósł trochę nerwowych sytuacji, to wszystko się odbiło oczywiście na moim zdrowiu.

Pomimo że 2022 zdominowany był u mnie przez problemy zdrowotne, to i tak wspominam miło. 

Zaczął się on od przeprowadzki- z jednej strony się ucieszyłam, bo w poprzednim mieszkaniu spędziłam najgorszy okres swojego życia, a z drugiej strony, właściciel był naprawdę w porządku. Co by nie było, w obecnym mieszkaniu, też najemca jest ok :)

Pożegnałam się z nadwagą- po 10 miesiącach ćwiczeń, udało miś zrzucić zbędne kilogramy, dzięki czemu czuje się o wiele lepiej :)

W lutym, dla mojego bloga, pojawiła się propozycja współpracy z Connected Studios- współpraca nie została nawiązana, z pewnych przyczyn, niemniej jednak było to dla mnie dość ciekawe doświadczenie, między innymi dlatego że pierwszy raz, miałam okazje brać udział w wideokonferenecji, i to jeszcze z osobą z innego kraju. Była to też okazja, bym mogła sprawdzić swój angielski- nie jest źle ;)

W połowie roku, odbyłam kolejne szkolenie- tym razem z makijażu, u makijażystki, z którą miałam okazje współpracować przy okazji sesji zdjęciowych w Krakowie. Magda to naprawdę świetna osoba, cierpliwa, wszystko mi dokładnie wytłumaczyła. 

Jeśli chodzi o sesje zdjęciowe, to tych wespół z fotografami, było o wiele mnie- w tym roku tylko raz. Samych wyjazdów, też o wiele mniej- brak czasu, no i problemy ze zdrowiem... Z tego samego powodu, ograniczyłam też swoje wizyty na strzelnicy...

2022 rok, utwierdził mnie w przekonaniu, że mam nosa do ludzi- przekonałam się o tym wielokrotnie, na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy. Ktoś może uznać że się przechwalam, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że osoby które poznałam, porozmawiałam z nimi chwilę, wyrobiłam sobie o nich na tej podstawie niezbyt dobre zdanie, rzeczywiście okazywały się okropnymi ludźmi. 

Po niemal roku przerwy, wróciłam też do pisania swojej książki- powoli, jakoś mi to tam idzie :D


Chyba już Wam streściłam mój cały 2022 rok. 

Czas więc na blogowe statystyki :

W tym roku, na moim blogu pojawiło się 68 postów. 

Mojego bloga odwiedziło 4 169 osób. 

Najwięcej czytelników pochodzi z :

1) Polski- 2400

2) Węgier- 382

3) USA- 253

 

Najwięcej osób czytających mojego bloga, jest przedziale wiekowym 18-44 lat, i są to panie :)

Niemal identycznie, wyglądają moje instagramowe statystyki.


Standardowo, przedstawiam Wam 24 najpopularniejsze posty na moim blogu ( 1 post z kategorii beauty, 1 post z kategorii fashion)


1) #BrithdayGirl26

2) #Majówka2022- miętowy koronkowy krótki top, jeansy rurki, szare szpilki i szara kurtka

3) #InspiredbyPinterest- czarne body gorsetowe, jeansy i czarne sandałki na obcasie

4) Karmelowa bluzka hiszpanka, jeansy rurki i wysokie sandały na obcasie

5) (Jeszcze) w świątecznych klimatach- złoto, brązy i jeans

6) #Majówka2022- pudroworóżowa sukienka i szpilki z kokardkami

7) Biała koszula, jeansy rurki z wysokim stanem i czarne botki na wysokim obcasie

8) #Likepinupgirl 2- skórzana minispódniczka, bluzeczka w kropki, bordowe botki i czarne rajstopy

9) Granatowa kurtka, czarna sukienka, czarne rajstopy, kapelusz i czarne botki na obcasie + Życzenia Wielkanocne

10) Futrzana kamizelka, niebieska koszula, jeansy rurki i botki na wysokim obcasie

11) Podsumowanie 2021+ Sylwestrowa stylizacja

12) Jeansowa sukienka i camelowe kowbojki


1) Recenzja Eveline Slim Extreme 4d scalpel turbo reduktor cellulitu

2) Podkład Paese Nanorevit Natural Finish Longwear Everyday Foundation- moja opinia

3) Kosmetyki Rosie z Kontigo- moja opinia

4) Puder Paese Nanorevit perfecting and covering powder- moja opinia

5) Nowości kosmetyczne part III

6) Phlov, kissing my softly, owocowy scrub do ust- moja opinia

7) Affect Puder Ideal Blur- moja opinia

8) Rimmel Kind&Free wegański puder prasowany- moja opinia

9) #Summer2022- makijażowi ulubieńcy lata

10) Recenzja Nivea przeciwzmarszczkowy+ ujędrniający krem na dzień 45+

11) Recenzja Affect mineralny puder sypki Soft Touch

12) Isana płyn do demakijażu oczu- moja opinia



Nie może też zabraknąć #Bestnineinstagram:








Sylwestrowej stylizacji (w tym roku postawiłam na czarną sukienkę, z paskiem-łańcuszkiem, i czarnymi sandałkami na obcasie):














Sukienka- Reserved

Sandałki- Dezee



Bardzo Wam dziękuję, że byliście ze mną przez cały rok- i tu na blogu i na Instagramie.


Życzę Wam szampańskiej zabawy w Sylwestra i Wszystkiego najlepszego w 2023 roku :)




Do zobaczenia po Nowym Roku :)



22 komentarze:

  1. Świetne statystyki. Życzę udanego Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne podsumowanie i bardzo ładna stylizacja, życzę udanej zabawy i szczęśliwego nowego roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sending Positive Vibes - Stay Creative

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wykluczono raka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne podsumowanie . Życzę Ci by w tym roku już nie było problemów zdrowotnych . Piękne ;) czarny to klasyka

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderful summary.... hope, will be better by next year....

    Merry Christmas and happy new year

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za cudowna stylizacja Sylwestrowa <3 super sexy Ja Sylwka spędzę u znajomych na domówce :-) U mnie w statystykach też królują czytelnicy z Polski :-D
    Kochana życzę Ci, aby ten rok 2023 był jednym z najpiękniejszych w Twoim życiu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja. Święta spędziłam z mężem i sylwester również z nim spędzę i to bez alkoholowo z wiadomych przyczyn ;)

    Ps. Powodzenia w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancko i seksownie na Sylwestra. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego Sylwestra :) Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też przesadziłam z jedzeniem w te święta 😕 bardzo ładna stylizacja sylwestrowa, śliczne buty😊 wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby był lepszy niż poprzedni 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje święta minęły bardzo spokojnie. Ze względu na zapracowany listopad i grudzień, w ogóle nie czułam tego całego klimatu. Było, minęło i tyle. Nawet wigilia u rodziców, którzy obchodzą ją bardzo uroczyście i świątecznie, nie wpłynęła na mój nastrój świąteczny.
    Sylwestra spędziłam w długiej, czerwonej sukience i czułam się w niej świetnie, ale uważam, że na takie okazje czerń też jest świetna, dlatego Twoja stylówka też jest super i sama bym się tak ubrała, gdybym chciała wskoczyć w czerń.
    Miło, że dzielisz się z nami aż tak prywatnymi sytuacjami z Twojego życia dotyczącymi zdrowia. Oczywiście cieszę się, że skończyło się tylko na strachu i lekarz ostatecznie wykluczył raka. Ja aż takich porównań roku 2021 z 2022 nie robiłam, ale myślę, że Nowy Rok, to dobry moment na taką analizę. :)
    Odnośnie Nowego Roku życzę Tobie jak najwięcej zdrowia, a jak najmniej powodów do stresu. By blog się rozwijał, statystyki imponowały, a liczne współprace sypały się jak z rękawa! :)
    Pozdrawiam noworocznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze zjawiskowo! :) Szczęśliwego Nowego Roku! 🎉

    OdpowiedzUsuń
  14. great to have 4 169 visitors....
    hope, your blog will be visited by more people in 2023

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sukienka. :) Mała czarna to klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju to się najadłaś stresu przez ową domniemawą rakową chorobę... dobrze, że jednak to wykluczyli

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, Lili. I mamy już kolejny rok. Wszystkiego najlepszego – przede wszystkim dużo zdrowia i uśmiechu.
    Nooo, w takiej kreacji pewnie zostałaś królową parkietu 😉.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super owocny rok u ciebie :D Życzę ci 2023 jeszcze fajniejszego jeśli to możliwe ;)
    Trochę spóźnione... Mam nadzieję, że Święta były dla ciebie szczęśliwe. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby ten rok przyniósł Ci same piękne chwile! Życzę Ci zdrówka, pomyślności i spełnienia marzeń :) Dobrze, że masz "czuja" do ludzi. To bardzo ważna umiejętność, która chroni przed rozczarowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci by Nowy 2023 Rok był lepszy od poprzedniego, życzę Ci zdrowia i wiele powodów do radości.

    Stylizacja sylwestrowa wymiata :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi święta minęły zdecydowanie za szybko, ale bardzo miło.
    Stylizacja sylwestrowa mega - cudownie wyglądasz w tej sukience!<3
    Ja też mam nosa do ludzi, ale często myślę sobie, że zbyt pochopnie oceniam, a później wychodzi, że początkowe odczucia nie myliły.
    W każdym razie życzę Ci dużo zdrowia i oby ten rok był jeszcze lepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15 lutego

    Bardzo się cieszę że ten 2022 rok się już skończył. Mam nadzieję że ten będzie dużo lepszy. Kreację sylwestrową miałaś wystrzałową. Piękna sukienka i buty robią wrażenie. My byliśmy na kopcu Piłsudskiego i wróciliśmy do domu na 23, a potem filmy, szampan i znów filmy, a potem lulu :)

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)