Pudroworóżowa koszula, szara minispódniczka, szare kozaki,ciemna kurtka i jasna czapka

 Witajcie :)

Jak Wam mijają pierwsze dni lutego?


U mnie głównie na szukaniu nowego mieszkania, ponieważ z obecnego wyprowadzam się pod koniec lutego, i bardzo się z tego cieszę. Pisałam o tym już niejednokrotnie, że zeszły rok obfitował w wiele nieprzyjemnych sytuacji, każdą przeżywałam w tym mieszkaniu. Aktualnie to wszystko jest za mną, więc czas się odciąć od przeszłości, zapomnieć, a zmiana mieszkania na pewno mi w  tym pomoże :)

Z pewnością na blogu dam znać, jak tylko się przeprowadzę, a dzisiaj przychodzę do Was z kolejną stylizacją.

Zdjęcia robiłam w listopadzie, ubiegłego roku. Dokładnie 11.11.2021- zawsze w Święto Niepodległości, robię ostatnie zdjęcia na zewnątrz. Później dni są coraz krótsze, co powoduje słabe światło, jest zimniej, więc na kilka miesięcy, robię sobie przerwę od zdjęć na zewnątrz, cykając fotki w domu. Na chwilę obecną, mam kilka takich sesji, niebawem się podzielę nimi z Wami, ponieważ lepiej żeby nie czekały one za długo na publikacje- przekonałam się o tym, na przykładzie zdjęc, którymi dziś się z Wami dzielę.

Nie jest ich zbyt dużo, chociaż miało być więcej. Niestety, ale podczas problemów z systemem na laptopie, większość fotek zniknęła, tzn. zostały usunięte. Próbowałam je odzyskać, wszelkimi możliwymi sposobami. Odzyskałam tylko trzy zdjęcia- no cóż. lepsze to niż nic, prawda? :)



Pudroworóżową koszulę, zestawiłam z szarymi kozakami, cielistymi rajstopami, szarą minispódniczką, oraz kurtką i czapką. 

Całość zostawiam Wam do oceny :)








Koszula- Candytm

Minispódniczka- Moda4you

Kozaki- Renee.pl

Czapka- Butiklatika




Do następnego :)













18 komentarzy:

  1. Great outfit and cute photos, Lili!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szukaniu mieszkania! Bardzo lubię połączenie pudrowego różu z jasnym szarym. <3

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a beautiful outfit, you look amazing and this is perfect winter styling. I would like to have your boots.

    OdpowiedzUsuń
  4. kozaki są genialne:D wyglądają przepiękne na nogach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz <3 super ta spódniczka :)
    Powodzenia w przeprowadzce życzę, czasem dobrze jest odciąć się od wszystkiego i zostawić złe wspomnienia za sobą. Oby teraz już wszystko było u Ciebie dobrze :*. Szkoda, że pozostałe zdjęcia się pokasowały :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w szukaniu mieszkania. Świetny look

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia i dużo siły podczas przeprowadzki! ;D Piękne buciki, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łooooo idealnie na randkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne buty i cały look jest fenomenalnie dobrany!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10 lutego

    Bardzo fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mijają mi pierwsze dni lutego? Były dość stresujące, ze względu na sesję na studiach. Obecnie piszę pracę licencjacką, więc jest dość pracowicie.

    Super zdjęcia, kozaczki świetnie podkreślają Twoje długie nogi!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze dni lutego mijają dość melancholijnie ... mam jakiś taki osłabiony nastrój przez tę aurę pogodowo- polityczno światową- ale wiosna coraz blizej zatem :-) Ostatnio na nowo odkryłam malowanie co barzdo mnie wycisza i uspokaja.

    Kozaczki cudne- pięknie się prezentują na Twoich nogach :-)
    Trzymam kciuki za przeprowadzkę xx

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kozaki, fajna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz😊 Powodzenia w szukaniu mieszkania👍😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz jak zwykle olśniewająco :D Buty bardzo mi się podobają, chociaż sama bym pewnie nie dała rady w takich zrobić nawet kroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kozaczki :) Bardzo ładna stylizacja :) Pięknie wyglądasz ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)