Czerwona bluzka, jeansowa kurtka ocieplana, skórzane legginsy i botki

 Cześć :)

U mnie już czuć wiosnę w powietrzu- dzisiejszy dzień jest słoneczny, podobno jutro ma być tak samo, no oby. Nie ma nic lepszego, niż piękna pogoda w weekend- zwłaszcza że tydzień był dla mnie naprawdę intensywny i dość pracowity. 

Natomiast jeśli chodzi o dzisiejszy post, mam dla Was kolejną stylizacje :)



Kurtkę którą mam na sobie, na zdjęciach, miałam upatrzoną, już dawno. Kiedy w końcu udało mi się wybrać na zakupy, okazało się że zostały tylko dwie sztuki, rozmiary były nieco większe, niż ten który zazwyczaj noszę (S), ale kurteczka całkiem nieźle na mnie leży, nie czuję żeby była zbyt luźna, mam nadzieję że tego nie widać też :)

Do kurteczki dobrałam skórzane legginsy, czerwoną bluzkę i botki na platformie.

Do makijażu do zdjęć dokleiłam sobie rzęsy, o których pisałam TU.

Rzęsy te okazały się strasznie długie, dla mnie za długie, ograniczały mi widoczność, nie czułam się w nich zbyt dobrze, nie zamówię już ich.

Pomijając rzęsy, cała stylizacja będzie idealna na wiosenne, popołudniowe spacery, które- mam nadzieję, nadejdą jak najszybciej.

Tegoroczna zima nie była tak ostra, jak rok temu, ale i tak nie mogę się doczekać, aż śnieg zniknie i temperatura będzie nieco wyższa (na plusie ;))


Zostawiam Was z tym outfitem  i pędzę na zakupy :)

A u Was, jakie plany na weekend?



















Bluzka- Wassyl

Legginsy- No name/lokalny sklep

Botki- Ciara

Kurtka- Kik


Do następnego :)

15 komentarzy:

  1. Fajnie ci w takich ubraniach, widać, że umiesz dobrać sobie kreację 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie rzęsy nieco za długie, nie widać Twoich pięknych oczu :D Kurtka super, mam skórzaną ramoneske z Kika i służy mi już chyba 3 sezon, nic się z nią nie dzieje ;) Mam nadzieje, że Twoja jeansowa również tak długo wytrzyma <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12 lutego

    Bardzo fajna stylizacja :D U mnie jeszcze wiosny nie widać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w czerwonym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Lili.
    Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylóweczce.
    My wychodzimy z izolacji, bardziej mąż niż ja bo jeszcze troszkę posiedzę. Potrzebuję większego czasu dojścia do chorobie.

    Czekam na kolejne stylówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13 lutego

    Bardzo ładna stylizacja, makijaż i te rzęsy taki długie. Czarne leginsy wyszczuplaja twoje nogi I chyba widać efekt siłowni😉 a czy kolwiek botkach na wysokiej szpilce wyglądasz jeszcze lepiej 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz. Przepiękna stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice outfit, thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful outfit. I like combination of these 3 colors, that denim blue bring is something special.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurteczka nie jest za cienka na zimę :D? Wiem, że ma ocieplenie ale i tak nurtuje mnie to pytanie :D

    Zapraszam również do mnie.
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że byłaby rzeczywiście za cienka- to ocieplenie niewiele by dało, ja na nią dodatkowo zakładam kurtkę zimową :)

      Usuń
  12. Bardzo fajne spodnie, świetny strój 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień z dżinsem się super komponuje! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)