Beżowe body, jeansowe spodenki, jeansowa kurtka i kowbojki

 Witajcie ☺ 

Jak Wam minął tydzień i jak tam Wasze plany na weekend?

U mnie tym razem na spokojnie, planuje skończyć czytać książkę, i być może jeszcze jakiś spacer dłuższy- uwielbiam spacerować, nieważne czy w miłym towarzystwie, czy ze słuchawkami w uszach, słuchając muzyki i rozmyślając o wszystkim i niczym, czy poprostu się relaksując...

Zeszły weekend minął mi dość aktywnie, co śledzący mnie na Instagramie zapewne już widzieli.

W ubiegłą niedziele, po ostatnich niezbyt udanych zdjęciach, zdecydowałam się zrobić kolejne- i one mi się bardziej spodobały.

Tymczasem dziś również mam dla Was kolejną porcje zdjęć, z wakacyjną stylizacją ☺


 Jeśli chodzi o komentarz z poprzedniego posta, ktory został usunięty - chciałabym jeszcze podziękować Wam za miłe wiadomości, w odpowiedzi na InstaStory, o tym komentarzu 😙


Na koniec zostawiam Was z obiecanymi fotkami kolejnej stylizacji; ostatnie wydarzenia i stres, rzuciły mi się na wzrok i chciałam te fotki usunąć- po odpoczynku i ochłonięciu za radą koleżanek, stwierdziłam że czepiam się i zdjęcia są ok.


W rolach głównych nieśmiertelny jeans, kowbojki, oraz beżowe body- jedno mam już w swojej szafie, mimo to skusiłam się na kolejne z Aliexpress 😊

Lubie tam robić zakupy, często zamawiam tam ubrania, bo są tańsze niż w Pl, i mimo tego podatku, o którym ostatnio było głośno, dalej będę tam robić zakupy ☺

























Kurtka jeansowa- no name/lokalny sklep 

Jeansowe spodenki- no name/lokalny sklep 

Beżowe body- Aliexpress 

 Kowbojki- Ciara 


Jestem ciekawa co myślicie o tym podatku, który trzeba płacić robiąc zakupy na Aliexpress, no i co sądzicie o tej stylizacji?

Dajcie znać w komentarzach ☺ 

Do następnego 😘 


21 komentarzy:

  1. Uwielbiam jeans i kowbojki, świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo swobodna, letnia i mega mi się podoba :)

    No pięknie! :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your outfit. It is very cool and you look amazing.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te kowbojki, zastanawiam się jak ja bym w nich wyglądała. Bardzo ładna stylizacja :) Teraz jest taki czas że fajnie się spędza czas aktywnie! Póki pogoda pozwala na siedzenie w domu będzie czas zimą.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie body najlepiej sprawdzają się jesienią i zimą pod sukienki i spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, super na lato. Kojarzy mi się ze stylem hippie albo boho :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. kowbojki zupełnie nie w moim stylu. Ale body mam takie same :D A komentarzami się nie przejmuj... zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał wbić szpilę. Nie kumam przy okazji takich uwag i tego jak ludzie roszczą sobie prawa do takich komentarzy w stylu "nie obraź się ale..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DziękI 😙
      Też nie rozumiem takich uwag...

      Usuń
  9. Uwielbiam jeans, a połączenie z kowbojkami jest mega stylowe!
    Wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dużo spaceruję. Idealny sposób by sie odstresować. Jak dla mnie sesja bqrdzo udana. Ślicznie wyglądasz :). Podatek na ali trochę mnie zmartwił ale też pewnie nie zrezygnuję z zakupów. Nigdzie nie znajdę tak ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mają tam naprawdę świetne rzeczy ☺
      Niektóre ciężko znaleźć gdzieś indziej

      Usuń
  11. Buty boskie i fajny look . Ludźmi się nie przejmuj zawsze się tacy wredni znajda . Głowa do góry 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your outfit! Fantastic post!

    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)