#Halloween2020

 Cześć 🙂

Jak się macie ?

Mam nadzieję że jakoś się trzymacie przy tym co się dzieje.

Ja jestem już tym wszystkim wymęczona ,i trochę się boję czy znów nas nie pozamykają w domach, ale ogólnie jest ok ,tym bardziej że nadal mam sporo pracy co pozwala mi zapomnieć o tej szarej (A może raczej czarnej ) rzeczywistości.

Zostając w temacie strachu ,dziś mam dla Was propozycję Halloweenową 😉


Rok temu poprzysięgłam sobie że w tym roku coś wyczaruje na Halloween.Jako że jestem osobą dotrzymującą słowa, kilka miesięcy temu zaczęłam sobie ćwiczyć swoją Halloweenową charakteryzacje, przy pomocy kosmetyków marki Kryolan ,posiłkując się turtorialem Agnieszki Grzelak ,gdzie znalazłam też wiele innych inspiracji -jeśli szukacie fajnych pomysłów makijazy czy charakteryzacji na Halloween i nie tylko ,zapraszam Was na jej kanał na Youtube. Podaje link :

youtube.com/user/AgnieszkaGrzelakPriv/playlists


I tydzień temu na moim InstaStory i na Instagramie opublikowałam zdjęcia które znajdziecie w tym poście.

Miałam ogromnego cykora przed ich publikacją 😉

Wiem że teraz Halloweenowe imprezy odpadają, zawsze jednak można sobie umilić ten wieczór  ,właśnie takim makijażem czy charakteryzacją i stylizacją 🙂

Zrobienie tych fot, było też dla mnie okazją do przetestowania swoich teł i statywów w nowym mieszkaniu.Przyznam że mimo tego że jest ono mniejsze od poprzedniego, sprawdza się nawet lepiej;miejsce na rozłożenie tych wszystkich akcesoriów jest ,dodatkowo w pokoju mam rolete która jest ciemna i po zsunięciu jej na okno w pokoju panują egipskie ciemności-w porównaniu do poprzedniego mieszkania gdzie było ono z masą okien i jasnymi roletami ,które wogule nie chroniły przed słońcem (czego efektem było to że gdy robiłam zdjęcia w mieszkaniu musiałam czekać aż się zrobi ciemno ,o próbach popołudniowego makijażu, nawet nie wspomnę) jest o wiele lepiej.



Natomiast jeśli chodzi o stylizacje (bo to ona jest głównym punktem postu),postawiłam na jasne kolory ;miętowa bluzka,jasne botki i jeansy.
















Bluzka -mikos

Jeansy - no name/lokalny sklep

Botki-pakuten.pl

Zegarek-morris York

Rzęsy- ibra,Many lashes

Sztuczna krew i wosk -kryolan








Standardowo całość zostawiam Wam do oceny😉

Dajcie też znać czy lubicie i obchodzicie Halloween 🙂


Do następnego 😘




41 komentarzy:

  1. Bardzo lubię wszelkie stylizacje na halloween :) Żałuję, że brak mi talentu i motywacji do zrobienia jakiegoś makijażu w tym stylu. Chociaż kto wie :D
    Tobie wyszło całkiem nieźle :) Ja kiedyś próbowałam sobie narysować krew lecącą z ust i kiepsko wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę drastyczny makijaż:D stylizacja bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty na obcasie pięknie wysmuklają całą sylwetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, jak wyjątkowy jest twój makijaż na Halloween, Lili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice style! Love your boots!

    Happy Halloween!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię Halloween :) Podobają mi się wydrążone dynie-lampiony i cała ta mroczna otoczka :)
    Pięknie wyglądasz Kochana :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Halloween lubię i żałuje, że nie odchodzi się u nas go tak hucznie itp :) Gdybym zobaczyła na ulicy na pewno bym się zapytała, czy wszystko ok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci jest ładnie w niebieskim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie obchodzę Halloween, ale uwielbiam bawić się makijażem z tej okazji:) Fajna opcja na pokazanie swoich umięjetności:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ciekawa charakteryzacja. Wygląda realistycznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat Halloween nie obchodzę, w ogóle mnie to wydarzenie nie interesuje. Ładny kolor bluzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi
    We have to be creative to overcome these dark times !!
    Etu are very excited about your look, I love the color of the sweater !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I agree with you )
    Thank yoi very much for you post!
    Cool outfit!

    OdpowiedzUsuń
  15. również jestem wymęczona całą sytuacją i także się boję, ale myślę, że zamkną, kwestia czasu, niestety.
    stylizacje na Halloween mi się podobają, jednak nigdy nie miałam okazji jej wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  16. BArdzo lubię HAlloween, trochę żałuję ,ze u nas jest ono jeszcze tak mało hucznie obchodzone. BArdzo lubię te wszystkie przebieranki, dynie itd To porzykre,że niestety w tym roku ze względu na koronawirus wszystkie tego typu imprezy niestety nie beda miały miejsca, ale wiadomo pandemia kieruje sie swoimi prawami.
    BArdzo mi sie podoba Twoja sesja i krwawy makijaż :-) Fajnie,że chociaż w ten symboliczny sposób świętujesz ten dzień :-)

    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. aww...unique make up .... happy Halloween

    OdpowiedzUsuń
  18. thought for a halloween event you would make makeup with a somewhat dramatic or spooky theme ... but it turned out that you didn't. You made a different make-up from the halloween theme. namely simple but practical and cheerful makeup.
    I love the mint jeans sweater and the brown pantovels. You look beautiful and fresh
    Have a nice day
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny look :) . A makijaż idealny na Haloween.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo realistyczna charakteryzacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super propozycja! Bardzo podoba mi się kolor Twojej bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ładnie Ci w mięcie, stylówka fajna, taka uniwersalna i makijaż czadowy! Ja uwielbiam klimat Halloween, nie wiem czemu u nas w kraju jest taka nagonka na to święto:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this bright blouse Lili!
    Yay looking forward to Halloween. I'm going to do some face paint/art.

    OdpowiedzUsuń
  24. Happy Halloween!
    Your make up is so cool.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie miętowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Pasuje Ci ten kolorek :) A co do Halloween to my je bardzo lubimy i obchodzimy. Musimy kupić dynię :) Wydrążamy z niej lampion i przygotowujemy zupę dyniową. Do tego dom dekorujemy różnymi dyńkami, halloweenowymi światełkami. Jest klimacik :) Dzieciaki się przebierają za wesołe czarownice :) Halloween sprawia, że jest jakoś weselej kiedy za oknem szaro, buro i zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczy kolor bluzeczki ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. ale czad! kurde ja miałam robić imprezę halloweenową a tu tak do dupy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. You look so stunning!

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja :D Podoba mi się bluzka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. To prawda, obecna sytuacja jest bardzo niepewna. Myślę, że wprowadzenie kolejnych restrykcji to kwestia dni, niekiedy godzin.

    Bardzo ładna charakteryzacja.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Obecnie leczę przeziębienie i czytam:)
    Świetny kolor bluzeczki.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobnie ostatnio wyglądałam jak mi ketchup prysnął na twarz haha. Ja też mam nadzieję, że nas nie zamkną chociażby na święta Stylizacja bardzo ładna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)