Nowości kosmetyczne - part. 1

 Cześć ☺


Pamiętacie jeszcze o mnie ?😁

Kolejny tydzień przerwy ,od posta (dziękuję za wszystkie miłe komentarze dotyczące mojej Halloweenowej propozycji) spowodowany był tym że tydzień upłynął-zapewne nie tylko mi- w dość napiętej i nerwowej atmosferze.

W piątek wybierałam się na szkolenie do Krakowa i trochę się bałam że w czwartek zostanie wprowadzony lockdown  i nigdzie nie pojadę, ale-uff- nie ma lockdownu i tak oto skończyłam szkolenie "manicìure kombinowany"(Bardzo dziękuję tym wszystkim za gratulacje na InstaStory  ) W dzisiejszym poscie  pozostajemy w klimatach  beauty (post modowy pojawi się za kilka dni) prosto z moich bloggerowych wersji roboczych ,dziś będzie o nowościach, które ostatnio się pojawiły u mnie w kosmetyczce 😊





Kępki rzęs Ibra - double i extra double








Swoją przygodę z kępkami rzęs ,zaczynałam właśnie od Ibry.

Ówczas zakupiłam rzęsy na pasku ,których kompletnie nie umiałam przykleić (i tak mi zostało ).Pamiętam też że wtedy ,podjęłam ten pasek i zrobiłam z niego kępki -było mi trochę wygodniej doklejać sztuczne rzęsy.

Po przetestowaniu kilku innych marek (Golden Rose,Nyx,Many Lashes ,Luxury Lashes czy Aliexpress ) skusiłam się na nie ponownie i zamówiłam dwa opakowania ;12 mm(extra double) 





i 13mm(double)





Te ostatnie niezbyt wygodnie mi się kleiło (zapewne przez skręt ) ale i tak jestem zadowolona ☺Osiągnęłam fajny efekt ,nic mi nie zasłaniało pola widzenia ,nie drapało -mysle że jeszcze do nich wrócę ☺

Cena to około 12 złotych,za opakowanie, na stronie Lady Make up


P.S przepraszam za zdjęcia ,ale robiłam je gdy już zużyłam trochę tych kępek 😁



Hean Cosmetics Cocount modeling Palette 





Zakup tej paletki był pod wpływem impulsu ale nie żałuję 
Paletka ma dwa bronzery (jeden z nich jest dla mnie za ciemny ) i rozświetlacz który jest bardzo delikatny



w sam raz dla mnie ,bo za rozświetlaczem nie przepadam
Bronzery się fajnie rozciera ,trzeba jednak pamiętać żeby aplikować je bardzo oszczędnie bo mogą być później problemy z roztarciem go czego efektem będzie ciemna plama
Ale w przypadku konturowania jest ok ,natomiast jeśli chodzi o używanie tej palety jako cieni (co próbowałam i wspominałam o tym TU) to niestety ale raczej się nie sprawdzi 
Dodam jeszcze tylko że paletka pięknie pachnie kokosem 😍

Cena paletki to około 27 złotych w drogeriach Hebe



Blushing Hearts triple baked blusher

Trzy wypiekane róże I heart Revolution





Róż to jeden z tych kosmetyków ,z którym niezbyt się lubię 
Wina tego może być ,taka że mój pierwszy róż który kupiłam , był dla mnie za ciemny.
Na szczęście wykończyłam (a raczej wymęczyłam 😁) opakowanie ,więc musiałam kupić nowy.
Tym razem celowalam w jaśniejsze i cieplejsze kolory by pasował do mojego typu urody -wybor padł na wypiekany róż ,w trzech kolorach ,od I heart Revolution.
Spodobało mi się to opakowanie w kształcie serduszka 😍
Użytkuje mi się go bardzo dobrze ,używam głównie dwóch odcieni (tych pobocznych





które fajnie współgrają z bronzerem i rozświetlaczem .
Róże te mają połyskujące drobinki ,są one jednak bardzo delikatne i nawet mi -osobie która niezbyt lubi błysk -nie przeszkadzają ,choć następnym razem wybiorę róż sypki bez drobinek 😉

Cena to około 19 złotych na Lady Makeup

Paleta Cieni 

Oriental Soul Eyeshadow Palette


Tune X Daniel Sobieśniewski









To już moja druga paletka z tej serii - wcześniej zaopatrzyłam się w Tropical Rythm 
Co prawda obydwie te paletki kosztują niemało ,ale absolutnie tego nie żałuję 😀
Paleta Oriental Soul ma 10 cieni z czego 3 są błyszczące, a reszta matowa.




Paleta ma ładne opakowanie i piękne kolorki 😍
Pigmentacja jest świetna, cienie praktycznie same się  blendują a przepiękne kolorki pozwalają na zrobienie makijażu niemal na każdą okazję 😀




Włosowy botoks


Cóż mój ostatni zabieg trwałej, sprawił że włosy mi się okropnie puszyły i zdecydowałam się na botoks na włosy.
Na czym to polega?
Fryzjer wciera (choć strzykawka której używa do tego może wskazywać na to że będzie to wstrzykiwał ,ale nie ma żadnego nakłuwania) specjalny preparat który ma za zadanie przedewszystkim wygładzić włosy.Po nałożeniu preparatu na włosy, fryzjerka opatuliła mnie kilkoma czepkami i do tego włączyła ciepłe powietrze suszarki - powietrze to spowodowało że czepek był napełniony powietrzem i wyglądałam jak lampa 🤣
I tak niestety musiałam siedzieć dość długo (coś około godziny  ,nie pamiętam dokładnie)
Warto było jednak bo fryzura lepiej wygląda, włosy mi się tak nie puszą.
 Jestem już prawie miesiąc  po zabiegu i preparat chyba juz sje wypłukał -myślę że z pewnością powtórzę jeszcze ten zabieg 😀


Mieliście któryś z tych kosmetyków?
Robiliście sobie włosowy botoks?
Może u Was coś nowego (niekoniecznie kosmetykowego 😉) się pojawiło?

I jak spędziliście Halloween?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘














32 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta paletka do konturowania Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne cienie :) super ze się rozwijasz .

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very interesting products!I should try for sure Blushing Hearts ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tej orientalnej palety ;) Trio do konturowania ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia kursu- chyba ig przegapiłam. Bardzo fajne kolorki w tej paletce, mam nadzieję, że pokażesz jakiś makijaż z nią w roli głównej:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Everything looking very nice! Thanks for sharing! 🍂🌾🍁

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful collection.... great colors.

    Stay safe, healthy and virus free

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do tej pory nie potrafię opanować przyklejania rzęs ;)
    Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podobnie ze sztucznymi rzęsami, wolę kępki . Paletka z cieniami prezentuje się rewelacyjnie,podobają mi się zwłaszcza te brokatowe cienie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosowego botoksu jeszcze nigdy nie robiłam. Ta paletka hean jest przepiękna :) gratuluje ukończenia kursu manicure kombinowany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You have got some amazing makeup items! I love these shades.. Have a great day!
    Rampdiary
    Beautyandfashionfreaks

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosowy botoks bardzo by mi się przydał, bo moje kudły z jesienią i zimą się nie lubią kompletnie:/
    Zaciekawiła mnie ta paletka cieni, piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba większość z nas denerwowało się z powodu możliwego lockdownu, na szczęście jeszcze go nie ma ;) jestem mega ciekawa tej paletki oriental soul ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra kępka musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No na szczęscie jeszcze lock down nas nie dopadł.
    Bardzo ciekawie prezentują się obie paletki.
    Nigdy nie słyszałam o zabiegu zwanym włosowy botoks, ale mnie nim zainteresowałaś bo widzę,że daje efekt :-)

    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe kosmetyki. :) Strasznie podoba mi się paletka, fajna kolorystyka. Właśnie zastanawiałam sie nad kupnem kępek, bo paski są dla mnie tak czasochłonne zawsze jest coś nie tak - wydaje mi się, że jest to spowodowane kształtem oka.. :D A dalej się upieram na paski, bo niby mniej męczenia, ale wydaje mi się, że łatwiej mi się bedzie je aplikować. Nigdy nie miałam botoksu na włosy, ale moja mama miała i sobie chwaliła. :) Halloween spędziłam w domu, aktualnie trwa remont więc mam sporo do roboty. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. poproszę makijaż nową paletką:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta paletka ma naprawdę fajne kolorki, można nią stworzyć sporo różnorodnych makijaży:) Buziaczki 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Lili, moim zdaniem użycie rzęs sprawia, że ​​oko wygląda bardziej wyraziście.
    Na co dzień piękniej jest używać cienkich rzęs.
    Listopadowe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi Lili
    It looks like we're all going to be in lockdown !!
    This post is wonderful only with cosmetics, this bronzer is beautiful, I can't apply these false eyelashes, I am an authentic disaster ahahha !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I heard about hair botox, but I've never got an opportunity to try it. Your review is very positive so I think about it even more now :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam serduszka od Revolution! Paleta cieni również wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne kolorki ma ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudn paletka :) A tych serduszek z różem i rozświetlaczem miałam kiedyś kilka, w różnych wersjach kolorystycznych, lubię takie gadżety :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super są te cienie do powiek. Cudowna kolorystyka. Ja w tym roku nie obchodziłam Halloween. Nie miałam jakoś humoru do tego.

    Świetne te kosmetyki. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Everything is so cute, the eyeshadow palette of three neutral colors is cute and that nlush heart shaped is wonderful
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś testowałam 'blushing hearts' :) Super produkty!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzęsy i umiejętność ich doklejania byłaby dla mnie bardzo wskazana.
    Musiałabyś mnie troszkę podszkolić....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nadaje się do szkolenia innych 🙈
      Spróbuj poszukać może, jakiegoś kursu makijażu

      Usuń
  29. paletka ma przepiękne kolorki, totalnie w moim guście :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Też zdecydowanie wolę kępki niż rzęsy na pasku. Lepiej się trzymają, łatwiej je założyć i można wymodelować oko różnymi długościami.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)