Eveline nawilżająco -kojący hydrożel do ciała i twarzy -moja opinia

 Cześć ☺

Uwielbiam takie dni  jak dziś ;jest piękne jesienne słońce ,mam wolny dzień (pomijając ogrom telefonów które muszę wykonać ,a nawet jeszcze nie zaczęłam 😅)

Co prawda jesienne temperatury nie przypominają tych letnich ,ale nie ma co narzekać...

A skoro mowa o lecie ,to dziś na blogu takie właśnie klimaty ,za sprawą recenzji :





Eveline 

Nawilżająco -kojący hydrożel

Do ciała i twarzy 

99% Natural Water Melon Arbuz 





Już niejednokrotnie podkreślałam że marka Eveline ,należy do moich ulubionych.

Buble z tej firmy ,które mi się trafiły mogłabym policzyć na palcach jednej ręki 

A jak wypadł ten żel?

O tym w poście poniżej -zapraszam do lektury ☺



Od producenta:


Innowacyjna, naturalna formuła hydrożelu, oparta na ekstrakcie z arbuza i VITAMIN FRUIT COMPLEX™, dostarcza skórze potężnej dawki cennych substancji odżywczych.

Wyciągi z granatu i aceroli błyskawicznie rewitalizują i nawadniają skórę, sprawiając, że jest sprężysta i pełna zdrowego blasku. Aloes, D-panthenol i centella asiatica skutecznie łagodzą objawy podrażnienia. Apetyczna, hydrożelowa konsystencja przyjemnie chłodzi skórę, przynosząc jej natychmiastową ulgę.

- Zapewnia natychmiastowe ukojenie i nawodnienie skóry


- VITAMINE FRUIT COMPLEXTM , odżywczy koktajl dostarczający skórze energii i witalności


- Soczysty, owocowy zapach


- Lekki żel, działa jak łagodzący kompres


- Efekt chłodzenia




Skład :

Aqua (Water), Citrullus Lanatus Fruit Extract, Propylene Glycol, Glycerin, Polysorbate 20, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Punica Granatum Fruit Extract, Centella Asiatica Extract, Malpighia Glabra Fruit Extract, Panthenol, Phenoxyethanol, Hydroxyacetophenone, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Carbomer, Triethanolamine, Parfum (Fragrance), Citric Acid, CI 17200, CI 19140.





Moja opinia:


Hydrożel otrzymujemy w plastikowej buteleczce z bardzo ładną owocową grafiką

Kolejnym plusem jest dozownik (który działa bez zarzutu,nie zacina się itp.)



z którego wydobywa się kosmetyk .

Żel ma lekko różowy kolor niczym sok z arbuza




  zapach również jest arbuzowy;słodki ,nie sztuczny ,jak to bywa niekiedy z owocowymi kosmetykami .

Konsystencja jest gęsta ,może sprawiać wrażenie że hydrożel jest lepki ale nic z tych rzeczy :nie zostawia nic na skórze poza słodkim ,przyjemnym zapachem 😉

Testowałam go na trzy sposoby (dlatego tak zwlekałam z recenzją) 

- jako balsam do ciała

Wchłania się dość szybko ,zostawia skórę nawilżoną,gładką.Zapach o którym pisałam u góry utrzymuje się około trzech godzin.Tak się złożyło że żel miałam okazję wypróbować podczas tych sierpniowych upałów i przynosił ulgę rozgrzanej skórze.Nie podrażnił ,nie uczulił,za to świetnie sobie poradził likwidując podrażnienia po depilacji -niestety ale zawsze mam ten problem po depilacji 😞



-jako krem na twarz 

Byłam pełna obaw gdy zaczęłam go stosował na twarz -moja cera woli żelowe kremy z niemal lejącą się konsystencją;na inne źle reaguje.

Tu jednak spotkała mnie bardzo miła niespodzianka;cera się z nim polubiła.

Nie zapycha ,nie podrażnia nie uczula.Nie robi też żadnego efektu wow ,po prostu ; jest bo jest 

Zostawia cerę nawilżoną ,ale tutaj radzę uzywac go oszczędnie ponieważ im więcej go nałożyłam ,tym dłużej się wchłaniał (rano może to być nieco kłopotliwe )



-jako baza pod podkład 

Daje radę ,choć nie z każdym podkładem.

Przy tych gęstych ,kryjących jest problem gdyż podkład nie chce się rozprowadzić po twarzy i robią się dziwne plamy.(np w przypadku podkładu Kryolan )

Z lekkimi podkładami (Bielenda ) i nie tylko (Eveline ,Catrice ) współgra świetnie 



Podsumowując:

Praktycznie 3w1 -tak mogłabym określić ten hydrożel .

Przyjemny,słodki zapach ,nie podrażnia ,nie uczula a do tego jest bardzo wydajny -przez trzy miesiące stosowania go ,zużyłam pół butelki 

Cena to około 16 złotych ,a kupić go można w Biedronce 

Czy polecam? - tak.

Czy do niego wrócę ?- tak 




Lubicie kosmetyki od Eveline?

Mieliście ten hydrożel ?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘








39 komentarzy:

  1. Ciekawe, nigdy nie używałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zdarza mu się nie polubić z niektórymi podkładami ale ja na co dzień się nie maluję i spędzam czas w domu, więc mogę sobie parę razy dziennie myc twarz i po prostu go nakładać, to napewno da jakiś tam efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie widok słońca to teraz rzadkość :D widziałam ten zel w biedronce. Może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kusi mnie ten hydrożel, ale zastosuję go tylko jako balsam do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego hydrożelu, ale z tego co piszesz to taki uniwersalny kosmetyk, latem chętnie go wypróbuję jako balsam do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, ale być może się na niego skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż muszę spróbować go:) Ciekawe jak się u mnie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jest taki wszechstronny. Bardzo lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam nigdzie tego hydrożelu - faktycznie super opcja na upały. Jednak nie wprowadziłabym go chyba do codziennej pielęgnacji twarzy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie uniwersalne produkty, muszę się z nim zapoznać :D
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko używam kosmetyków od eveline, nie wiem dlaczego. Muszę to koniecznie zmienić bo słyszę coraz więcej pozytywnych opinii o tej marce. Żelu nie znam, ale już mi się spodobał i to nie tylko ze względu na uwielbianego przeze mnie arbuza ;) Lubię takie wszechstronne kosmetyki :) Wspaniała recenzja, bardzo zachęcająca, może w najbliższej przyszłości zaopatrzę się w ten żel i wypróbuję do na własnej skórze ;)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten prawdziwie wielofunkcyjny produkt od Eveline… Czy ta marka produkuje również kosmetyki dla mężczyzn? Dzięki, Lili.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mają , aczkolwiek nie jestem pewna :)

      Usuń
  13. Lubię takie wielofunkcyjne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Cool review! I like cosmetics of this brand )))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice and interesting product
    although I still have to use a hydrogel.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam go, ale bardzo mnie zaciekawiłaś i chętnie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się to mazidło:) ale bardziej chyba na porę letnią, teraz rzadko się kremuje xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach zdecydowanie orzeźwiający i pobudzający dobry nastrój.
    Świetny produkt i wiele zastosowań, Lili.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, ale już sam zapach i konsystencja mnie kusi :) Takie owocowe kosmetyki świetnie poprawiają humor, gdy za oknem jesienna, ponura aura :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Plamy mmogą być spowodowane śliskim podłożem te kryjace podkłady nie lubią się np. z typowo silikonowymi bazami :P

    OdpowiedzUsuń
  21. So great this product, I should try for sure ))     

    OdpowiedzUsuń
  22. Do ciała wolę jednak kremowe konsystencje, także to raczej nic dla mnie 💛💛 Super recenzja:**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kosmetyki Eveline, więc chętnie przetestuję też ten żel. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tego produktu, ale chętnie go przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. This sounds really amazing! I would love to try. Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  26. good hydrogel...natural gel.
    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewelin w tym wydaniu brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  28. look nice and positive effect...great product.
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  29. oo ciekawy produkt :) Chętnie przetestuje!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. ooo ciekawy produkt :) Chętnie przetestuje!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy kosmetyk . Miałam problem dodawać komentarz wiec nadrabiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam z innej firmy dostałam jako prezent i u mnie niestety się nie sprawdza. Znaczy działanie jest okej ale to taki zapomniany kosmetyk do pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy produkt mam czasem problem u Ciebie komentować .

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam zapach arbuza
    Hydrożel Eveline, produkt, który ma podwójną funkcję nawilżania ciała, może również nawilżać twarz.
    Rekomendowane produkty. Dziękuję Lili ..
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak ja kocham zapach arbuza :)
    A latem uwielbiam go jeść :)
    Nie znam tego hydrożelu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)