Korektor Nyx Born to Glow - moja opinia

Witajcie kochani 😘

Marka Nyx ,znana jest chyba każdemu .
Od kilku miesięcy ich kosmetyki ,coraz częściej goszczą w mojej kosmetyczce ,a Nyx idzie dodatkowo za ciosem i ich kosmetyki możemy równiez znaleźć w drogeriach Rossmann ☺
Dziś będzie o najnowszym produkcie :

Nyx 

Born to Glow 

Korektor nadający skórze promienny wygląd




Zanim jednak przejdę do recenzji,mam dla Was malutkie ogłoszenie na temat mojego bloga 

Wszyscy wiemy jak wygląda sytuacja w naszym kraju ,na świecie
Część osób boi się ,panikuje a część osób ma już dość i o wiele bardziej niż wirusa boi się paniki 
Choć sama należę do tej drugiej grupy ,absolutnie nikogo nie krytykuje i nie wyśmiewam
Staram się zawsze innych traktować ,tak jakbym sama chciała być traktowana 
Wielu z Was mi pisze ,że jestem osobą uśmiechniętą - staram się być taka nie tylko tu na blogu ale i na codzień .
Dlatego w trosce o swój własny komfort psychiczny ,podjęłam decyzję że 


Zawieszam bloga 
Kolejny post ,który tu się pojawi to będzie najprawdopodobniej podsumowanie marca 

I z całych sił wierzę że wtedy się to wszystko uspokoi.

Prawda jest też taka ,że nie mam o czym pisać.
Nie będę Was namawiać żebyście siedzieli w domu (m.in dlatego że wszyscy o tym piszą ) ,nie będę tu siać paniki.

Oczywiście w dalszym ciągu będę testowała kolejne kosmetyki,itp.

A co z Instagramem ?

Chyba tylko ograniczę swoją obecność, do Instastory- zobaczę jak, to będzie 

A teraz zapraszam Was na recenzję korektora ☺



Od producenta :


Korektor pod oczy i do twarzy pochodzący z serii Born to Glow marki NYX Professional Makeup.

Kosmetyk posiada w swojej formule mikro-perełki, dzięki czemu doskonale odbija światło i rozświetla przestrzeń okolicy oczu.

Produkt charakteryzuje się wysokim stopniem krycia, z powodzeniem zakrywa wszelkie niedoskonałości skóry.

Zamknięty został w opakowaniu posiadającym aplikator w formie gąbeczki.


Korektor dostępny jest w wielu wersjach kolorystycznych.










Skład :



AQUA / WATER / EAU, DIMETHICONE, PENTAERYTHRITYL TETRAETHYLHEXANOATE, GLYCERETH-26, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, PHENYL TRIMETHICONE, DIETHYLHEXYL CARBONATE, LAURYL PEG-9 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE, ISODODECANE, PROPYLENE CARBONATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SODIUM CHLORIDE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, TIN OXIDE, PEG-10 DIMETHICONE, SORBITAN ISOSTEARATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, SODIUM HYALURONATE, SILICA SILYLATE, MAGNESIUM STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TOCOPHEROL, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL.










Moja opinia :

Korektor otrzymujemy w małej czarnej tubce ,ze złoto - białymi napisami 
Muszę przyznać że bardzo ładnie to wygląda.
Pierwszy minus ,to jest właśnie ta gąbeczka - co prawda  nigdy nie miałam korektora w takiej formie ,i źle mi się tym aplikowało kosmetyk i wiem że to nie jest moja ulubiona forma aplikatora .





Rzeczywiście krycie ma średnie ,zakryje sińce ale ze zmarszczkami sobie nie poradzi,jeszcze je przy tym podkreśla .
Na całe szczęście nie zbiera się gdzieś tam w kącikach ,czy na tych zmarszczkach 
Sama aplikacja ,niby jest prosta ;wystarczy delikatnie nacisnąć tubkę i przyłożyć gąbkę pod oko (bo tylko tam się nadaje ,przy ukryciu wyprysków nie zda egzaminu ) tak jak pokazuje na filmiku






Powiem Wam :tragedia!
Korektor mimo tego że ma średnie krycie ,jest gęsty i trzeba uważać żeby go nie nałożyć za dużo ,bo im więcej go jest tym trudniej go rozprowadzić ;zresztą wogule mi było go bardzo ciężko rozprowadzić ;próbowałam i palcami i pędzlami i masakra.






Nie testowałam go jako bazy pod cienie ,za to używałam go gdy robiłam sobie kreskę na oku ; i tutaj mogę Wam doradzić że jako baza może się nieźle sprawdzić 
W przypadku kreski ,nie zrobiło mi się ksero pod brwiami (jak niekiedy bywa ) a sama kreska trzymała się przez cały dzień 
W przypadku okolic oczu ,nie podrażnił skóry ale odnoszę wrażenie że jest za ciężki 


Podsumowując:


Dla mnie bubel.Jesli chcecie go kupić i zaoszczędzić nerwów ,czasu oraz skóry pod oczami używajcie go tylko jako bazy pod cienie czy tak jak ja w przypadku robienia kresek (zdradzę Wam że te kreski ,najlepiej uczyć rysować się cieniem ,podsyłam przy okazji link ,do filmiku Maxineczki gdzie się o tym przekonacie :


Korektor kosztuje około 30 złotych na stronie ezebra.pl ;
Podaje link ,gdyby ktoś chciał kupić :


Ja już do niego napewno nie wrócę ; jest sporo innych korektorów ,tańszych i lepszych 



Mieliście już ten korektor ?
Znacie serię Born to Glow Nyx ?
Lubicie kosmetyki Nyxa ?

Dajcie znać w komentarzach ☺


Życzę Wam dużo zdrowia i spokoju - do następnego 😘
















64 komentarze:

  1. Szkoda, że taki z niego bubel . Zwłaszcza, że lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak fajnie wygląda, a taka tragedia. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh szkoda kochana, że Cię tu nie będzie i mam nadzieję że szybko wrócisz:**Korektora nie miałam ale kusi mnie kupno podkładu z tej linii bo słyszałam o nim sporo dobrego:):**

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for sharing your experience.
    Have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ładny jaśniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli jednak zawieszenie :/ Szkoda, ale jeśli dzięki temu masz poczuć się lepiej to jak najbardziej!
    Co do korektora, mam już swój który na razie dobrze mi służy jako baza pod cienie. Zanim go zużyję to pewnie już z 10 nowych wersji zostanie wyprodukowanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem przekonana do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze przyznaję, że jedyne co mam z Nyxa to glitter primer, który sprawdza się świetnie.
    Korektora raczej nie kupię, świetna recenzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że się nie sprawdził, będę pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie miałam nic z tej firmy xD Nie wiem gdzie ja się uchowałam xD Szkoda,że się nie sprawdzi i szkoda, że bloga zawieszasz. Mam nadzieje, że szybko wrócisz do Nas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18 marca

    Dzięki za szczerą opinię na temat tego produktyu.
    Na pewno nie skuszę się na jego zakup.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem decyzję o zawieszeniu bloga, wracaj szybko. ;) Co do korektora to nie kusi mnie skoro to bubel. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwością aż wróćisz na bloga, pzodrawiam i wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda że to niewypał :(
    Przykro mi że zawieszasz bloga, bo jest on jednym z moich ulubionych i najczęściej odwiedzanych :(
    Obys szybko wróciła do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ze sie nie sprawdzil. mialam go na uwadze i raczej sobie odpuszcze

    OdpowiedzUsuń
  16. Mialalm go na uwadze . szkoda ... Ale.suoer kase zaoszczedze

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej marki, dobrze wiedzieć, że ten korektor to taki bubel. Dzięki za rzetelną recenzję:)
    Mam nadzieję, że szybko wrócisz do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O nie, zdecydowanie będę omijać. Skoro podkreśla zmarszczki, to nie dla mnie. Co do aktywności blogowej- również zastanawiałam się, co w tym dziwnym dla nas czasie robić - zdecydowałam jednak, że bez blogowania nie wytrzymam. No chyba że dopadnie mnie siła wyższa;)
    Trzymaj się mocno i nie daj się panice!
    Zdrówka!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda ale rozumiem.Tez jestem zdania ze nie ma co na siłę pisać...
    A co do kosmetyku, nie zawsze udaje się trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja marki nie znam, o! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat lubię z tej linii podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda ,że się nie sprawdził. Rozumiem... ja postaram sie swój blog jakoś kontynuować, choć ostanio przez to wszystko tez jakoś ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam nic Nyxa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z kosmetyków nyxa używam paletkę do konturowania i szminki, ale gdy skończę mój korektor pewnie sięgnę i spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś kupiłam siostrze korektor z aplikatorem - była bardzo zadowolona z niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja generalnie lubię korektory z pędzelku. Szkoda, że ten okazał się nietrafiony.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja generalnie lubię korektory z pędzelku. Szkoda, że ten okazał się nietrafiony.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja pozostaje wierna korektorom marki Kobo i Sensique :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam nic z tej firmy, ale Nyx kojarzy mi się głównie z pomadkami. ;)
    Mnie też przeraża obecna sytuacja, ale jest już trochę lepiej niż na początku. Staram się trochę ograniczać dopływ negatywnych wiadomości i skupić się na czymś innym. Chociaż nie zawsze to wychodzi.
    Trzymaj się ciepło i wracaj szybko na blog! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Też nie miałam ochoty nic dodawać na bloga, nie mogłam się skupić. Rozumiem cię, dobra decyzja. Odpocznij, wszystko będzie dobrze 😘.
    Korektorów nie używam 😉.

    OdpowiedzUsuń
  31. Great idea to use it as a base for the eye-shadows.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że zawieszasz bloga, ale w sumie Cię rozumiem. Narobiło się tej paniki i człowiek ma ochotę od wszystkiego odpocząć. W mediach tylko jedno i to samo, cieszę się, że ogółem telewizji nie oglądam. Jeszcze nas takim bublem pożegnałaś, no wiesz co ;p. Nie no żartuję :*
    Czekam na Twój post, trzymaj się ciepło i zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  33. Aplicator and texture look very interesting. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/kerastase-resistance-masque_20.html

    OdpowiedzUsuń
  34. sound good for eye-shadows base

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi Lili
    I'm sorry you made that decision!
    There is no harm in smiling in difficult times, it is good for the soul !!
    Actually, I never bought any product from this brand, I can't say if I like it or not, if I think it has quality in relation to the price, but thanks for the advice!
    xoox

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie potrzebuję używać korektora ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tego korektora z doświadczenia. Czytałam o nim opinie i nie były zbyt pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię nyx więc szkoda, że ten korektor to bubel. W każdym razie... Nie dajmy się zwariować. Ja też nie zamierzam pisać o tym "co robić w domu podczas kwarantanny" ani w ogóle o tym temacie. Dla mnie To przesada. Wszyscy wiemy że trzeba siedzieć w domu i znaleźć sobie zajęcie więc nie ma sensu żeby kolejna i kolejna osoba O tym pisała. Jeśli tak zadecydowałaś, to ja to szanuję i mam nadzieję, że wrócisz szybko :) każdy czasem potrzebuje przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jednak bubel, a wygląda na porządny.

    OdpowiedzUsuń
  40. looks interesting, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda, że się nie sprawdził i okazał się bublem :/
    Jeszcze nigdy nie używałam w swoim makijażu kosmetyków tej marki :D

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że zawieszasz bloga. Uwielbiam twoje posty i twoją twórczość, zawsze bardzo inspirowałaś i motywowałaś! Mam nadzieję, że wkrótce wszystko wróci do normy, Wspaniała recenzja kochana, jak zawsze szczera i rzetelna. Markę znam ale jedynie ze słyszenia, nie miałam okazji poznać bliżej jej produktów, tak jakoś się złożyło :) Dobrze, że nie wypróbowałam tego korektora jako pierwszego bo być może zraziłabym się do marki :D
    Pozdrawiam najcieplej ♡

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze nie widziałam NyXa w drogerii, ale to może dlatego, ze dawno w niej byłam. W takim razie czekam, na Twój powrót do bloga
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zwykle super wpis i rzetelna opinia :)
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/03/blinding-lights.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zwykle super wpis i bardzo rzetelna recnejza!
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/03/blinding-lights.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie uzywalam nic tej marki nigdy 🤭
    Szkoda ze nie zdal egzaminu..
    Mimo wszystko Buziaki i głowa do góry 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie zawieszaj bloga :(
    Markę znam, jednak tego korektoru nie miałam ale również nie miałam korektoru w postaci takiej gąbeczki.

    OdpowiedzUsuń
  48. Epidemia, która panuje nie jest ciekawa, ale nie uważam, że jest to powód do zawieszania bloga. Jest naprawdę wiele tematów, które można poruszać nie odnosząc się do sytuacji na świecie. Oczywiście rozumiem Cie i szanuje Twoją decyzję, mam nadzieję, że to szybko minie i szybko tu wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rozumiem Twoją decyzję, nic na siłę :) Mnie również niesamowicie przygnębia sytuacja w kraju. Gdybym miała wolne na pewno bym skorzystała z niego i posiedziała na blogu... Ale niestety nie mam i nie zapowiada się. Jeden post w tym temacie, a tak to wolę nie poruszać, aby każdemu żyło się po prostu lepiej, chociaż tutaj :)

    NYX znam, ale nie testowałam. Choć większość produktów ma naprawdę pozytywne recenzje :)
    Szkoda, że taki bubel :( Choć ten aplikator w gąbce akurat mnie zainteresował. Myślę, że jak za taką cenę to warto spróbować na własnej skórze. O ile oczywiście ktoś ma ochotę :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. I have the foundation of this range, and I really like it! So much coverage, and such a glowy finish xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  51. ooo dobrze wiedzieć, że bubel ;)! ja uwielbiam i zostaje zawsze przy swoim Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja mam swój ulubiony z lovely :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie miałam pojęcia, że NYX jest w Rossmannach! W moim nie ma, muszę poszukać...

    OdpowiedzUsuń
  54. szkoda, że zawieszasz bloga, będziemy czekać na powrót :)!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja uwielbiam korektor od Bourjois, to mój faworyt. Wracaj szybko do nas :) Ja nie myślę o zawieszaniu bloga, teraz to dla mnie świetna odskocznia od całej tej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  56. holla.
    great day and nice post my friend

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie miałam nic jeszcze z Nyxa.
    Szkoda, że zawieszasz, ale to może nawet lepiej, blog ma być czymś co sprawia przyjemność, a nie nieprzyjemnym obowiązkiem.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)