Recenzja Rimmel Lasting Finish Makeup Primer Base De Maquillage (Baza pod makijaż )

Witajcie ☺


Mimo tego że mamy dostęp do wielu kosmetyków, napewno każda z Was ma swoich ulubieńców z jednej marki kosmetycznej.
U mnie właśnie taką rolę pełni marka, o której będzie mowa w dzisiejszym poście ☺




Rimmel 

Lasting Finish 

Makeup Primer Base De Maquillage





Korektor, puder,podkład -jeśli chodzi o tego typu kosmetyki uwielbiam markę Rimmel ❤
Skoro one mi się sprawdzają rewelacyjnie ,skusiłam się również na bazę 
A jak się baza mi sprawdziła? 
O tym możecie poczytać w dalszej części postu ☺








Od producenta :


Do codziennego make-upu wprowadź bazę pod makijaż Lasting Finish 25H, która pomaga wydłużyć trwałość podkładu nawet o kolejne 8 godzin, jednocześnie wygładzając i pielęgnujac skórę.


wydłuża trwałość makijażu aż o 8 godzinwidocznie wygładza cerę, co ułatwia aplikację podkładuw wyjątkowy sposób nawilża i poprawia komfort skóry, sprawiając, że makijaż nabiera lekkości

Nawet dodatkowe +8 h trwałości makijażu - idealne rozwiązanie, gdy tego potrzebujesz!






Skład :


Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polydecene, Talc, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Sulfate, Bis-Peg/Ppg-14/14 Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Disteardimonium Hectorite, Glycerin, Laureth-7, Tribehenin, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Dimethiconol, Phenoxyethanol, Sorbitan Sesquioleate, Chlorphenesin, Propylene Carbonate, Xanthan Gum, Tocopheryl Acetate, Disodium Edta, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, [May Contain/Peut Contenir/+/-:Mica, Titanium Dioxide (Ci 77891), Ultramarines (Ci 77007)].







Moja opinia :



Kosmetyk otrzymujemy w małej tubce (coś jakby krem do rąk).
Baza ma biały kolor i jest bezzapachowa.



Nie powoduje żadnych podrażnień, nie uczula nie wysusza cery.
Większość podkładów rozprowadza się po (na) niej.
Nie zapycha porów, jest bardzo lekka-wręcz idealna na codzień.
Jak jest z przedłużeniem trwałości makijażu?
U mnie po niej makijaż trzyma się około 5 godzin bez żadnych poprawek.
Najwiekszym jej atutem jest to że nie jest tłusta, nie trzeba czekać aż się wchłonie ,mozna od razu nakładać podklad co jest idealne gdy rano się spieszymy 😊
Jestem z niej całkiem zadowolona.






Podsumowując :

U mnie się sprawdziła,jest idealna na codzien ☺
Nie trzeba jej dużo nakładać przy codziennym uzywaniu wystarczy na około 5-6 tygodni.
Biorąc to wszystko pod uwagę cena jest całkiem przyzwoita :około 17 złotych w drogerii Joka sklep.
Gdyby ktoś z Was byl zainteresowany jej zakupem podaje link :

jokasklep.pl/bazy-pod-makijaz/6830-rimmel-lasting-finish-25h-primer-baza-pod-makijaz-30ml-3607344518481.html

Sama napewno jeszcze nie raz do niej wrócę☺



Mieliście już tę bazę pod makijaż?
Lubicie markę Rimmel?
A może macie jakąś inną ulubioną markę kosmetyczną ?


Piszcie w komentarzach ☺
Do następnego 😚

27 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię bazy z Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam tej bazy, jedyna jaką używam to z Ingrid i bardzo ją lubię :)

    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze testować tej bazy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za kosmetykami Rimmel nie bardzo przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt, jednak ja nie miałam okazji wypróbować :) Dopiero od nie dawna stosuję bazę, tak naprawdę mam dopiero pierwszy produkt w użyciu. Moja jest perłowa marki Ingrid i kosztowała mnie 9 zł :) ale i tą chętnie wypróbuję jak tylko będę miała okazję, cudowna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  7. O musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa baza i recenzja. Nie miałam jej jeszcze :)

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Na co dzień raczej nie sięgam po bazy :) Wyjątkiem są dni, kiedy zależy mi na nieskazitelnym makijażu, który przetrwa kilkanaście godzin :) wtedy używam punktowo bazy matującej, któa zmniejsza widoczność porów :) Tej bazy którą tu zrecenzowałaś nigdy nie używałam, ale słyszałam o niej dużo dobrych opinii :)
    pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie miałam kosmetyków z tej firmy, powyższa baza zapowiada się bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam właśnie wiele dobrego na temat tej konkretnej bazy, ale jakoś sama nigdy jeszcze nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam że jeszcze nie miałam bazy pod makijaż która faktycznie by przedłużała jego trwałość...może z tą będzie inaczej?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być ciekawym produktem, może kiedyś wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę rimmel lubię, kiedyś moim ulubieńcem był podkład wake me up, ale później zmienił korystykę i za bardzo mi pod pomarańcz podchodził ;p tej bazy jeszcze nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jej, ale ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się ciekawie, czasami sięgam po bazy pod makijaż- chętnie wypróbuję i tę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli chodzi o mnie to bardzo rzadko się maluję, a bazy pod makijaż chyba nie używałam nigdy, więc ciężko mi cokolwiek powiedzieć na ten temat :D Cieszę się, że produkt Ci się sprawdza i rzeczywiście, 17 zł to całkiem rozsądna cena.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Baza to spoko sprawa, chodź ja rzadko ich używam bo jedna strasznie mnie uczuliła aż mnie cała twarz swędziała :(

    BUZIAKI:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam jeszcze bazy, bardzo ciekawy kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello lili
    I know Rimmel and I have some products, I use base for make up, but at the moment I'm using another brand !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy15 marca

    Nie przepadam za tą marką. Zraziłam się kiedyś i teraz nie kupuje praktycznie żadnych kosmetyków tej marki. Ale dobrze, że Tobie się sprawdził ten produkt :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16 marca

    Chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam nie tą tylko wersję niebieską ale nie czułam jakiegoś niestety działania, więc leży w półce zapomniana hehe:D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)