Eveline Cosmetics Royal Snail terapia śluzem ślimaka skoncentrowany krem intensywnie przeciwzmarszczkowy -moja opinia

Witajcie 😚 



  Są kosmetyki z takimi składnikami, przez które nigdy w życiu nie sięgnę po dany produkt.
Są również takie firmy kosmetyczne ,do których mam zaufanie, których produkty mnie nie zawiodły,(bo skoro kupuje kosmetyki z tej firmy od kilku lat ,i nigdy nie zrobiły mi żadnej krzywdy, to może warto spróbować? ☺) 
U mnie właśnie tak było ze śluzem ślimaka.
Przeglądając Wasze blogi widziałam że wiele z Was zachwala taki śluz.
Bardzo mnie ciekawił owy składnik, jednak miałam opory przed kupieniem jakiegokolwiek kosmetyku ze śluzem ślimaka,choć spacerując po Rossmanie widziałam że półki są przepełnione kremami ,balsamami ze śluzem ślimaka.
Ja jednak delikatnie mówiąc brzydziłam się .
Dopiero jakiś czas temu Eveline Cosmetics wypuściło na rynek serię Royal Snail.
I wtedy właśnie zdecydowałam się sprawdzić śluz ślimaka.
Tak oto trafił do mnie krem do twarzy z tej serii 

Eveline Cosmetics 

Royal Snail Terapia śluzem ślimaka 

Skoncentrowany krem intensywnie przeciwzmarszczkowy.






Ci którzy śledzą mojego bloga od dłuższego czasu, wiedzą że firma Eveline Cosmetics często się tu pojawia i zazwyczaj są to pozytywne recenzje -i tylko to mnie przekonała do zakupu kremu ze śluzem ślimaka.
Jeśli jesteście ciekawi jak mi się sprawdził ten krem ze śluzem ślimaka-zapraszam do lektury postu ☺ 





Od producenta :

Skoncentrowany krem intensywnie przeciwzmarszczkowym przeznaczony jest do kompleksowej pielęgnacji skóry po 40 roku życia. Innowacyjna formuła istotnie zwiększa zdolności regeneracyjne skóry, działając jak globalny aktywator odmłodzenia:


1)Wspomaga procesy odnowy skóry:

Połączone działanie kompleksów Neo-DNA i PEP-7REPAIR™ stymuluje prawidłowy przebieg 

procesów odnowy i regeneracji, zwiększając tempo odbudowy włókien podporowych, dzięki czemu skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna.


2)Koryguje widoczność zmarszczek:
Filtrowany śluz ślimaka zmniejsza widoczność pierwszych oznak starzenia, redukuje zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Ujednolica koloryt skóry.


3)Przywraca młodzieńczą jędrność i napięcie:
Argatensive™ natychmiastowo napina skórę i wygładza linie mimiczne. Regularnie stosowany zauważalnie spłyca zmarszczki.

Intensywna ampułka naprawcza. Ekskluzywna seria Royal Snail łączy niezwykły potencjał regeneracyjny filtrowanego śluzu ślimaka oraz najnowszej generacji heptapeptydu PEP-7REPAIR™, działając jak skoncentrowana ampułka naprawcza. Biometyczny peptyd  PEP-7REPAIR™, ze względu na podobieństwo do naturalnych faktorów wzrostu, wykazuje bardzo silną aktywność biologiczną i zapewnia spektakularne rezultaty poprawy kondycji skóry w ciągu 7 dni. PEP-7REPAIR™ stymuluje fizjologiczne procesy regeneracji skóry,zapewniając intensywny wzrost jej jędrności i elastyczności oraz efekt globalnego odmłodzenia.

Terapia śluzem ślimaka. 

Drogocenny filtrowany śluz ślimaka, wykorzystywany w dermo-zabiegach najnowszej generacji, działa jak skoncentrowana ultrnaprawcza ampułka regenerująca dla skóry. Swoją spektakularną skuteczność zawdzięcza bogactwu składników  aktywnych, takich jak: alantoina, kwas glikolowy, kolagen, elastyna oraz mukopolisacharydy. Przyspiesza syntezę  kolagenu i elastyny, dzięki czemu skóra jest znakomicie zregenerowana, doskonale napięta i elastyczna 





Skład :

Aqua (Water), Glycerin, Snail Secretion Filtrate, Isopropyl Myristate, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Olus Oil, Argania Spinosa Kernel Extract, Malus Domestica Fruit Cell Culture
Extract, Cichorium Intybus Leaf Extract, Betaine, Maris Aqua, Sodium Hyaluronate, Adenosine, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Palmitoyl Tripeptide-1, Heptapeptide-7, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Sodium Lactate, Caprylyl Glycol, Lecithin, Propanediol, Polyacrylamide, Sodium Polyacrylate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Hydroxyacetophenone, Ethylhexylglycerin,Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Caprylyl Glycol, Phenethyl Alcohol, Butylene Glycol, Sodium Cocoyl Glutamate, Hexylene Glycol, Carbomer, Xanthan Gum, Polysorbate 20, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Linalool.



Moja opinia :


Kosmetyk dostajemy w eleganckim zakręconym słoiczku.







Krem jest lekki ,o żelowej konsystencji i delikatnym ,lekko słodkim  zapachu



Krem po wklepaniu w skórę 


.Wchłania się bardzo szybko.

Rzeczywiście po tygodniu moja cera zrobiła się zdecydowanie bardziej miękka.
Nie zauważyłam u siebie jednak zmarszczek czy oznak starzenia cery więc w tym temacie się nie wypowiem.
Dodam jeszcze tylko że krem nie dość że nie podrażnia cery,to jeszcze likwiduje niedoskonałości np wypryski z cery poprzez ich wysuszanie,oraz nawilża i regeneruje cerę 



Podsumowując :

Krem mnie naprawdę zachwycił ☺
Pierwsze spotkanie ze śluzem ślimaka zaliczam do udanych ,być może sprawdzę kolejne ☺
Wiem za to że do tego kremu napewno wrócę,ponieważ naprawdę ten kosmetyk się u mnie sprawdziła i naprawdę szczerze go polecam ☺


Znacie ten krem?
Lubicie kosmetyki ze śluzem ślimaka?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😙

30 komentarzy:

  1. bardzo lubię kremy z tym składnikiem, ale stawiam na Orientane

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez miałam opory przez takimi kosmetykami . Ale z innego powodu . Choć słyszałam wiele dobrego . Super ze u Ciebie tak dobrze sie sprawdził .

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cera uwielbia kremy, w których formule zawarty jest śluz ślimaka :)
    Najważniejsze, że krem spełnił Twoje oczekiwania.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16 marca

    I hear only good things about snail creams! I didn't know that Evelin have one in their collection! Thank you for sharing!

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/03/anastasia-beverly-hills-liquid-lipstick_15.html

    Giveaway MAC Velvet Teddy Lipstick - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/03/mac-velvet-teddy-lipstick-giveaway_1.html

    OdpowiedzUsuń
  5. sama też bym go przetestowała z ciekawości :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że okazał się świetny i duży plus za szybkie wchłanianie.

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy produkt słyszałam o tym kremie, ale nie miałam okazji go używać

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem co czujesz, ja tez na początku się zapierałam a potem mój tata był na Dominikanie i przywiózł mi taki krem. Całe obrzydzenie odeszło,dy tylko odkręciłam słoiczek i zakochałam się w ślicznym zapachu tego kremu.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I've never tried a product with snail slime before but have heard how great it is for the skin.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze, że krem dział:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponarzekam trochę:D Nie lubię tej marki, mam do niej jakiś uraz...a do kosmetyków które maja w nazwie ślimak chyba nigdy się nie przekonam:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze go nie testowałem, z chęcią spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie, otóż to... też trochę mnie to obrzydza, ale z drugiej strony, czego się nie robi by być pięknym, czasem trzeba się przełamać i nieco nacierpieć ;) hehe

    może kiedyś i ja spróbuję tego śluzu, skoro taki dobroczynny wpływ ma na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię śluz ślimaka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy takich kosmetyków nie próbowałam. Śluz ze ślimaka ani mnie nie obrzydza, ani specjalnie nie ciekawi. Markę Eveline znam i lubię, więc jakbym miała się na taki produkt decydować to pewnie też zaufałabym tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również lubię tą firmę :) Niezawodni! :)
    Śluz ślimaka jak dla mnie fenomenalny składnik kremów, balsamów oraz odżywek do paznokci.

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie próbowałam tego kremu, ale z kosmetykami ze śluzem ślimaka miałam juz do czynienia. Polecam szczególnie maseczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałam kosmetyków ze śluzem ślimaka, Twój opis zachęcił mnie do wypróbowania tego kremu:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe, nawet o tym nie słyszałam :D oporów jakoś nie czuję, wystarczy potraktować to jako krem nie myśląc z czego ;P Musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uuu całkiem dobry skład:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie czuję oporów, bo ten śluz ślimaka i tak jest w jakiś sposób przerobiony, więc można znieść jego obecność w kosmetykach. Fajnie, że krem się u Ciebie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi Lili
    Snail mucus?? Oh no not for me!!
    Even if it was from the most expensive brand!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze nic nie miałam ze śluzu ślimaka. Jakoś nie jestem przekonana

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego kremu nie znam, ale mam serum ze śluzem ślimaka Orientana i szczerze mówiąc jestem trochę zawiedziona jego działaniem:/

    OdpowiedzUsuń
  27. Markę uwielbiam głównie za tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja byłamna zabiegu u kosmeryczki- rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie SUPER ,biorac pod uwagę wybredność mojej skóry i problem z którym się borykałam, a mianowicie trądzik rozowaty,to z całą pewnością muszę powiedzieć że ten akurat krem się sprawdza. Trądzik różowaty ograniczał mnie w dobieraniu kremu, były to tylko kremy już sprawdzone ale nie przynosiły wiekszych efektów .Po dłuższym już używaniu tego kremu cera wypiękniała jest miekka delikatna bez jakich kolwiek zaczerwienień a w dodatku stare przebarwienia i płytkie blizny znikneły, zmarszczki jak po liftingu skóra lekko napieta, poprostu SUPER mogę polecic nawet dla osób z cerą wrażliwą tak ja umnie....

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)