Polka dots,claret skirt & heels

Witajcie kochani 😙

Nie wiem jak u Was  ale u mnie ostatnio zaczęła się wiosna;ciepło, słoneczko...
Mam nadzieje że zima się z nami pożegnała na dobre ,bo ja już mam dość tych kurtek, szalikow,ciężkich butów...
Niestety jeszcze temperatura nie pozwala na noszenie lżejszych ubrań, więc noszenie swoich ulubionych wiosennych stylizacji jestem zmuszona ograniczyć do zdjęć na blogów.
W tym poście chciałabym Wam pokazać moje najnowsze zamówienie ze sklepu Rosegal.




Trochę już minęło czasu odkąd paczka z Rosegal do mnie dotarła, ale niestety nie miałam kiedy zrobić fotek.
Zamówiła sobie bluzkę polka dots.
Odkąd tylko ją zamówiłam już w głowie miałam stylizacje z nią.
Choć jak narazie rządzi u mnie brąz, kolor bordowy również bardzo lubię.
Jest zdecydowanie mniej krzykliwy niż czerwony  ,dzięki czemu można go spokojnie nosić na jakieś oficjalne okazje.
W tym poście bluzkę polka dots zestawiłam z bordową minispodoniczka ktorą kilka miesięcy temu zamówiłam na Allegro oraz bordowymi szpilkami ze sklepu Wilady.pl ,które miały już swój debiut na moim blogu ,podobnie jak czarne rajstopy z Marilyn oraz elegancki zegarek ze sklepu Capitola.











Bluzka - Rosegal  ( KLIK )

Zegarek - Capitola  (z kodem LILIBLOGGER15 15% rabatu)

Minispódniczka- Allegro 

Bordowe szpilki na platformie - Wilady.pl 

Czarne rajstopy -Marilyn 








Ze sklepu Rosegal zamówiłam również zestaw pędzli do makijaż



Pędzle - KLIK


Tak jak w przypadku poprzedniego zamówienia nie mam żadnych zastrzeżeń, paczka dotarła szybko,i pędzle i bluzka były oddzielnie zapakowane,w stanie nowym.



Tym postem chce również zapowiedzieć nieobecność na blogu.
Otóż od kilku dni trwa mój urlop,uznalam (może trochę nieskromnie ) że zasłużyłam na kilka dni odpoczynku.
Niemal cały luty spędziłam na podróżach i szkoleniach.
Owszem bardzo to Lubie, ale takie podróże  (Kraków ,Kielce,Warszawa) są nieco męczące ,dodaje jeszcze do tego domowe obowiazki typu pranie, sprzatanie,prasowanie itp. No i moją pracę to naprawdę sama się dziwię że udało mi się to wszystko pogodzić, dodatkowo prowadząc bloga.
Mam nadzieję ze pogoda dopisze i że uda mi się zrobić jakiejś foty na zewnątrz.
Tak więc kochani dajcie znać co myślicie o tej stylizacji, czy znacie sklep Rosegal ,a ja idę pakować Walizkę i lecę na Śląsk ☺


Do następnego 😙

28 komentarzy:

  1. U mnie też powoli zaczyna się wiosna :D Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna ta bluzka, cudny zestaw z tą spódniczką, a Ty wyglądasz pięknie! (oczywiście poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się fason tej bluzki, rewelacyjnie wyglądasz w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam kolor bordowy :) A ta spodniczka jest naprawdę piękna :)
    Ja też właśnie jestem na urlopie, takim w sumie dłuższym bo szukam pracy już w Polsce, najbliższy wyjazd dopiero we wrześniu :)
    Pędzle mają super kolor, uwielbiam różowy! <3

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie i rzeczywiście wiosennie:D :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam że do kropek podchodzę z rezerwą... ale w tym zestawieniu prezentuje się całkiem fajnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną koszulę, muszę jej poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna stylizacja, podoba mi się to połączenie z mini spódniczką, a buty mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kropki i czerwień to połączenie w dziesiątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, ale masz zgrabne nogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw :) ślicznie w nim wyglądasz.
    Tych pędzli nie znam.
    Miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż nie przepadam za kropkami na Tobie bluzka prezentuje się naprawdę świetnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzeczka, bardzo ci pasuje :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie Ci w tym zestawie . Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega zestawienie- bardzo lubie ubrania w groszki :-)
    U mnie w Poznaniu tez nareszcie ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też ciepło i słonecznie, fajne grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22 marca

    Miłego wypoczynku kochana! Bardzo ładna stylizacja :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the polka dots. Pretty top!
    Have fun on your trip!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Taaak wiosna nachodzi :D Musimy się wybrać na sesję plenerową :D
    Śliczne pędzelki słodki jest ten róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądasz w takiej stylizacji! Czekam na nowy wpis :D
    https://freshisyummy.blogspot.com/2019/03/7-rings.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne buty! Zawsze o takich marzyłam *-*
    Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, i ja mam nadzieję, że w końcu z zimą pożegnaliśmy się na dobre i teraz tylko zostało nam się cieszyć z słoneczka:) Piękna jest ta bluzka z Rosegal jak w ogóle cała stylizacja. To wcale nie jest nieskromne, odpoczywaj, jeśli masz okazję! Jak najlepszego urlopu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)