My first wishlist Rosegal Halloween


Welcome



Halloween is coming soon

Do you have any ideas for a disguise?

If you do not have any ideas for disguise

I encourage you to browse the assortment of the Rosegal store.

They have really nice and interesting things there not only for Halloween, but today let's focus on Halloween









I personally chose three things that I liked the most in the Rosegal store












These are my favorites for Halloween with Rosegal,

If you liked it (or not), If you want to see more, please visit the store's website Rosegal 










27 komentarzy:

  1. Uwielbiam Halloween :) Zawsze zazdrościłam tego święta Amerykanom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie to święto, żebym zdążyła chociaż kuknąć na te świetne inspiracje ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. uu niezłe rzeczy :3
    pozdrawiam i zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś ciekawe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ze nigdy nie mialam okazji sie przebrac na halloween ;(
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the first dress! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. I can't believe Halloween will be here so soon. I like that cape!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jedno z moich ulubionych świąt :D super wishlista :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam to święto! bardzo podoba mi się strój kobiecego nietoperza! Mój mąż jako największy fan batmana by oszalał haha :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kostiumy! Ja nigdy nie czułam potrzeby obchodzenia tego święta, ale kto wie, może w końcu kiedyś dam się przekonać ;)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe kostiumy ;) Sama jednak nie obchodzę za bardzo tego święta

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Halloween jest fajne :D Ten sklep internetowy ma fajny asortyment :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ta sukienka nietoperz wymiata- gdybym gdzieś szła na imprezę halloweenową, to z całą pewnością bym taką założyła- superowa jestna tą okazję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pierwsza sukienka...boska!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Extra ubrania:d najlepsza jest sukienka :D sexi i tematyczna :D Super wpis :*

    ) Blog <3
    Dopiero zaczynam, jeśli się spodoba zostań ze mną <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post, u mnie podobny :)

    obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://milentry-blog.blogspot.com/2018/10/you-are-miracle.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ciuszki, pierwsza sukienka najlepsza :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No no no świetne rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/10/boho-kardigan-i-spodnica-w-wezowy-motyw.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ile fajnych rzeczy:) lecę na ich stronkę obczaić, co tam jeszcze mają ciekawego;)

    OdpowiedzUsuń
  20. What a wonderful choice !!!!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)