(All) in black-czarne sandaly na obcasie, czarny top z paseczki, jeansy i czarna torebka

Witajcie😚

Jak tam Wasze samopoczucia na weekend ?
Macie jakieś plany?






Dziś mam dla Was zdjęcia z mojego ostatniego pobytu w Krakowie.
Cóż to ostatnia sesja na zewnątrz, w Tym roku.
Choć u mnie pogoda jeszcze letnia  (24 stopnie 😊)






O samym wyjeździe pisałam >>TU <<
Na Instagramie pisałam Wam o tym że były robione dwie stylizacje wtedy-druga część zdjęć już niedługo na blogu 😊

Miały być zdjęcia robione na Wawelu,a były robione na Plantach Krakowskich,mam nadzieję że uda mi się zrobić w końcu foty na Wawelu.




Planty jak wiadomo są w samym Centrum Krakowa ,więc przy robieniu zdjęć nie obyło bez publiczności 😉😊








Na zdjęciach mam na sobie czarny top ze sklepu Pakuten.pl,  Sandały na obcasie ze sklepu Wilady.pl ,ciemne jeansy ,moją ukochaną czarną skórzaną kurtkę oraz nowość w mojej szafie -czarną torebkę z małą ozdobą i którą pokochałam za to że jest megapojemna 😍😄

Makijaż wykonała Martyna -cieszę się i jestem jej wdzięczna  że się zgodziła, mimo problemów które były w czerwcu kiedy to zaspałam i nie pojawiłam się na makijażu 😯





Wtedy też robiłam zdjęcia w tych samych sandałkach -z tym że tamte są w kolorze pudrowego różu,no i są zdecydowanie bardziej wygodne.Te czarne okropnie mi obtarły palce u stóp
Ale i tak jestem bardzo zadowolona z nich 😊











Czarne Sandały Open Toe na obcasie-Wilady.pl
Czarny Top Z paseczkami - Pakuten.pl
Ciemne obcisłe rurki jeansowe - Allegro








Jak Wam się podoba moja stylizacja? ?☺


Koniecznie dajcie znać w komentarzach ☺


Do następnego 😚











48 komentarzy:

  1. Super look :) Ślicznie Ci w takich włoskach.
    Jak Ty dajesz radę chodzić w takich wysokich obcasach na co dzień.
    Ja jak już takie kiedyś zakładam to tylko na dyskotekę lub w teledysku

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałki mega wysokie :) lubie byty na obcasie ale takich szpil to chyba nie wiem w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz mega 😍A buty im wyższe tym lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, prosta stylizacja! Buty od razu zwracają uwagę ;) osobiście chyba bym się na taką szpilkę nie odważyła ^^
    Co do uwag to mogłoby byś więcej zdjęć ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, mega wysokie buty, ale naprawdę przyciągają swoją uwagę :D
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie pasują takie sandałki. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle mam sporo planów na weekend, zaraz właśnie wychodzę z domu :)
    Śliczne zdjęcia! Fajne połączenie, uwielbiam czarny kolor
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jejuu, jakie wysokie buty :O nie potrafię w takich chodzic xd
    ale są ładne hihi
    pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ♥♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty, też uwielbiam wysokie szpilki, ale bardzo rzadko po nie sięgam :) https://mylazyperfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja i świetna kurteczka!
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taki klasyczny, dzienny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty prezentują się świetnie, ja jednak nie potrafię chodzić na tak wysokim obcasie haha
    https://mvrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit <3.
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome look!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, jakie wysokie buty! Podziwiam, że dajesz rade w nich chodzić :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej ale cudne zdjęcia😘
    OMG jakie boskie buty <3 Zakochałam sie :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz :) podziwiam za buty! dla mnie to coś niemożliwego, już bym miała połamane nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jakie szpile 😀
    Zdjęcia wyszły pięknie , a stylizacja fajna

    OdpowiedzUsuń
  20. You look amazing my dear! Perfect outfit!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia. Zakochałam się w tych sandałkach. Nigdy nie byłam w Krakowie i żałuje bo piękna sceneria tam można znaleźć.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. wygladasz bosko! najbardziej z calej stylizacji do gustu przypadły mi te sandałki ;) kocham buty na obcasie :3
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. <3 piękne miejsce. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam Cię, że chodzisz tak często w wysokich obcasach! Ja już dawno bym sobie nogi połamała. Fajna stylizacja i podobają mi się zdjęcia robione na zewnątrz :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! :) I te buty <3 Jednaj najbardziej to urzekły mnie Twoje loki :) DO twarzy Ci w takich!

    Pozdrawiam :*

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja - taka elegancka ale i codzienna!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. o mamusiu, ale wysokie te szpile ;p świetnie wyglądasz! i podobają mi się zdjęcia :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wysokie obcasy, mogłabym w nich śmigać non stop :)
    Wszystko pięknie się zgrywa.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia ;) Buty są przepiękne, podziwiam, że potrafisz w nich chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz, sesja bardzo mi się podoba! Buty mega!

    ✾ Dollka ✾

    OdpowiedzUsuń
  31. Te buty <3 piękne, choć nie umiałabym w nich chodzić. Uwielbiam Kraków, choć za nic w świecie nie chciałabym się wyprowadzić z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna, odważna stylizacja podziwiam Cię naprawdę bo
    ja bym stu metrów nie przeszła na tak wysokich butach!
    takie obcasy cudownie podkreślają figurę i jak wydłużają
    nogi :) niestety, ja nadaję się najlepiej do trampek
    albo adidasów, chodź niskie obcasy, ale grube, i koturny
    czasem założę :) zależy od okazji :) wyglądasz super!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana wyglądasz przecudownie!!! <3
    Podziwiam za wysokość obcasów.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. kochana! świetnie wyglądasz :) bardzo udana sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna, codzienna stylizacja :) Też podziwiam, że chodzisz w takich butach ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie kochana!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.trustmeimpolish.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia :* Podziwiam za obcasy bo ja bym się zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty pierwsza klasa! Choć ja bałabym się w nich chodzić :D
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bajeczne miejsce do zdjęć :* Wyglądasz świetnie w tym zestawieniu:)

    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na post ze zdjęciami z bajecznego Zakynthos WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna sesja :) wyglądasz pięknie :* pogoda na szczęście się jeszcze w ty tygodniu trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. rewelacyjne fotki, barzdo lubie Krakó
    Uwielbiam takie jeansy i podziwiam za chodzenie w miescie w tych szpilkach

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam Kraków, piękne zdjęcia, a stylizacja mega fajna!:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie Kochana!!! A te butki to mistrzostwo <3 Buziaki

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)