Mincer pharma regenerujący płyn micelarny regenerujący


Witajcie 😚


Jak tam Wasze samopoczucie?
Czuć już u Was jesień?

U mnie pogoda jeszcze letnia,ale ja już mam dla Was propozycje jesiennej stylizacji  (wczoraj zrobiłysmy z koleżanką zdjęcia, które zresztą możecie obejrzeć na moim Instagramie )
To jednak nie koniec letnich stylizacji, bo mam kilka takich przygotowanych ,a jeszcze kilka czeka na realizację  😊

Dziś jednak uracze Was recenzją kosmetyczną :

Mincer pharma regenerujący płyn micelarny



Post ten wygrzebalam z archiwum bloga,bo czekał na swoją publikacje od Stycznia!

Miłej lektury ☺





Od producenta:


Nadzwyczajnym składnikiem aktywnymmicelarnego, regenerującego płynu do twarzy Vita C Infusion, którego skuteczność doceniają lekarze, naukowcy i kosmetolodzy, jest witamina C.Niekwestionowana królowa pielęgnacji skóry. Jej wyjątkowo szerokie spektrum działania pozwala zachować zdrową, gładką, jędrną i pełną energii skórę. Jednym z najbogatszych źródeł witaminy C są jagody camucamu i owoce rokitnika. Camucamu zawierają ponad 30 razy więcej naturalnej witaminy C niż cytryny, co przekłada się na ich ogromny potencjał antyoksydacyjny. Olej z owoców rokitnika, dzięki zawartości witaminy C i betakarotenu poprawia i wyrównuje koloryt skóry oraz pomaga chronić ją przed promieniami UVA/UVB. Regenerujący płyn micelarny do twarzy Vita C Infusionprzeznaczony jestdo wszystkich typów skóry i zawiera w swoim składzieekstrakt camucamu, arnikę, lukrecję. Delikatnie, ale skutecznie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia ze skóry.Regeneruje, oczyszcza, odświeża i wygładza skórę.W rezultacieskóra znów jest optymalnie oczyszczona z dziennego makijażu i zanieczyszczeń.


Stosowanie:


oczyść skórę twarzy i szyi za pomocą płatka kosmetycznego nasączonego płynem. Czynność powtarzać do momentu gdy nie będzie na nim śladów makijażu.

 Uwaga!  

Wstrząsnąć przed użyciem.





Moja opinia:

Przez pierwsze 3 dni byłam przekonana że znalazłam bardzo fajny płyn do demakijażu.
Tym bardziej że po wstrzasnieciu konsystencją przypomina micelarny żel od Nivea
Hm.. Czyżby godny następca??
Niestety nie!
płyn co prawda nie podrażnia oka i świetnie zmywa makijaż,oraz jest bardzo wydajny(opakowanie starcza na około 2 miesiace) ale na tym koniec rewelacji.
Płyn nie dość że okropnie podrażnił moją cere to jeszcze po nim zaczęły mi się pojawiać jakieś wypryski,których ciężko mi było się pozbyć!



Podsumowując:

Kosmetyk mimo swojej wydajnosci,nie zachwycił mnie.
Fajnie zmywa się nim makijaż ale...
To wszystko.
Tak jak pisałam wyżej strasznie podrażnił mi cerę,no i te koszmarne krosty.
W moim przypadku nie sprawdził się i szczerze go odradzam.






Używaliście go już??



Do następnego 😘


37 komentarzy:

  1. Firmę oczywiście kojarzę ale nigdy nie miałąm z niej żadnego produktu. Ja jak janarazie jestem wierna Garnierowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis. Co do samopoczucia mogło być lepiej.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O nieee, będę go omijać :/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jesień już niestety :) A jeśli chodzi o mincer to polecam kremy z witaminą C ;) Super recenzja!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://my-lovely-pink-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę tej firmy. Szkoda, że produkt totalnie się nie sprawdził.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Very interesting product!I didn't know about this brand :)

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem wierna mojemu płynowi od Bielendy, innych nie znam nawet :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o nim, na razie mam swojego ulubieńca :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie mimo wrzesnia tez pogoda jeszcze letnia :)
    PS. Nie znam tego micela:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, to z daleka od niego, nie chcę aby podrażnił mi cerę...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem dlaczego, ale nie używam płynów micelarnych, nie lubię nakładać nic w formie toniku :D

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  12. o nie :( nie lubię takich "podrażniaczy" :(

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jeszcze nie czuć jesieni - letnia pogoda na to nie pozwala :) Nigdy nie miałam styczności z żadnym produktem tej marki.

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego płynu nie miałam, ale mam produkty z tej serii - bardzo je lubie. Płyny micelarne są dla mnie must havem!
    Ładnie tu u Ciebie, obserwuje - mam nadzieje,że u mnie tez ci sie spodoba!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię krem i serum z tej serii, ale innych produktów nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello lili
    I prefer the Garnier micellar water for me is the best and I do not intend to change.
    ~ This brand I never heard of.


    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Produktu nie znam. Chyba jeszcze nigdy nie maiłam z tej marki nic ;* Fajnie, że czegoś się dowiedziałam z Twojego postu ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna recenzja. Ja ogólnie omijam płyny micelarne, nie przepadam za tymi kosmetykami większość mnie podrażnia ale mam jeden, który jest naprawdę dobry. Kueshi :) tak więc na razie jego się trzymam. Śliczny wygląd bloga :) widzę zmiany bardzo ładnie! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nareszcie ktoś zauważył 😁
      Dziękuję kochana 😘

      Usuń
  19. płynu nie miałam, ale stosowałam inne kosmetyki marki i u mnie się sprawdziły. Jeśli chodzi o płyn to ejstem fanką Kueshi i Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie już czuć jesień. Szczególnie dzisiaj gdy pada deszcz ;/
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że się nie sprawdził, bo wygląda na prawdę zachęcająco. Ja jeszcze go nie używałam, nie znam tego produktu ;)
    Pozdrawiam ;*
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o płynie micelarnym tej marki :)
    Jestem ciekawa czy produkt sprawdziłby się u mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam go w planach :/ Miłego weekendu ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, nowy nagłówek :) Co do płynu-ja teraz używam płynu z Nivea i widzę, że mi odpowiada, więc przy nim pozostanę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej marki ;) Kosmetyku też wcześniej nigdzie nie widziałam ;) Mam swoje dwa ulubione płyny micelarne i jestem im wierna ;)
    PS Nowy nagłówek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie totalna nowość, ale raczej się nie skuszę na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Będę się od niego trzymać z daleka! :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Raczej się nie skusze :) Ja jestem wierna jednemu z Eveline :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/zwiewna-sukienka-i-pomaranczowe-czoenka.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Pzrykro mi,że płyn Cię rozczarował :-(
    Ja obecnie do demakijażu używam produktu z firmy Vichy- i jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy10 września

    O tym produkcie nie słyszałam, ale zbytnio mnie nie zaciekawił :/
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  32. No to widać, że się nie sprawdził. Nie wszystkie kosmetyki są dobrej jakości.
    https://sikorkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę że to nie jest produkty dla mnie moja skóra jest bardzo uczuleniowa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie płyn micelarny
    to podstawa prawidłowej pielęgnacji cery :) Zawsze mam :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)