Top w paski,czarne welurowe sandaly na obcasie i jeansy + kilka nowości

Witajcie 😚



Jak samopoczucie przed weekendem?
Ja jeszcze w pracy ale mam chwilkę przerwy,więc postanowiłam napisać post ☺
Myślałam że piątek będzie mi się bardziej dłużył, a tymczasem za kilka godzin zacznę już weekend 😃😍☺

 Dziś rano jak się obudziłam to było tak buro,szaro i ponuro że od razu sprawdziłam prognozę, bo myślałam że kończy się już ta piękna pogoda...
Prognozy wskazują na to że to jeszcze nie koniec tych wakacyjnych temperatur 😉
To dobrze bo jak narazie nie mam ochoty robić jesiennych stylizacji, jeszcze mam w planach kilka tych letnich 😊
Tak jak dziś. ..


Zanim jednak zaprezentuje Wam stylizacje,pochwale się nowościami z mojej szafy.
Rzeczy te dość długo czekały na swoją premierę, kilka tygodni temu Wrzuciłam je na swoje InstaStory.
(Pod każdym zdjęciem macie link który Was przekieruje do sklepu z którego pochodzi dana rzecz )







pudrowoŕóżowa mini spódniczka
Z wiązaniami

Pochodzi z Mojego ulubionego sklepu ModoMania.
Tego lata polubiłam kolor pudrowego różu.
Spódniczka wydaje mi się jeszcze ciekawsza dzięki tym wiązaniom


czerwone sandałki
Buena

Pochodzą ze sklepu DeeZee.pl
Odkąd tylko zobaczyłam je na Instagramie,wiedziałam że muszę je mieć.
Ciągle nie mogłam jednak doczekać się kiedy pojawią się w sprzedaży w moim rozmiarze.
Gdy udało mi się je zamówić,kolejną miła niespodzianka była szybka dostawa.
Zamówiłam je pewnego popołudnia gdy byłam w pracy,a następnego dnia rano gdy już wychodziłam z domu do pracy,kurier przyniósł mi paczkę.😊😆😃




Czerwona 
Dopasowana 
Obcisła sukienka 

Uwielbiam czerwień,uwielbiam obcisłe dopasowane ciuszki.
Jednak rzadko udaje mi się znaleźć takie jakie chce ,w necie.
Ta sukienka pochodzi ze sklepu Netmoda.pl
Nie kupiłam jej jednak w sklepie (mimo że miałam na nią oko przez
Kilka tygodni, to nie mogłam się zdecydować,a kiedy już się zdecydowałam to jej już nie było).Kupiłam ją od innej blogerki (ci którzy oglądali InstaStory,wiedzą o kogo chodzi )Przyznam szczerze że nie żałuję -sukienka przyszła czysta,w stanie idealnym no i zapłaciłam zdecydowanie mniej niż w sklepie 😄😉 






Granatowa kurtka 
Typy Parka


Upatrzyłam ją sobie jakoś w sierpniu, tym razem jednak nie 
Zastanawiałam się zbyt długo nad jej kupnem.
Nie żałuję jej zakupu,tylko jak narazie jest zdecydowanie za ciepło żeby ją ubierać 





Bluzka w panterke

Cóż, nie ulega wątpliwości że jesienią 2018 roku 
Panterka wróci do łask.
Jak wiadomo,nie ma co jednak ślepo gonić za trendami.
Nie mogę tej bluzki nazwać udanym zakupem -wpadła mi co prawda w oko, ale szczerze Wam przyznam się że czuje się w niej trochę staro...😯😐
(Stylizacje z tą bluzką mogliście zobaczyć na moim Instagramie.i kurtka i bluzka pochodzą z mojej ulubionej lokalnej galerii handlowej)


Czarna dopasowana sukienka 
Z przekładanym dekoltem

Ze sklepu Pakuten.pl.
Na zdjęciach przepiękna,na mnie również tylko jedno małe ale...
Paski na dekolcie są na mnie za duże.
Będę ją musiała zanieść do krawcowej



Czerwona Obcisła ołówkowa sukienka 

Również że sklepu Pakuten.pl  i również musze ja zanieść do krawcowej, ponieważ
Jest na mnie trochę za szeroka.
Próby podwiniecia jej nie wychodzą,ponieważ po chwili wraca do poprzedniej wersji.😯




Ciepła narzutka

Podobnie jak dwie poprzednie sukieneczki również ze sklepu Pakuten.pl
Nie jest za szeroką, za wąska, niby ok tylko że dość dziwnie się układa...
Niedługo sami zobaczycie ,bo w planach mam już stylizacje z nią ☺



Tak jak wspomniałam mam dla Was jedna z ostatnich letnich stylizacji w tym roku.(chyba )

Prawie zupełnie zapomniałam o tych welurowych sandalkach na obcasie. 😊
Może i są ładne ale nie należą do najwygodniejszych.
Połączyłam je z topem w paski(pomysł tej stylizacji narodził się już zimą )i zwykłymi jeansami.
Głowiłam się co by tu założyć na top,ponieważ nie wyobrażam sobie tego typu stylizacji bez okrycia wierzchownego.😕
Skórzana kurtka wydawała mi się zbyt ciężka,z kolei narzutka zbyt dziwnie by tu wyglądała 😯
Postawiłam więc na skórzaną minikurtke którą już kilka razy mogliście oglądać na moim blogu.





















Co myślicie o tej stylizacji?
Piszcie w komentarzach 



Miłego weekendu i do następnego 


30 komentarzy:

  1. świetne te czerwone sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te czerwone sandałki są prześliczne!
    A co do stylizacji to świetna :)
    Mam nadzieję, że pogoda jeszcze będzie wakacyjna bo ja też nie mam ochoty na tą jesienną :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mogę doczekać się jesieni, a cieplutkie sweterki już na mnie czekają :) z tego co widzę też masz już gotowych kilka rzeczy na nowy sezon :) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, ale ja bym się zabiła w tych butach :) Te czerwone szpilki są piękne! Ja się już za botkami na jesień rozglądam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej z tymi nowościami to trafiłaś w mój gust! <3 Uwielbiam pudrowy róż jak i panterkę :D

    Stylizacja genialna, jak zawsze kochana :*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość sporo tych nowości u Ciebie ;) Bardzo ładna stylizacja.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the red strappy heels and the animal print!
    Hope you have a happy weekend!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne rzeczy! pierwsza spódniczka skradła mi serducho!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo podobne buty, a spódniczka jest śliczna! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja bardzo fajna - gdyby zmienić te sandałki na jakieś sportowe to podobna do moich codziennych outfitów, a taka w twojej wersji bardzo fajna na jakieś spotkanie/imprezę :)
    buziak,
    Ola ;)
    (m)ole teatralne

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty zawsze masz najlepsze buty, powtórze się: nogi są piękne!
    http://lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka fajnie się prezentuje :)

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  14. Lindas prendas. Saludos desde El Blog de Boris Estebitan.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że postawiłaś na czerwień w sukienkach - jest również moją ulubioną:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo ja jakie wysokie buty chyba bym się zabiła na nich <#
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe zdobycze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://my-lovely-pink-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne sandałki. Podoba mi się też ta pudroworóżowa spódniczka, bardzo fajna jest też ta parka - sama bym chciała taką mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne te czerwone sandałki!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwone sandałki chyba wygrywają bezkonkurencyjnie :) Naprawdę udany zakup.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ciuszki,super wyglądasz ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Outfit absolutnie w moim stylu :-) skinny jeans, paseczki i skórzanma kurteczka to moje klimaty :-)

    Sporo tych nowych ciuszków- ja akurat panterki na sobie nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne rzeczy! a Ty wyglądasz super, podziwiam Cię,że umiesz nosić aż tak wysokie obcasy :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna spódniczka, uwielbiam pudrowy róż !
    Stylizacja również bardzo fajna ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tych beżowych butach i spódniczce. Świetne ciuszki.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. You look wonderful, dear!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczne rzeczy, te sandałki i spódniczka bomba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/09/bezowa-sukienka-z-paacem-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty to Ty masz boskie! *.*

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)