Niebieska sukienka,sandały na obcasie + kilka nowości

Cześć Wam😘



Jak tam Wasze nastroje przed świętami???
Mrozy minęły u Was???




U mnie mrozy co prawda odpuściły,a sam tydzień nie należał do lekkich i przyjemnych toteż korzystając z wolnego i ładnej pogody,wybrałam się w czwartek
do Krakowa,żeby odpocząć co nie było dobrym pomysłem ponieważ sama podróż obfitowała w niezbyt miłe wydarzenia (zarówno docelowa jak i powrotna).
A zaczęło się baaardzo niewinnie:w drodze na pociąg zorientowałam się że nie mam power banka.
Został w domu pod ładowarką.😒
Staram się unikać zostawiania włączonych rzeczy do kontaktu,podczas mojej nieobecności w mieszkaniu, (o wizji rozładowanego telefonu nie wspomne) więc lekko się zdenerwowałam.😬
Mimo to sam pobyt w Krakowie dość fajnie przebiegł☺


Mam nadzieję że po Świętach pogoda dopisze,gdyż już za tydzień zaczynam urlop i mam kilka planów które są zalezne od pogody a ta potrafi być naprawdę złośliwa,tak jak tydzień temu gdy miałam bardzo fajne plany,a przez uciążliwy wiatr i mróz zmuszona byłam spędzić czas w domu.😥😭

W jednym z ostatnich postów pokazywałam Wam kilka swoich świeżych łupów zakupowych.
Wspomniałam również o tym że czekam na pozostałe rzeczy,które do mnie dotarły.
Niektóre z nich Wam już pokazywałam na swoim Instagramie.
Zacznę od jednej z takich rzeczy


Brązowa skórzana kurtka







Tak jak już wspomniałam na swoim Instagramie o poszukiwaniach tej kurtki mogłabym napisać książkę.
W swojej kolekcji mam już dwie brązowe kurtki skórzane,z tym że jedna mi się zniszczyła a druga jest z Lipmaru (wspominałam Wam o tym) i jest trochę za cienka no i nie do wszystkich stylizacji będzie mi pasować😟
Wyobraźcie sobie że w żadnym internetowym sklepie nie mogłam natrafić na taką kurtkę w moim rozmiarze!
Albo za mała,albo za duża,albo brak koloru takiego jaki chciałabym nosić!
Natrafiłam na zamszową ramoneskę brązową.Kolor ok,rozmiar mój więc zamówiłam.
Kilka dni później otrzymałam maila z informacją że tej kurtki w moim rozmiarze nie ma już,i nie będzie.
Potem kliknełam na reklamę sklepu Bonprix.
Rozmiar,kolor ok-zamowilam.
Po kilku dniach otrzymałam paczkę z tą kurtką...
Uff😉

Czarna minispódniczka

Klasyka.Czarna spódniczka jest na tyle uniwersalna że idealnie pasuje na kazdą okazję oraz potrafi (oczywiście z odpowiedziami dodatkami)stworzyć fajną stylizacje.
Niestety moja poprzednia czarna mini troche się zużyła więc konieczny był zakup kolejnej😉



Semilac Business Line 

Color nr 211 Light Peach







Lakier jest w moim posiadaniu już jakiś czas ,za to na moich paznokciach pojawił się kilka dni temu.Pochodzi on z drugiej części kolekcji Business Line firmy Semilac.
Podejrzewam że nie ja jedna lubię kolory pastelowe nosić wiosną,zwłaszcza na paznokciach,dlatego też skusiłam się na zakup lakieru z innej kolekcji Semilac

PasTells

Color nr 274 Salmon Pink





Paletka cieni do powiek

Naked Chocolate



.


Chyba  nie ma osoby która by nie słyszała o tej paletce😉
Ma śliczne opakowanie,a w środku jest szesnaście pięknych kolorów.





Wybór nie był dla mnie łatwy ale po szybkim przejrzeniu zdecydowałam się na białe opakowanie.
Jeśli ktoś z Was chce ją kupić to radze nie używać pędzla z opakowania gdyż drapie w powiekę.
Same cienie są świetne;fajnie się nakłada oraz wytrzymują kilka godzin ☺







A na koniec zostawiam Was z kolejną stylizacją bardziej letnią.🔆💞
Niebieską sukienkę zestawiła z jasnymi sandałkami na obcasie





Dajcie znać w komentarzach co myślicie o tej stylizacji














Miłego weekendu 😘

Do następnego 😘










53 komentarze:

  1. Paznokcie i paleta cudowne <3 Pięknie wyglądasz :D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor lakieru ! ;) typowo wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat stronię od takich krótkich sukienek. Jeśli już zakładam to jako tunikę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten kolor na paznokciach! U mnie jednak takie róże się nie sprawdzały. Moje blade dłonie już w ogóle wyglądały jakbym wyszła z kostnicy, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowww you look stunning ... omg those heels!!!
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przyzwyczaiłam się do myśli, że już za tydzień zaczynają się święta ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy24 marca

    Paletka jest naprawdę świetna *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne pazurki! Ile nowości, paletka super:)
    Ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne pastelowe mani:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy! Kolorek paznokci rewelacja:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pazurki. A paletkę mam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zakochana w kolorze paznokci! Ślicznie wyglądasz w tej sukience <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the blue dress and your pretty pastel pink nails!
    Happy day!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta paletka jest świetna!
    Ładne buty ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie było mnie w Krakowie, to piękne miasto ale położone daleko, daleko ode mnie :) ciekawe rzeczy! bardzo podobasz mi się w tej stylizacji, niebieski pasuje ci idealnie :) powinnaś częściej chodzić w takim kolorku!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty i sukienka świetnie do siebie pasuja to muszę przyznać :)
    Zaoraszam Cie do obserwacji bloga :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  18. mega piękny kolorek paznokci :) super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zakupy!Twój manicure wygląda rewelacyjnie, będę musiała zamówić ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz kochana 💖 kolorek lakieru cudowny a kolory palety takie jak lubię 💖
    Zapraszam na nowy post 😘
    http://www.stylishmegg.pl/2018/03/karmelowy-trench-i-winylowe-spodnie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Niebieski to Twój kolor:) super sukienka i sandały:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny kolor paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ta paletka :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post, dear! You look amazing!!
    Hugs ♥
    Liana Laurie - My new video

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy26 marca

    Piękne kolory ma ta paletka! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna figura!:)
    Ja nigdy nie byłam w Krakowie ale mam nadzieję, że będę miała okazję kiedyś, jak na razie to zaliczyłam wiele razy Lublin, Po znan i raz Warszawe jesli chodzi o większe miasta w Polsce:) Pozdrawiam :_

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. buty fenomenalne! A wpis świetnie przygotowany :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. WoW kochana co za szpile:*


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. ale śliczne masz paznokcie :) a jaki buty! wow :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. Już bym chyba poddała się, będąc pewnym, że ta brązowa ramonka jednak chyba nie jest mi dana :P hehe
    piękne pazurrrrki ajććć <3

    Udanego urlopu kochana :) ;*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  34. Tez nie lubię atkich przygód tzn. zapominania rzeczy w trakcie podróży

    Kurtka jest super, paletka też- ta kolorystyka.
    Mega podoba mi się kolorek na Twoich pazurkach.

    Piękne zdjęcia a w sukience wygladasz obłędnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. I like colour of you nails! And your outfit? So cool. Perfect photos :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie wyglądasz w tej sukience,uwielbiam niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście świąt jeszcze nie czuję.
    Pazurki piękne ...
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. i co, wróciłaś po powerbanka?
    śliczne paznokcie i zazdroszczę Krakowa :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wróciłam,gdybym wróciła nie zdążyłabym na pociąg😣☺

      Usuń
  39. super rzeczy :) kurteczka piękna, mam nadzieję kochana, że dobrze będzie Ci służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj tak, mrozy minęły i strasznie się z tego cieszę! Widok słoneczka za oknem jest wspaniały :) Śliczne pazurki i paletka <3

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2018/01/jak-spedzic-ferie_31.html

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie już mrozy minęły i mam nadzieję, że tak pozostanie :) Bardzo podoba mi się kolor paznokci.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę, że lato u Ciebie zagościło już na dobre :) U mnie niestety nawet jeszcze porządnej wiosny nie ma;( / http://rzepaczki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten brzoskwiniowy kolor rewelka! I przypomniałaś mi, że tez powinnam kupić już nową czarną mini :P
    Buziaki x
    https://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale tu wiosennie.. :D sukienka, paznokcie, paletka <3 mam nadzieję, że już niedługo znów będzie ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy31 marca

    Świetna paletka do cieni ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolor lakieru jest cudny! Szukam takiego już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne pazurki! Fajna ta paletka czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zabójcze buty <3 Prezentujesz się rewelacyjnie!
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja też mam tą paletę i jest super!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  50. What a lovely haul,
    the blue dress is my favorite one.
    So amazing.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)