Czarne botki na platformie, czerwona bluzka z paskami na dekolcie,jeansy +kilka nowości

Hej kochani 😘

Czy u Was też się już skończyły te okropne mrozy??
U mnie od poniedziałku, temperatura na plusie słoneczko...🔆😍
Jak dla mnie mogloby być tak cały czas😁



Nie było mnie tu przez tydzień ale brak czasu wolnego uniemożliwił mi zrobienie zdjęć,oraz napisanie postu.
Trafiło mi się cztery dni wolnego w trakcie którego udało mi się napisać
Post oprócz tego trochę się działo:
Najpierw urodziny mojej przyjaciółki, później próba zaplanowania remontu a do tego planowanie urlopu.
W międzyczasie drobne uzupełnienie wiosennej garderoby.
Kilka rzeczy które sobie upatrzyłam już u mnie są,inne jeszcze nie dotarły.
To m.in o nich będzie dzisiejszy post.
Zanim jednak Wam je pokaże chcę Wam serdecznie podziękować za baaardzo miłe słowa wsparcia pod ostatnim postem :
Jestem mega szczęśliwa za takie wsparcie i cieszę się że tyle osób stanęło po mojej stronie.😘

Dziękuję

Kochani

💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞🌹💞

Teraz przejdę do Haulu

Na początek bohaterka dzisiejszej stylizacji
Czerwona bluzka z paseczkami na dekolcie








O tym że lubię takie bluzeczki przekonaliście się już kilka razy
TU i TU m.in.
Kolor czerwony jest moim ulubionym 
Więc zdecydowałam się na taki wzór


I to nie tylko w kolorze czerwonym bo i również w
Pastelowym






Skoro jesteśmy już przy pastelach
Prezentuje Wam również 
 szpilki z kokardkami




Mijałam je już od około roku
W swoim ulubionym sklepie
Ale na ich zakup zdecydowałam się kilka dni temu.
Dlaczego?
Nie przepadam za takim obcasem
Uwielbiam szpilki ale tylko i wyłącznie na platformie
Pomyślałam jednak że zaryzykuję i
Sprawię sobie jedną parę takich


Sandałki na obcasie
Carnivals Kisses








Po udanym zakupie botków Hussy z Renee.pl
Na blogu jednej z Was trafiłam na te właśnie cudeńka.
Są przepiękne 😍
Na moim Instagramie pojawiła się już propozycja 
Stylizacji z nimi







Skórzana kurteczka






Jeśli jesteście ze mną od dłuższego czasu
Zapewne Wiecie że spora część zawartości 
Mojej szafy
Pochodzi właśnie
Ze sklepu Lipmar.pl
Kurteczka chodziła za mną
Już od dłuższego czasu.
Na jej zakup zdecydowałam się
Jednak trochę za późno
Dlaczego?
Pierwotnie planowałam zakup takiego
Koloru:






Niestety nie było go.😥
Jednak dzięki uprzejmości 
Sklepu Lipmar.pl😘
Udało mi nabyć to cudeńko w kolorze który jest wyżej.
Powiem więcej:ten kolor ktory mi się trafił 
Podoba mi się bardziej 😍😉




Neo Nail Cat Eye Effect 5d
Color:Persian







Jeśli zaglądacie na mój Instagram
Wiecie że ten lakier pojawił się u mnie jakiś czas temu.
Na moich paznokciach jednak jest od kilku dni:













Nie wiem jak u Was ale ja nie lubię kozaków.😐
Dlatego w poniedziałek z przyjemnością je zaimpregnowałam a wczoraj schowałam na dno szafy,przy okazji wyciągając moje ukochane botki😍
Jednymi z nich są timberki na platformie że sklepu Wilady.pl





Nie wiem czy ja jestem już tak przyzwyczajona do platform i szpilek czy one są po prostu megawygodne😉😁

Zdecydowałam połączyć je ze zwykłymi jeansami oraz czerwoną bluzeczką z paseczkami na dekolcie o której pisałam na początku tego postu.












Jak Wam się podoba całość?


Dajcie znać w komentarzach ☺

Buziaki i do następnego 😘











30 komentarzy:

  1. Różowy top i złote szpileczki to jest mega:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Skórzana kurteczka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowww nice shopping ...
    That red sweater is really nice you look beautiful😘
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sandałki na obcasie są cudowne ! Super haul :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing selection!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie mrozy, to dzisiaj burza i ulewa.
    Ładne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te sandałki są przepiękne, skradły moje serce <3
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/jeansowa-katana-z-futerkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy09 marca

    Bardzo ładna bluzeczka ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te pierwsze szpliki z kokardkami, to totalnie mój styl. Reszta taka sobie, raczej nie w moim guście. Ważne, że Tobie się podoba i na Tobie dobrze leży. Ogólnie, fajny i ciekawy blog, zostanę tu na dłużej, dodaję do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/powrot-do-domu-allan-stratton.html

    OdpowiedzUsuń
  10. alez cudowne sandałki ! pięknie wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie buty są wspaniałe <3 U mnie też już nie ma mrozów i przez to słońce czuję się pełna energii.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia,te sandałki na obcasie są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są te buty z ostatnich zdjęć, chociaż ja pewnie bym się w takich zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te złote sandałki na obcasie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą bluzeczkę beżową z paseczkami, uklada się rewelacyjnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Un post davvero interessante ❤️Sei bellissima!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać że zakupy udane :)
    Pozdrawiam Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Sandałki na obcasie są mega, tak samo jak paznokcie <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  19. te paski na dekolcie niesamowicie dodają charakteru bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się bluzki z takimi paskami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne szpilki zakupiłas ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nowości same ciekawe produkty :) bardzo ładne bluzeczki, lubię zarówno intensywne kolory jak i pastelowe <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś niemożliwa! Ja w takich butach chyba bym połamała nogi:D
    A te szpileczki z kokardką są mega słodkie!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna ta bluzeczka w obu wersjach kolorystycznych, a Tobie pięknie w czerwieni! Ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)