Garnier Botanical Cream Winogrono-recenzja

Witajcie 😘

Czy u Was też jest znów zima??
U mnie niestety tak, choć w weekend było jeszcze gorzej...😭
A takie ambitne plany miałam,a przez mróz i wiatr byłam zmuszona zaszyć się w domu😥...




Dziś mam dla Was recenzję kremu

Garnier Botanical Cream Winogrono






Za ten krem zabierałam się z duszą na ramieniu po poprzednim kosmetyku Garniera kremie Aquabomb.
Z drugiej strony z serii Botanical miałam już różane Mleczko do demakijażu i nie było tak źle...
Jeśli chcecie wiedzieć czy ten krem był takim samym bublem jak Aquabomb zapraszam do dalszej lektury postu.






Od producenta:

Winogronowy krem nawilżający Garnier Botanical Cream, to nowej generacji krem nawilżający, który zawiera w sobie aż 96% składników pochodzenia naturalnego.
Wzbogacony antyoksydantem pochodzenia naturalnego oraz ekstraktem z winogron, krem neutralizuje szkodliwe działanie czynników zewnętrznych, odświeża i nawilża przez 48 godzin*. Skóra jest miękka, piękna i rozświetlona zdrowym blaskiem, a koloryt skóry jest ujednolicony.

* test instrumentalny na grupie 24 osób.

Testowany dermatologicznie. Antyoksydant - bez silikonu i syntetycznych barwników, bez parabenów.
Opakowanie kartonowe podlega w 100% recyklingowi.



Skład:

Aqua/Water, Glycerin, Alcohol Denat., Dicaprylyl Ether, Caprylic/Capric Triglyceride, Zea Mays Starch/Corn Starch, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Vitis Vinifera Fruit Water/Grape Fruit Water, Carbomer, Glycine Soja Oil/Soybean Oil, Sodium Hydroxide, Sodium Phytate, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Tocopherol, Salicylic Acid, Parfum/Fragrance (FIL B195589/1).







Moja opinia:

Już po tygodniu zauważyłam działanie kremu,tyle że negatywne.
Otóż tak jak w przypadku Aquabomb zaczęły się powiększać zmarszczki,kurze łapki.Dodatkowo skóra pod oczami zrobiła się strasznie czerwona.
Nie czekałam aż znacznie mnie szczypać, piec.
Krem wchłania się co prawda bardzo szybko, niestety moja cera zaczęła się po nim robić tłusta.
Nie zauważyłam aby krem nawilżył moją cerę,jednak koloryt jej zaczął się trochę wyrównywać.
I ten piękny winogronowy zapach....



Podsumowując:

Tak jak w przypadku Aquabomb stwierdzam że krem jest okropny.
Mimo pięknego zapachu, wyrównania kolorytu skóry-JEDNAK NIE!
Tak jak w przypadku Aquabomb,Botanical Cream robi więcej szkód niż pożytku.
Jednak mi najbardziej podobał się zapach który jest ładniejszy niż w Aquabomb no i cena jest niższa(Botanical Cream kosztuje około 18 złotych)
Ja jednak na niego się już nie skusze.



Mieliście kiedyś ten krem??
Co sądzicie o serii Garniera Botanical??



Do następnego 😘

23 komentarze:

  1. Dobrze wiedziec, że to bubel:) akurat nie przepadam za kremami z Garniera:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropienstwo! Że też musialas trafic na ten kremik... Uff chcialam go niedawno kupic. Teraz wiem, że tego nie zrobie!
    https://blogbawarii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho provato spesso i prodotti Garnier e sono molto buoni. Ottimo post cara, buona giornata 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe wieki nie miałam kremu tej marki. Po ten na pewno nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. tego akurat nie miałam okazji testować

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o twarz jestem bardzo ostrożna bo mam trądzik, nie miałam przyjemności testować, tego kremu ale uwielbiam produkty garniera tylko one nie robią mi krzywdy na buzi ;3


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam Cię serdecznie ♥


    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, to zdecydowanie z daleka od niego!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Lili !!
    I like this brand Garnier, I have to see this cream, I was curious !!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że test tak się skończył :( A co masz na myśli wyrównuje koloryt? rozjaśnia może przebarwienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ☺
      Ale warto poszukać innego kremu który likwiduje przebarwienia nie podrazniajac,nie niszczac i nie wysuszając cery☺

      Usuń
  10. Nie używam tej marki na ogół :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jakoś produkty Garniera mnie nie kusiły. Szkoda, że tak Ci zaszkodził.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21 marca

    Rzadko używam produktów z garniera tym bardziej kremów.
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I have one cream from Garnier and it´s perfect. I like this company :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety też zimno i prószy śnieg, ale mam nadzieję że to wszystko szybko minie i zrobi się ciepło :) dosyć mam już tej zimy! szkoda że ten krem się nie sprawdził, ja tam za marką garniera nie przepadam uważam za to że mają świetne antyperspiranty ^^
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że się nie sprawdził... U mnie dzisiaj śnieżyca... 😯

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze, to faktycznie - przykro mi,że tak Cie rozczarował.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałem okazji go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kupuję nic z Garniera. Jedyne co bardzo lubię to ich maski w płachcie ;)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Tu blog es estupendo,me encantaria que visites el mio y dejes tu opinion en mi ultimo post!!!
    Feliz fin de semana!!!💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam tego kremu, dobrze, że przeczytałam Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że Ci się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)