Pierwszy powiew wiosny

Cześć kochani😘

Jak Wam minął poniedziałek?
U mnie bez jakichś większych rewelacji 😉☺


Nie było mnie tu prawie tydzień-ale to wina mojego zęba z którym od prawie dwóch tygodni mam problemy.😧
Zaczął mnie boleć jeszcze przed moją ostatnią wizytą w Krakowie.
Mimo pomocy stomatologa bolał nadal i
W zeszłą niedziele wylądowałam na pogotowiu stomatologicznym,gdzie dostałam antybiotyk.
Nie byłam przekonana czy pomoże no ale dopiero ostatnia tabletka pomogła.😌
W tym tygodniu ponownie jadę do Krakowa-mam nadzieje że historia się nie powtórzy😊😉☺

Choć do Wiosny (i kalendarzowej i pogodowej) 💐🌼📅 zostało jeszcze trochę ja już zaczęłam powoli się do niej przygotowywać chociażby planując stylizacje.👗

Dziś mam dla Was jeden z takich zestawów.

O tych moich czarnych szpilkach i czarnych tregginsach wielokrotnie już Wam wspominałam.

Biała bluzeczka również przewinęła się na moim blogu.
Całość tworzy klasyczny zestaw idealnie nadający się niemal na każdą okazję.
Zdecydowałam się do tego zestawu dodać wzorzystą narzutke która przypomina trencz jednak jest trochę od niego cieńsza.











Jak Wam się  podoba  całość?

Dajcie znać w komentarzach

P.S chciała Wam podziękować za miłe słowa pod ostatnim postem na temat mojego zęba -dziękuję to naprawdę dla mnie dużo znaczy.
Do następnego.

36 komentarzy:

  1. Ojeje współczuje tego bólu zęba :( Mam nadzieję że już będzie dobrze. A stylizacja super i jakie szpile :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję bólu zęba :/ Piękne stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, tez bardzo lubię klasyczne kolory czyli biel i czarny. Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję bólu :( mam nadzieję, że ząb przestanie Ci dokuczać ;** super narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post, dear! A big hello from Germany! You look sooo great!! I love your outfit!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jutro idę do dentysty, bo coś ostatnio też boli mnie ząb:/
    Pięknie wyglądasz Kochana, świetne szpilki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Narzutka ma super wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie dzisiaj byłam na wizycie kontrolnej u dentysty i jestem już zapisana na następną, ponieważ okazało się, że będę musiała mieć zrobioną plombę. Lepsze to niż wyrywanie zęba. Mam nadzieję, że Ciebie ból na dobre opuścił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW ale cudowne masz te szpile:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jak zawsze:*
    Wpadnij do mnie kochana,wróciłam po długiej nieobecności:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję problemów z zębem, bo sama nienawidzę chodzić do dentysty:/
    Śliczna narzutka, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję Ci tego bólu- mam nadzieję,ze obecnie jest już wszystko dobrze i nic Cie nie boli.
    Zachwycił mnie zwłaszcza Twój trencz

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji.
    Narzutka jest cudna. :)
    Mam nadzieję, że już jest wszystko dobrze i, że nie boli już ząb.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że ząb nie będzie już dokuczał :)) a zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello Lili !!! I liked your black and white coat, this pattern is very fashionable !!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21 lutego

    Bardzo ładna stylizacja i świetne szpilki ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpilki robią wrażenie, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, narzutka jest cudowna ♥
    Oby ząb już nie bolał.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne rzeczy, idealne na wiosnę :) U mnie zima na całego :(
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful outfit!
    Have a nice end of the week!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wiosnę, więc z radością czytam i przeglądam twój post.

    Zapraszam do siebie: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/piekne-samobojczynie-lynn-weingarten.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja, taka klasyczna elegancja. Biel i czerń zawsze wygląda szykownie. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja! Byle do wiosny...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Współczuję bólu zęba :(
    Świetne buty! Ja już dawno nie nosiłam szpilek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłego weekendu kochana ( mimo,ze zima nas nie opuszcza) - czekam na kolejny post pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana😚 i również życzę ci miłego a przedewszystkim ciepłego weekendu bo wtedy mają być najwieksze mrozy😧

      Usuń
  26. Hello lovely! I really like your blog so I'm following it now on GFC #89. Let's support eachother and keep in touch! Would you be so dear to follow back? :-)
    Have a nice day, greetings from Italy!
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię zestawienia biało czarne więc stylizacja bardzo mi się podoba 😊 mam również takie same spodnie z suwakami, ekstra są 😊 Jak każdy/a czekam na ciepły powiew wiosny, lecz u mnie prószy sobie śnieg ❄

    OdpowiedzUsuń
  28. Ból zęba jest bardzo uporczywy, trzymaj się kochana!
    Ślicznie wyglądasz, świetna narzutka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze ślicznie wyglądasz! c:
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful! I love the zipper details on your leggings and the stylish jacket.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post dear. ♥
    If you want you can check out my blog. Maybe we can follow each other and be great blogger friends. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ból zęba to okropna sprawa! Stylizacja-bomba! Przepiękne :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy22 lutego

    Hi there, for alll time i used to check website posts here early in the break of day, for the reason that i enjoy to find out more and more.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy24 czerwca

    Usually I do not learn post on blogs, but I would like to say
    that this write-up very compelled me to take a look
    at and do so! Your writing style hhas bbeen amazed me. Thanks, quite nice article.

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)