Nivea wzmacniający szampon micelarny wzbogacony o lilie wodną

Witajcie 😘

Jak Wam mija poniedziałek?
U mnie zdecydowanie lepiej niż w zeszłym tygodniu.🙌☺
Oby cały tydzień był tak samo dobry😉😁


Dziś mam dla Was recenzję:


Nivea wzmacniający szampon micelarny wzbogacony o lilie wodną






Od producenta:

Wzmacniający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o lilię wodną:
bardzo łagodnie oczyszcza nie podrażniając skóry głowy,wzmacnia włosy by były bardziej elastyczne,chroni naturalne pH skóry głowy.
Micelarna technologia zastosowana w szamponie zawiera łagodnie i głęboko oczyszczające micele, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków, jednocześnie dbając o zdrowie włosów i skórę głowy.

Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników.


Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Nymphaea Odorata Root Extract, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Glyceryl Gucoside, Panthenol, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Propylene Glycol, Citronellol, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Parfum.


Moja opinia:

Kosmetyk ma przezroczystą barwę,i piękny zapach lilii wodnej.(kilka razy używałam żeli pod prysznic z lilii wodnej więc wiem jaki to zapach).




Produkt pieni się 
Jednak na zapachu plusy kosmetyku się kończą!
Po kilku myciach zauważyłam że włosy mi zaczęły strasznie wypadać!
Pomyślałam okey może to taki skutek uboczny, może niedługo przestaną wypadać...
Włosy co prawda przestały mi wypadać,ale pojawił się świąd skóry głowy (znikł gdy przestałam tego szamponu używać). Po kilku tygodniach nie mogłam rozczesać włosów-zrobiły mi się strasznie przesuszone!
Przez ten szampon w kilka tygodni zniszczyłam sobie włosy!
Obiecane przez producenta usunięcie zanieczyszczeń, nie zauważyłam.

Podsumowując:

Jak dla mnie ten szampon,to porażka.
Do kupna kosmetyku zachęcił mnie sukces płynu micelarnego do demakijażu  też od Nivea.
O ile płyn do demakijażu sprawdził się rewelacyjnie,tak szampon niestety nie.
Po za fajną (jak dla mnie pianą) i przyjemnym zapachem, był to dla mnie skuteczny sposób aby w kilka tygodni zniszczyć sobie włosy.
Nie sprawdził się,niestety.
Ja go nie polecam i napewno już nie kupię.


Ktoś z Was go używał?
Jakie są Wasze ulubione szampony?

Miłego tygodnia ☺
I do następnego 😘



38 komentarzy:

  1. miałam ten szampon w wersji do przetłuszczającej się skóry głowy i dla mnie był super! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził, a widziałam wiele pozytywnych opinii na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za gniot... mam nadzieję, że przywróciłaś swoje włosy do poprzedniego stanu;/
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio ? to lipa.. a myślałam, że to będzie ich hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam teraz z dermicy z apteki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi strasznie.... polecam szampony Equilibra - są odrobinę droższe od tych "zwyczajnych", dostępne np. W HEbe, ale powinny odbudować Twoje włosy raz dwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam okazji używać tego szamponu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiłaś mnie tym szamponem, pierwszy raz o nim słyszę :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Intrygują mnie te szampony micelarne :) będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Donata06 lutego

    Szkoda że taki bubel...
    Już wiem że go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz slysze o tym szamponie:)
    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go-używam Szamponu do włosów farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam go na szczęście. Dobrze wiedzieć, że to słaby kosmetyk, będę go unikać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing product and I want try it. Thank for this post :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tego produktu!

    OdpowiedzUsuń
  16. masakra! co za bubel :( współczuję, że trafiłaś na niego :(

    OdpowiedzUsuń
  17. I like novea produtcs i even had a cousin named nivea ahahah
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam nivea, uważam że mają świetne produkty do twarzy ale z tymi produktami do włosów no to już różnie bywa. Współczuję, że sprawdził się u ciebie tak a nie inaczej, mam nadzieję że twoje włosy szybko wrócą do normy :) ja używam szamponów dla dzieci, dla niemowląt. stawiam na silniejsze odzywki (np. z garniera) i maseczki (polecam te ze schwarzkopf) mam bardzo słabe włosy, zniszczone a te produkty dodają im ratunek :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć, teraz na pewno go nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie się zawsze zastanawiam, czy kupować takie dziwne szampony :D. Może też przez to, że silikonów nie ma w nim i dlatego tak się przesuszały i wgl. Nie jest to też dobry składnik, ale oprócz wad ma też plusy.
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście nie używałam i nie mam zamiaru.
    https://tipsforyoungers.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam go,po tej recenzji już go nie kupię.
    Mam nadzieję że uda ci się zregenerować
    Włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy07 lutego

    Nie słyszałam o nim, ale ja uzywam tylko jednego, nic dziwnego . .
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że się u Ciebie nie sprawdziłam
    Ja używam tych z Joanny ostatnio takiego kokosowego:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam grejpfrutowy szampon z tej serii :) Idealny jako coś mocniejszego do oczyszczenia włosów.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o nim, wydaje się być ciekawy :) Ja jak na razie jestem wierna jednemu :)
    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/02/kozuszek-i-bordowa-sukienka-z-falbankami.html

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurczaki jak można taki szajs sprzedawać wyrzuć go czym prędzej do kosza

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydawałoby się że bez tych SSLów,Parabenow będzie mniej szkodliwy...
    A tu taki bubel...
    Ja się raczej na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie też drogeryjne szampony się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post!
    Have a nice week!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  31. Slyszalam już o tych szamponach z Nivea. Ja jestem oddana Head &Shoulders. Dla mnie to najlepsze szampony i ich nie zmienie. Mnie wszystko ziołowe doprowadzały zawsze do szału, bo miałam jeszcze bardziej suche i splątane włosy. Przez niektore chciało mi sie płakać. Teraz już szamponu uzywam tylko z tej firmy i co jak co, ale tego zmieniac nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet nie wiedziałam że marka ma taki szampon :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że trafiłam na Twojego bloga bo chciałąm go kupić a tu taka niespodzianka. Ja tak Garniera nie znoszę bo mi zniszczył skórę głowy więc teraz bardziej uważam.
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Dorota10 lutego

    Jestem trochę zaskoczona,nie miałam go ale słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  35. ja mam zieloną wersję tego szamponu i u mnie sie sprawdzil ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy23 czerwca

    Greetings from Colorado! I'm bored at work so I decided to check
    out your website on my iphone during lunch break.
    I love the info yyou present here aand can't waijt too take a loook when I get home.
    I'm shocked at how quick your blog loaxed onn my cell phone ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways,
    ssuperb site!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)