Barnagen all ofver rescue body Balm nawilżający krem do ciała

Witajcie 😘


Post pojawią sie trochę opóźniony,a wszystko przez moje problemy z zębem ktore zaczely się juz w zeszłym tygodniu.😭😢
Skończyło się na antybiotyku,i kilku wizytach u stomatologa.
Na szczęście już czuję się coraz lepiej i mam dla Was nowy post.☺📝

W okolicach grudnia w drogerii Rossmann pojawiła się totalna nowość

Mowa o

Nawilżającym balsamie do ciała 

Barnagen all over rescue body Balm.



Z racji tego że za oknem jest jak jest i skóra potrzebuje nawilżenia postanowiłam go sprawdzić.
Jeśli jesteście ciekawi jak się ten balsam u mnie sprawdził,zapraszam do lektury postu☺







Od producenta:

Odkryj krem do ciała All Over Rescue Body Balm. Must-have Twojej urody, wzbogacony ochronnym Cold Cream, aby nawilżać i rozpieszczać Twoją skórę od stóp do głów. Testowany dermatologicznie.


Skład:

Aqua, Behenyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Hexanediol, Propylene Glycol, Dicaprylyl Carbonate, Helianthus Annuus Seed Oil, Dimethicone, Sodium Carbomer, Sodium Stearoyl Lactylate, Cera Alba, Allantoin, Chamomilla Recutita Flower Extract, Xanthan Gum, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Dimethicone Crosspolymer, Pentadecalactone, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben





Moja opinia:

Krem jest zamknięty w małym plastikowym słoiczku.

Ma piękny delikatny zapach,niestety nie umiem go określić😥-coś jakby mleko...☺😒
Zapach jest delikatny,ale też bardzo przyjemny i dość długo utrzymuje się na skórze,nawet po wchłonięciu się balsamu w skórę.
Jesli chodzi o wchłanianie się kosmetyku to dość szybko następuje-zaledwie kilka sekund po aplikacji i rozsmarowaniu balsamu , wchłania się.
Jest do duży plus ☺



Skóra jest po nim nawilżona, wygładzona jednak że powiem Wam szczerze że bez jakiegoś efektu WOW.
Nic specjalnego.



Podsumowując:

Za tą cenę (około 35 złotych) to nie ma jakichś specjalnych rewelacji.
Co prawda balsam świetnie nawilża skórę i pięknie pachnie jednak ten sam efekt możemy osiągnąć przy pomocy, tańszych kosmetyków.
Jednak muszę przyznać że z balsamu jestem zadowolona,ale jedyny jego minus(jak dla mnie)to cena.



Mieliście go już?


Pozdrawiam i do następnego 😘

56 komentarzy:

  1. Osobiście nie miałam przyjemności używać tego balsamu. Ja aktualnie używam z firmy Allerco, codziennie od tygodnia i powiem, że się zakochałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dość drogi jak na to, że nie ma efektu wow :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Konsystencja wygląda super, lubię kosmetyki które szybko się wchłaniają:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście, jeśli chodzi o balsamy do ciała, wolę kupować je tańsze i w większych pojemniczkach, bo taki na niewiele by mi starczył :D

    OdpowiedzUsuń
  5. It looks like a great product.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie testowała, ale plus za szybkie wchłanianie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Greta post, thank you for your review xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się nigdy z tym kosmetykiem. :)
    ~mój blog~

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam go na wielu instagramach, ale sama musiałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie dość drogi, ale dobrze, że szybko się wchłania i nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ostatnio znowu do łask wróciły kremy z Ziaji. Teraz trafiłam na taki, który idealnie szybko się wchłania i świetnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na taką cenę efekt powinien być lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli generalnie przeciętniak...poszukam czegoś innego:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post!
    Have a nice day!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę zdrowia :*
    A co do balsamu-nie skuszę się.
    Tak jak napisałaś-jest wiele kosmetyków
    Tańszych z tym samym efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. really nice post, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam go jeszcze, a cena mnie nie przekonuje.
    Pozdrawiam :)
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  19. 35 zł to jednak jest troszkę ;) Szkoda, że nie ma wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżeli to jest w granicach 35 zł to jest bardzo dużo jak na produkt tego typu i tej kategorii. W tej cenie można już się spodziewać ogromnego nawilżenia a tutaj ledwie co.. nie skuszę się

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15 lutego

    Przyznam szczerze, że pierwszy raz spotykam się z tym produktem ^^
    Z chęcią bym go przetestowała :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie widziałam tego nigdy, ale myślę, że niedługo go przetestuję :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Firmę kojarzę że sfery blogowej, ale akurat tego produktu nie. Szkoda, że taki przecietniak

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak na taką cenę powinien być o wiele lepszy, lepiej poszukać czegoś tańszego :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Dorota15 lutego

    Brzmi naprawdę nieźle ale jest trochę za drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  26. No tak można kupić tańszy, ja takiego nie miałam i chyba raczej bym sie nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  27. Może warto go kupić na promocji - skoro dobrze nawilża skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great review! Thanks for sharing! <3
    I follow your lovely blog, would you follow me back?
    xoxo

    Today: Casual

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam, ale rzeczywiście kusi :)
    Szkoda, że cena nie za bardzo ;(
    No i powodzenia życzę z tym zębem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam go, ale za mało razy użyłam by napisać coś więcej. Zgodzę się z tym, że wchłania się wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za odwiedziny :-) CZekam no nowy pościk :-)
    Karolina
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja rzadko kiedy używam balsamów do ciała , będe musiała to zmienic ;)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Good post!.
    xo

    New post: http://blondepow.blogspot.com/2018/02/outfits-for-valentines.html / http://blondepow.blogspot.com/2018/02/after-9-months-kylie-jenner-announces.html
    Blog: http://blondepow.blogspot.com
    Instagram: https://www.instagram.com/blonde_stylishchic/?hl=es

    OdpowiedzUsuń
  34. Great post, keep posting...
    Have a wonderful weekend...
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja używam masła i peelingu do ciała z farmony i jestem zadowolona z efektu a cena o wiele niższa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie mogę znaleźć wystarczająco mocno nawilżającego kremu do ciała :(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. Donata16 lutego

    Życzę aby te problemy z zębem skończyły się jak najszybciej :*
    A co do tego balsamu-szkoda że taki drogi bo wygląda naprawdę kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I don´t know about this product but it isn´t look bad :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  39. Produktu nie znam,szybkiego powrotu do zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda, że nie ma efektu WOW, ale dobrze iż nie szkodzi c:
    blog @mavselina-k | instagram @mavselina | youtube @mavselina

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tej marki, jak będzie na promocji to go kupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak na razie mam już w kolejce do zużycia kilka balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I really like products like these for extra moisture.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  46. chyba bym nie dała za balsam 35 zł no chyba , że rzeczywiście działałby małe cuda :p

    OdpowiedzUsuń
  47. Poznałam ten produkt dzięki Shiny :) Polubiliśmy się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie testowałam ;) Mam nadzieję że ze zdrowiem już lepiej ;)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapowiada się ciekawie, jednak ja jestem wierna mojemu balsamowi z firmy Ziaja :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. To ja w takim razie polecam Ci czerwonego Garniera- używam od kilku lat i jestem mega zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe produkty

    http://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  53. nie testowałam go jeszcze :) muszę kupić:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)