Moje imprezowe kreacje (12)

Witam 😘


Jak się macie w to niedzielne popołudnie?
No i jak wam minął piątek 13?📆
Pechowo czy też może odwrotnie?


Dla mnie dzień jak co dzień:tzn prawie
Zaczęło się od tego że rano mi budzik nie zadzwonił 😮
I niestety ale spóźniłam się do pracy 😨😬

A w pracy jak to w pracy:trzeba się trochę namęczyć: zresztą jak dla mnie cały tydzień był bardzo męczący,to też z ulgą wyszłam w piątek z pracy.
Cały wieczór spędziłam z moimi przyjaciółkami,dobry humor nam dopisywał-cóż w końcu weekend przed nami😉😎

Wczoraj, wybrałam się do Krakowa-ostatni raz byłam tam na urodzinach kolegi📅

A propos urodzin -przegladając wasze blogi zauważyłam że sporo z Was właśnie w październiku obchodzi swoje urodziny🎂
Ja niestety (albo i stety 😁) dopiero za miesiąc mam urodziny.
Wogule listopad to będzie jakość wyjątkowo imprezowo-urodzinowy miesiąc: najpierw moja przyjaciółka skończy 24 lata, później ja(23 lata) a w same Andrzejki mój kolega ☺
Już nie mogę się doczekać-tym bardziej że specjalnie na swoje urodziny zamówiłam sobie sukienkę;jestem bardzo ciekawa kiedy ona dotrze☺



Dziś jednak prezentuje Wam swoją stylizacje z wczoraj: (zdjecia były robione w pośpiechu 😐)
Czarne skórzane legginsy zestawiłam z czarną bluzką która z przodu jest skórzana,a tył oraz rękawy są wykonane z czarnej siateczki.
Do tego dodałam czarne skórzane botki:














I jak Wam się podoba?☺

Następny weekend planuje spędzić w Sandomierzu-na razie to tylko luźne plany,mam nadzieję że dojdą do skutku 😉
Czy mi się uda wyjechać czy nie-napewno napiszę o tym na blogu ☺

Życzę wam miłej Niedzieli,szybkiego i lekkiego tygodnia

Do następnego 😘





Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

40 komentarzy:

  1. Mega sexy look<3
    Świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bluzeczka:)
    Całość wygląda obłędnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. piątek 13-tego był ok. A niedziela minęła szybko niestety :p Strój bardzo odważny i idealny na imprezę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że wyjątkowo bez szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow co za figura;)
    Te legginsy idealnie ci pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu ;) Rockowo ;) Raczej nie mój styl, ale wygląda efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka i w ogóle outfit :) ♥
    Miłej zabawy na imprezach!

    https://studenckalatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana świetnie wyglądasz :) Super buty :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  11. You look great!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! <3
    Byłam w Sandomierzu pod koniec wakacji, piękne miasto :) Polecam, jest co zwiedzić :*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog, ciekawe posty.. ale kurczę brakuje mi tu dobrych zdjęć. Głównie chodzi mi o jakość, kolorystykę, jasność. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buciki super :-) ja piątek 13 przeżyłam na wyjeździe z ciekawymi acz miłymi w ostatecznym rezultacie przygodami :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    Stylizacja idealnie nadaje się na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka-sztos :*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Świetny post,wyglądasz cudownie :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. No to imprezowy czas Ci się zapowiada :D
    ja w ogole zapomnialam, że to piątek 13go byl, ale mi w sumie nie potrzebna piątku 13go, żeby mieć pecha :P hehe

    świetnie wyglądasz :)


    OdpowiedzUsuń
  19. Great post, dear. This combination is so nice. I like it.

    Your blog is so nice.
    Follow for follow?
    Let me to know on my blog.

    Adda's life

    OdpowiedzUsuń
  20. kobieco i z rockowym pazurem, bardzo fajnie wyglądasz!:)
    dla mnie piątek 13-tego był wyjątkowo dobry, a zapowiadał się dość feralnie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. These shoes are perfect! I would like same shoes :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w czerni, super zestaw:) buty mega:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieśmiertelna czerń :) Kochana podbijesz planowane imprezki ;)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie i kobieco - i o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna stylizacja! Uwielbiam czarny kolor :)
    Dla mnie piątek 13-ego był normalny. Nie wierzę w zabobony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne botki :) i super imprezowa kreacja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :)
    Te botki są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój piątek trzynastego też nie był najszczęśliwszy chodź nie mogę powiedzieć że był też bardzo pechowy :) wyglądasz bardzo ładnie, ciekawa stylizacja widać że czujesz się w niej dobrze :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wkradł Ci się błąd - "w ogóle" a nie "wuogóle" :)
    Ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajna stylówka :) ja ostatnio weekendy spędzam w pracy, ale nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne kreacje, wyglądasz super <3
    http://wooho11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. So sexy!
    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piątek jak każdy innu :) Nie wierzę w przesądy :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)