Recenzja Lekkiego Balsamu Odżywczego do ciała Lirene Mineral Collection Jedwab Morski

Witajcie 😘

To będzie pierwsza moja recenzja typowego balsamu do ciała.
Wcześniej pisałam o Maśle Brązującym od Bielendy,oraz o serum do ciała 4d firmy Eveline Cosmetics
Dziś mam dla was recenzję lekkiego balsamu odżywczego Jedwab Morski Lirene.







SKŁAD:


🐠 Aqua (Water)

🐠 Isopropyl Myristate

🐠 Isohexadecane

🐠 Ceteareth-20

🐠 Cetearyl Alcohol

🐠  Betaine

 🐠 Butyrospermum Parkii (Shea) Butter

🐠 Pentaerythrityl Distearate

🐠 Sodium Polyacrylate, 

🐠 Persea Gratissima (Avocado) Oil

🐠 VP/Hexadecene Copolymer

🐠 Dimethicone

🐠 Lactose

🐠 Allantoin

🐠 Disodium EDTA

🐠 Xanthan Gum, 

🐠 Ethylhexylglycerin

🐠 Glycerin

 🐠 Microcrystalline Cellulose

🐠  BHA

🐠 Postelsia Palmaeformis Thallus Extract

 🐠 Tocopheryl Acetate

🐠 Citric Acid

🐠 Phenoxyethanol

🐠 Methylparaben

🐠 Potassium Sorbate

🐠 Sodium Benzoate

🐠  Parfum (Fragrance)

🐠 CI 77289 (Chromium Hydroxide Green)




OD PRODUCENTA:


Morskie głębiny to naturalne źródło minerałów i składników odżywczych, których potrzebuje skóra, aby zachować zdrowy i piękny wygląd. Zespół Ekspertek Lirene stworzył linię balsamów Mineral Collection, starannie selekcjonując składniki aktywne, aby w pełni czerpać z sił natury. Bogaty w aminokwasy, minerały i witaminy naturalny Jedwab Morski, posiada właściwości stymulujące skórę do wielopoziomowej odnowy, zapewniając jej elastyczność i gładkość. Zawarte w formule balsamu zielone kapsułki z witaminą E chronią jej biologiczną aktywność i uwalniają pielęgnacyjne właściwości dopiero podczas aplikacji na skórze. Obecność kompleksu CalmProtect zmniejsza i koi podrażnienia, nadając jednocześnie skórze aksamitną gładkość i miękkość. Balsam ma delikatną, lekką konsystencję, idealną dla skóry normalnej – szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy.





MOJA OPINIA:

Zielona kapsułka jest dość widoczna:





Aplikacja była bardzo przyjemna dzięki fajnemu zapachowi "morskiemu"który utrzymuje się kilka godzin po wchłonięciu kosmetyku.
Bardzo szybko się wchłania,nie zostawiając tłustych śladów.
Jeśli chodzi o działanie, bardziej jak peeling i to bardzo dobry ponieważ skóra jest wygładzona, nawilżona, wręcz aksamitnie miękka.Balsam nie powoduje żadnych podrażnień.
Bardzo dawno nie miałam tak fantastycznego (wręcz idealnego)balsamu w dodatku dość taniego w porównaniu do jakości:ok 15 złotych w Rossmanie.



Jeszcze nie raz go kupię.




A może ktoś z Was używał tego balsamu?






P.S
W kolejce do przetestowania czeka mgiełka do ciała Koral Morski od Lirene Minerał Collection




Buziaki i do następnego 😘


32 komentarze:

  1. Przy najbliższych zakupach go sobie sprawię,bo brzmi naprawdę nieźle:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię balsamy, które mają neutralne zapachy i myślę, że nie ten nie do końca by mi się spodobał ale sprawdzę to jak będę go widziała:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie jak by u mnie sprawdził się ten balsam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda ta zielona kapsułka:-)
    Ląduje na mojej liście zakupów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, ten zapach może być czym co najbardziej relaksuje po kąpieli :) Jakbym siedziała nad morzem, albo mieszkała blisko niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z Algami morskimi:-)
    Muszę go koniecznie wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy go nie używałam,o wiele bardziej interesuje mnie ta mgiełka także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I never try this product, but it looks iteresting :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie używałam ale Twoja opinia brzmi bardzo zachęcająco :-)
    Z serum Eveline jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią go wypróbuje najpierw jednak koniecznie skusze się na to Serum od firmy Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypróbowałabym i to z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę go wypróbować ☺
    Pozdrawiam

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje się być fajny :) może się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam ale wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy go nie miałam, ale bardzo lubię tę markę i z chęcią go wypróbuje:):*

    OdpowiedzUsuń
  16. zapowiada się ciekawie- i te kapsułki- fajna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ale na pewno wypróbuję bo wydaje się ciekawy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że szybko się wchłania. Mogłabym wypróbować ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny i niedrogi produkt :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. MArkę wręcz uwielbiam, ale tego produktu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie testowałam jeszcze kosmetyków tej marki :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydałaby mi się taka pielęgnacja. Lirene to dobra firma ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy go nie widziałam, a wygląda nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam go, ale szybkie wchłanianie mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam krem do twarzy z Lirene i go poprostu uwielbiam :) CUdowny zapach i świetnie działa :)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety nigdy nie miałam okazji przetestowania tego produktu, ale chętnie wypróbuję w przyszłości :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)