Lili na zakupach w perfumerii Douglas

No i w końcu udało mi się iść na zakupy do perfumerii Douglas :)
Zaczęłam od wyboru perfum bo do tej pory używałam Fruit d Amour Gold Ungaro

 .Generalnie zapach ekstra ale przydalaby się jakas zmiana.No więc zastanawiałam się nad zapachami Christiny Aguilery i Ariany Grande.Od Christiny  miałam już jeden zapach(Women)

  i był ekstra.Wybór padł jednak na Ariane Grande Sweet Like Candy

choć wahałam się jeszcze nad zapachem Ari (już za niecałe 80 złotych można je kupić )

który jest mnie słodki a bardziej świeży.Zapach Sweet Like Candy jest mega słodki więc ich nie trzeba zbyt dużo psikać.

Następnie wybrałam sobie balsam do ciała dr Ireny Eris.



Produkty do pielęgnacji ciała z tej serii są rewelacyjne:pieknie nawilzaja skórę i pachną delikatnie.Następnie kupiłam płyn do demakijazu

 oraz peeling.



Obydwa kosmetyki są świetne :)Pozdrawiam i czekam na wasze komentarze o perfumach (m.in.waszych ulubionych),balsamach i produktach do pielęgnacji ciała.




23 komentarze:

  1. Ja sobie kupiłam perfumy od Rihanny-Rebelle Fleur.Są cudne;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudyna30 listopada

      na zmianę używam Playboy Play it Wild i Playboy Play it Sexy
      A tak z innej beczki to ile ci wytrzymują paznokcie???

      Usuń
    2. Weronika30 listopada

      Bourjois glamour fantasy-mój zapach jest megasłodki!Wcześniej używałam Addidas born orginal

      Usuń
    3. ha ha a mój zapach to Bourjois Glamour Chic ;-)A jeśli chodzi o produkty Ireny Eris to raz zaszalałam i kupiłam sobie peeling Ocean Breath-jest super.Faktycznie mają tam dobre kosmetyki ale ta cena...

      Usuń
    4. Też je miałam i to dość długo ich nie zmieniałam bo zapach extra ;-)

      Usuń
    5. Ja miałam żel pod prysznic Playboy Play it Wild ale niestety nie mogę go już nigdzie dostać :-((A pazurki wytrzymują mi tak około 3 tygodni

      Usuń
  2. Mała Mi01 grudnia

    No ja się wiernie trzymam Christiny Aguilery Women ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wcale się nie dziwie-te perfumy powalają...;-)

      Usuń
  3. Adidas Pure Light,natomiast jeśli chodzi o peeling do twarzy to polecam serię Under Twenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Violetta01 grudnia

    A ja sobie ostatnio kupiłam perfumy od Ariany Grande Frankie i jakieś takie dziwne...A ten zapach ungaro który miałaś to bardziej taki elegancki czy świeży???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ten zapach Frankie rzeczywiście jest taki hm..specyficzny...Co do Goldenów jest zapach bardziej elegancki :-)

      Usuń
  5. No hej właśnie wróciłam z Douglasa i kupiłam sobie perfumy Ungaro Green no i z serii dr Irena Eris arachidowy balsam do ciała.Wszystko to pachnie pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam w planach zakup arachidowego balsamu dr Ireny Eris bo narazie mam peeling też arachidowy :-)

      Usuń
  6. Również byłam w Douglasie i zakupiłam za niecałe 60 zlotych Fruit d Amour Gold Ungaro i jestem nimi zachwycona bo pachną za*****e ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zapach Fruit d Amour Gold Ungaro to 50 ml kosztuje 175 zlotych a ja kilka razy trafiłam na przecenę-kosztowały 100 zl z tego co pamiętam

      Usuń
    2. Również i ja zakupiłam Fruit d Amour Gold za niecałe 60 zł i jestem naprawdę oczarowana tym zapachem

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o perfumy mój numer 1 to Bourjois Glamour Chic.Natomiast z balsamów polecam linię Lu Petit Marseillais.Jestem chyba od nich uzależniona :-)
    Szkoda że nie napisałaś nic o kreacjach na Andrzejkowo-Osatkowe imprezy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam sìe pod tę część o kreacjach Andrzejkowo-Ostatkowych.Mam nadzieję że na Sylwestra nie zrobisz tego błędu ;)
      No ajeśli chodzi o perfumy to Passion Dance z Avonu.A z balsamów to różnie,choć ostatnio firma Bielenda wypuściła ekstra zapachy i nimi najczęściej sìę smaruje :-)

      Usuń
  8. Ciccone02 grudnia

    Hej ja dziś skusiłam się na zakupy w swoim Centrum Handlowym i kupiłam właśnie ten peeling do twarzy z Douglasa.Jeśli chodzi o perfumy to używam tylko i wyłącznie tych o Taylor Swift.A i przy okazji nabyłam w Superpharm balsam do ciała o orzechowym zapachu.Niestety nie da się go zjeść :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o balsamy to tylko i wyłącznie Dove.A ile kosztują perfumy Sweet Like Candy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Good_Girl05 grudnia

    Chyba 170 zł tak Lili?

    OdpowiedzUsuń
  11. Sayurinka05 grudnia

    biała Pur Blanca z firmy Avon...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sayurinka05 grudnia

    biała Pur Blanca

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)