Ta druga skóra

W ostatnim poście pisałam o butach na zimę oraz o ubraniach które do nich pasują
Waszej uwadze nie umknęła czarną skórzana mini gdyż dostałam parę maili z pytaniami gdzie można taką kupić.

Albo tu
Lub tu
Skóra jest już od kilku sezonów na topie a zimą jest nieodzowna bo jest ciepła.Chyba każda z was ma skórzaną kurtkę,skórzane legginsy w szafie.Nie tylko czerń ponieważ ostatnio odcienie czerwieni stały się modne.
 


Do czego pasuje?PRAWIE DO WSZYSTKIEGO.Odpadają wzorzyste rajstopy i bluzeczki.Natomiast np biała bluzeczka dzięki skórze nabierze charakteru i będzie idealna na wszystkie okazje.:-)
Kilka sezonów temu był szał na rozkloszowaną czarną spódniczkę.
Teraz łączymy ten model ze zwykłą kosztulą w kratę.

A skórzana obcisła mini będzie super wyglądać z niebieską koszulą w groszki.
 

Czarna skórzana kurtka-pasuje do wszystkiego

A czarne skórzane legginsy i spodnie łączymy ze zwykłymi bokserkami lub sweterkami.
 
Czekam na wasze opinie i pomysły na stylizacje skórzanych ubrań

8 komentarzy:

  1. no dzięki:) gdybyś tylko mi powiedziała gdzie można kupić taką koszule...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama mam te czerwone skórzane spodnie:) są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za link:) już zamówiłam czarną skórzaną mini :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Carolynn11 listopada

    Hej dzięki za linki:)Mini co prawda nie kupiłam ale znalazłam fajny beżowy sweterek》http://allegro.pl/luzny-sweter-sweterek-kardigan-tunika-kimono-uni-i6573733403.html?reco_id=62a3d94a-a81a-11e6-aaad-0224cd5b949d&ars_rule_id=201
    Jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, i znów promocja i to przecena prawie o 40 zł.;) SUPER,DZIĘKI;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alexandra11 listopada

    Spódnice już zamówiłam czekam na link do strony na której mogę kupić tą czerwoną skórzanà sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No niźle,nawet nie wiedziałam że biała koszula nie musi wyglądać megagrzecznie;)Super tylko gdzie mogę kupić tą czerwoną skórzaną mini?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra są te ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)