Farbowanie włosów na olej

W poprzednim poscie pisałam wam o próbie alergicznej.Nie wszyscy ją robią.To była moja pierwsza próba kosmetyczna tego typu.Polecam wam farbowanie włosów na olej.Dwa razy farbowałam wlosy na olej.Jestem zadowolona,mimo że odcień nie wyszedł taki jaki chciałam.Znam dwa oleje których używa się do farbowania
1)Lniany
2)Kokosowy.
Ja wybrałam Kokosowy a kupiłam go w drogeri Hebe.

Jak nakladamy olej na włosy?
U mnie najpierw umyłam włosy a później nałożyłam trzy takie porcje jak na zdjęciu

Pierwszą porcje wmasowalam w skórę głowy a dwie pozostałe we włosy.Następnego dnia poszłam do fryzjerki i ona zafarbowala mi włosy.Efekt?Może i kolor nie wyszedł taki jak chciałam ale skóra nie była podrazniona.Co jeszcze zaobserwowałam?Po umyciu włosów zwykle na ręczniku(grr)zostawały ciemne plamy.Podobnie było z wodą-po splukaniu włosów woda miała ciemną barwę a ja spedzałam dwa dni na czyszczeniu wanny z ciemnych plam.Po farbowaniu na olej nie mam takich problemów.

UWAGA!!
TEN PATENT Z OLEJEM POWINNY STOSOWAĆ DZIEWCZYNY FARBUJĄCE NA CIEMNE KOLORY!!BLONDYNKI MUSZĄ SZUKAĆ INNYCH SPOSOBÓW!
Oto dowód


 i przypomniało mi się:podczas zakupu farby Nabe zakupiłam dwie maski do włosów


Jak tylko je przetestuje dam znać:)
Pozdrawiam was i jak zwykle czekam na wasze opinie o farbowaniu na olej i nie tylko.


9 komentarzy:

  1. Anonimowy21 listopada

    Dzięki za patent z tym farbowaniem na olej bo również mam problem po farbowaniu z brudną wanną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o a nawet nie wiedziałam że można robić taki myk z tym olejem:)a oprócz tego jakie jeszcze ma zastosowanie ten olej?(chodzi mi o farbowanie na olej)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie to dziwi jak można włosy blond farbować na olej???wiadomo że jasne włosy są cienkie i delikatne i chłoną wszystko jak gąbka a olej siłą rzeczy jest tłusty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy25 listopada

    Widzę że dziewczyny z Małopolski mają coś z tym olejem kokosowym,..Najpierw Anewn,teraz Lili i jeszcze kilka innych...Producent wam za to płaci czy co???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej,nie czepiaj się Anewn ani Lili,ok???Ich porady są naprawdę świetne,nikogo nie krytykują są otwarte na pomysły swoich czytelników i dbają o nich!

      Usuń
    2. Widać że nie znasz Lili.Swoje bloga prowadzi z pasji bo to lubi,chętnie odpisuje na maile od swoich czytelników o ona nie jest ani z Małopolski ani z Krakowa

      Usuń
    3. Anonimowy06 grudnia

      to jest dziwne bo na profilu jest napisane że jest z Małopolski,Kraków...

      Usuń
  5. Weronika27 listopada

    Po tym Argan Shine mi włosy wypadały jakaś masakra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja od tygodnia stosuję tą maseczkę Argan Shine i moje włosy wyglądają o niebo lepiej ;-)

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)