Inspired by Selena Gomez

 Cześć :)

Jakiś czas temu, podczas mojego urlopu, wyskoczyłam na kilka dni do Krakowa- na sesje zdjęciową.

W tym roku już raczej nie wybiorę się do Krakowa, a już na pewno nie na zdjęcia- obowiązki mi na to nie pozwolą.

Nie jestem jednak tym podłamana- mam sporo planów, na myśl o nich bardzo się cieszę, a czy uda mi się je zrealizować; okaże się i pewnie się tym pochwalę na blogu.

Teraz jednak czas wrócić do postu; przed Wami pierwsza porcja zdjęć z Krakowa :)


Większość swoich stylizacji, układam w głowie, wymyślam sobie, rzadko mi się zdarza kimś inspirować.

Kilka miesięcy temu, jednak zainspirowałam się Pinterestem- post z tą stylizacją, znajdziecie TU

Już wtedy, pojawił się pomysł na kolejną inspirowaną stylizację- musiałam trochę poczekać na realizację :)


Osoby śledzące mojego bloga, zapewne wiedzą że kiedyś byłam wielką fanką Seleny Gomez.

Z wiekiem ta sympatia zmalała nieco- coraz mniej mi się podoba jej muzyka, na temat aktorstwa ciężko mi się wypowiedzieć, bo po dłuższej przerwie, obejrzałam zaledwie jedną produkcję z nią w roli głównej, ale wg mnie to za mało by wyrobić sobie opinie na ten temat. Do tego dochodzą poglądy na niektóre sprawy, gdzie mam zgoła totalnie inne zdanie. 

Zdarza mi się jednak inspirować jej stylem- tak było np. dwa lata temu, i tak też było w tym roku, w Krakowie. 

Stylizacja to jedno, a druga kwestia- makijaż do zdjęć, który tym razem wykonałam sama :)

Nie przedłużając, zapraszam Was do oglądania zdjęć :)











Czarna skórzana spódniczka- Wassyl

Czarne gorsetowe body- Aliexpress

Czarne sandałki na obcasie- DeeZee

Make up oczu- paletka cieni Nude Addict eyeshadow palette Miss beauty

Foto- Kamila Isakiewicz 










Dajcie znać, co myślicie o całości:)


Do następnego:)





11 komentarzy:

  1. Świetnie ci w tej stylizacji, wyglądasz zdecydowanie lepiej niż Selena, a nogi to masz bajeczne ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło naprawdę mega i bardzo Selenowo :) Masz mega zgrabne nogi Kochana ❤️ Cudnie ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci jedno- bomba! Świetna stylizacja :) Pasuje Ci ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i odważna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. No wielkie wow. Totalny szok. Cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ci wyszlo :D
    Oo jakie piękne szpileczki! Klasa.
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega fajna stylówka, bardzo lubię takie zestawy w czerni, gdzie występują różne faktury materiałów. Pięknie wyglądasz, jeszcze lepiej niż Selena!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło super. Brakowało jedynie prostych włosów, (bo Ty masz ładnie falowane) to efekt byłby niemal identyczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz. Super inspiracja Seleną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ta narzutka i buty, całość ładniejsza niż u Seleny Gomez ;)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)