#Halloween2022

 Cześć :)

Witam się z Wami w przedostatnim dniu października, i zarazem dzień przed Halloween :)

Macie jakieś plany na ten dzień? A może tak jak ja- jesteście już po imprezie Halloweenowej?( maratonu horrorów z przyjaciółką sobie jutro nie odpuszczę :D)

Jeśli jesteście przed, mam nadzieję że dzisiejszy post, posłuży Wam jako inspiracja- mam dla Was dwie stylizacje/charakteryzacje w klimacie Halloween :)


Wyrwane oko


Dwa lata temu, pierwszy raz przygotowałam post Halloweenowy. Były to rany cięte. Mając tamtą charakteryzację w pamięci, znów zajrzałam do Agi na Youtube, szukając czegoś podobnego.
Miała być inna charakteryzacja, ale z racji braku czasu na ćwiczenia( i ta i poprzednia charakteryzacja, były poprzedzone tygodniami ćwiczeniami. Jako ciekawostkę, dodam że rany sprzed dwóch lat, zaczęłam ćwiczyć już w sierpniu) wybór padł na wyrwane oko. Uwierzcie mi, że koszmarnie trudno robi się cokolwiek z jednym okiem- na to wyrwane, nic nie widziałam, gdyż było zakryte i gdyby nie moja mama, nie poradziłabym sobie z rozłożeniem softboxu. 
Ta propozycja dla tych, którzy lubią krwawe charakteryzacje i chcą jutrzejszego wieczoru wpasować się w klimat grozy ;)








Bluzka- Lipmar

Legginsy- Allegro

Botki- Kik

Charakteryzacja:
* Farbki do malowania twarzy- Allegro

Inspiracja- Aga Grzelak




Makijaż w stylu smokey eye


Nie każdy lubi klimaty grozy, więc dla równowagi, wymyśliłam sobie że zrobię dwie propozycje Halloweenowe; jedną jakąś straszną/krwawą, druga- bardziej w klimacie beauty.
Najpierw próbowałam się zrobić na Bellatrix Lestrange z Harrego Pottera ( to właśnie ona, była moją ulubioną postacią w serii o HP). Niestety wyszła z tego klapa, nie pasowało mi to, no źle wyglądałam...
Tak więc w poszukiwaniu czegoś odpowiedniego, przeglądałam sobie Youtube i trafiłam na kanał Karoliny Ziętek. Wybrałam makijaż, poćwiczyłam, została tylko stylizacja. Wybór padł na sukienkę... która ma sześć lat( kupiłam ją wtedy na wesele koleżanki) i leżała sobie w szafie. Tak więc w miniony poniedziałek, po zrobieniu makijażu, postanowiłam ją założyć i niestety lekko ją podniszczyłam. Zdjęcia trzeba było przełożyć, sukienkę oddać do krawcowej- udało ją się naprawić :)
Mówią jaki poniedziałek, taki cały tydzień- albo coś w tym jest, albo ja sobie tak zakodowałam w podświadomości, ale pozostałe dni minionego tygodnia były okropne; po sukience przyszedł czas na żarówki, które się zużyły a ja miałam problem z ich wymianą (ach te halogeny). Doszedł kocioł w pracy, poranny ból głowy, bad hair day dwa dni pod rząd, problemy z zasypianiem. 
Nie mogłam się doczekać, w związku z tym, końca tygodnia. I tak, wczoraj po pracy, zabrałam się za drugą Halloweenową propozycje, zrobiłam zdjęcia i poszłam na domówkę do znajomych. 
Po powrocie zasnęłam bez problemu, mamy prawie wieczór, ja rano się obudziłam wyspana i wreszcie bez bólu głowy :)

Ta propozycja jest dla tych, którzy nie lubią/nie przepadają za klimatami grozy, wolą coś w stylu beauty.







Sukienka- no name/lokalny sklep

Botki- no name/lokalny sklep

Rajstopy- Marilyn

Kapelusz- no name/lokalny sklep

Inspiracja- Karolina Zientek




Dajcie znać w komentarzach, która z Halloweenowych propozycja Wam się bardziej podoba :)

Do następnego i Happy Halloween :)





16 komentarzy:

  1. Oko wygląda super, idealne na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie królowały wampiry, w końcu taki był temat przewodni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę stylizację bardziej w klimacie beauty, ale nie ukrywam, że pierwsze przebranie też robi niezłe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obchodzę Halloween, ale lubię pooglądać sobie dekoracje, czy kostiumy w tym klimacie. W tym roku sama nawet stworzyłam stylizację, która nadawałaby się na przebierana imprezę. ;)

    Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. Z chęcią bym w nią wskoczyła, tylko wymieniłabym buty na balerinki. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż halloweenowy i cudne stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba druga stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno pierwsza stylizacja wymagała wiele zachodu, ale było warto. Ten makijaż!
    Jednak druga jest bardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły na przebranie, zwłaszcza to oko!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow to z tym okiem mega robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukienka, pasuje i ten kolorek i ładnie wyglądasz w kapeluszu :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny look Halloweenowy. Ta niebieska sukienka też jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie propozycje super jak dla mnie :-) Ja w tym roku także w przebraniu - Halloween spędziłam na domówce u znajomych na nocy horrorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sending Positive Vibes

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie w obydwóch propozycjach, ale ja bym chętnie pokazała się w wersji mrocznej:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)