#Summer2022- kostium kąpielowy z Aliexpress

 Witajcie :)

W domku posprzątane, herbatka prawie wypita, zaraz czas na kolejny sobotni rytuał- czyli zakupy.

A Wam jak mija to letnie popołudnie?  


Przed nami kolejne upalne dni- nie ma nic lepszego w takie dni niż siedzieć nad wodą, lub chować się w chłodnym pomieszczeniu.

Niezależnie od tego, co będziecie preferować w najbliższych dniach, zapraszam Was do oglądania zdjęć z dzisiejszego postu. Sesja jest nietypowa, nie dość że mam płaskie buty( ale na większości zdjęć, jestem bez żadnych butów), to jestem w stroju kąpielowym :)


Kiedy kilka lat temu (tak konkretnie sześć- kiedy to zleciało?) zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem, początkowo nawet nie pokazywałam swojej twarzy. Później się to zmieniło- po mojej pierwszej sesji zdjęciowej, takie profesjonalnej, zaczęły się pojawiać kolejne fotki, wraz z selfiakami, naprzemiennie.

Trzy lata temu zakupiłam statyw, i odtąd zaczęłam robić fotki sama- jak to zwykle bywa, początki były trudne, jednak z czasem zaczęłam być coraz bardziej zadowolona z moich sesji zdjęciowych, które robiłam sama, w efekcie ograniczałam współpracę z fotografami. W międzyczasie, założyłam konto na Instagramie- na początku byłam zaskoczona i dziwiłam się dziewczynom które wrzucały fotki w stroju kąpielowym, myśląc sobie ja się nigdy na taką sesję nie zdecyduje. Rok temu, mój tok myślenia się zmieniał, zaczęła mi się marzyć sesja zdjęciowa w stroju kąpielowym, jednak postanowiłam zrzucić zbędne kilogramy. Udało się jestem z tego bardzo dumna( chociaż kilka dni temu usłyszałam że mam zbyt duże podbrzusze. Dotknęło mnie to trochę, ponieważ większość osób ma podbrzusze, w moim mniemaniu, moje nie jest zbyt duże, a nawet jeśli to i tak je lubię- lekarz mi powiedział że jest ono oznaką zdrowia) i kilka tygodni temu, gdy temperatura była w miarę znośna, popędziłam na sesje zdjęciową. Aby sceneria zgrywała się ze stylizacją, zdecydowałam się, zrobić fotki nad czymś na kształt jeziora- jest tam zakaz kąpieli, nie ma natomiast zakazu zdjęć, także zrobiłam tam kilka zdjęć.

Oczywiście było mnóstwo robactwa- po za osami, nad wodą latały inne insekty; nie wiem jak one się nazywają, mają lekko niebieski kolor i muszę przyznać że mimo iż ładnie wyglądają, to trochę ich się bałam. Na ostateczną decyzję o zmianie miejsca, miały wpływ szerszenie, które gdzieś w okolicy sobie uwiły gniazdo- wystarczyło że nad swoim ramieniem zobaczyłam dwóch tych osobników. 

Ubolewałam trochę nad tym, ale cóż- nie będę ryzykować by zrobić piękne zdjęcia, w pobliżu gniazda szerszeni. To samo było przedwczoraj, gdy trochę źle się czułam i zdecydowałam się zrobić wolne- warto czasami odpuścić :)

Nie odpuściłam za to zdjęć- zrobiłam je w innym miejscu, a efekt końcowy zadowolił mnie.

Mam nadzieję że i Wam zdjęcia przypadną do gustu, podobnie jak kostium kąpielowy, który zamówiłam na Aliexpress- podoba mi się że nie jest on jakoś wycięty, bo o ile z kusym kostium kąpielowym, nie ma problemu nad wodą, tak w przypadku zdjęć, miałabym pewne opory :)

















Kostium kąpielowy- Aliexpress

Kapelusz- Allegro

Sandałki- CCC



Do następnego :)

18 komentarzy:

  1. Super wyglądasz w tym stroju:) Bardzo podobają mi się stroje z podwyższonym stanem, chociaż osobiście kąpie się w szortach i koszulce do kąpieli, bo ukrywam pociążowe rozstępy 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kostium, lubię takie pozakrywane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Wow, nie mogę uwierzyć - brak szpilek! :D Ale wyglądasz pięknie w każdym rodzaju obuwia, uśmiechnięta, pozytywna i radosna! To najpiękniejszy obraz kobiety ^^ Bardzo fajny strój! Ślicznie w nim wyglądasz :) Bardzo wakacyjna sesja. Ciepła i letnia uwielbiam ten summer vibe klimat :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwalę sobie takie doły, po ciąży bardziej komfortowo czuję się w takiej bieliżnie/bikini

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny strój! Brawo za odwagę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten kostium, chciałabym taki 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten strój, wyglądasz w nim super!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kostium jest świetny. Sama bym sobie taki kupiła bo nie lubię za bardzo być roznegliżowana a ten jest super zabudowany
    Totalnie w moim stylu ❤️

    A na Tobie leży świetnie, pięknie wyglądasz Kochana ❤️

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie Ci wyszły te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię kostiumy z wysokim stanem:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny strój! Dawno nie robiłam zakupów na Aliexpress, muszę zobaczyć co tam teraz znajdę ciekawego. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny strój! Bardzo ładnie wyglądasz :) A głosami krytyki nie ma co się przejmować.Zawsze znajdzie się ktoś "życzliwy". Najczęściej takie osoby same mają problem ze sobą i dlatego plują jadem gdzie popadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się takimi krytycznymi komentarzami. Zazwyczaj piszą je osoby, które same mają ogromne kompleksy. Najważniejsze jest to, czy dobrze czujesz się we własnym ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Way to rock this bathing suit! Pretty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten kostium. Bardzo ładnie na Tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie miałam kostiumu z podwyższonym stanem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz naprawdę świetnie! Podziwiam za odwagę, aby wykonać taką sesję i ją opublikować :D

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)