#WinterOutfit2021- botki, jeansy, bluzka, kurtka i szalik w ciemnych kolorach

 Witajcie :)

Jak Wam mijają dni?

U mnie zrobiła się aura, niemalże zimowa- tyle że bez śniegu, który podobno pojawił się w wielu regionach naszego kraju.

Jestem ciekawa czy u Was sypnęło śniegiem?

Pogoda niejako zmusza nas do wymiany garderoby- kurtka i szalik, są już chyba u wszystkich obowiązkowe. 

Z myślą o tym, przychodzę do Was z pierwszą zimową stylizacją, w tym sezonie.

Dacie wiarę że te zdjęcia robiłam kilka tygodni temu, kiedy to było niemal pietnaście stopni???

Tak przy okazji- dawno, nie wstawiałam na bloga żadnej stylizacji ;)


Jak już wspomniałam wyżej, minął niemal miesiąc, od zrobienia tych zdjęć.

W tym czasie, u mnie się nic nie wydarzyło- ani złego, ani dobrego.

Myślałam że w listopadzie, będę miała natłok obowiązków i urwanie głowy, ale nie było tak ciężko :)

Często tak mam, że nastawiam się na najgorsze, katastrofizując przyszłość, ale nigdy moje czarne wizje się nie spełniły.

Oczywiście, przez te mroczne scenariusze, zjada mnie stres. Ciekawe że nie umiem spojrzeć wstecz i wyciągnąć wniosków, nie nastawiając się na najgorsze...

Odchodząc jednak od moich ciemnych myśli, przechodze do... ciemnych kolorów :)

O ile czarne myśli nie pasują mi zbytnio, tak ciemne kolory- bardzo :)

Nie tylko w stylizacjach, ale i w makijażu, co mam nadzieje widać po mnie, bo z tych zdjęć jestem naprawdę zadowolona, jest to jedna z moich ulubionych sesji :)

Czarny szalik, czarne botki, czarną czapkę, połączyłam z jeansami, zieloną bluzką oraz kurtką w ciemnym kolorze.

Miejsce do zdjęć, wybrałam niemal w ostatniej chwili, bo dosłownie dzień przed zdjęciami sobie o nim przypomniałam- a jeszcze dziesięć lat temu, spędzałam tu sporo czasu. Tak więc przy robieniu zdjęć, wróciło sporo wspomnień, a ja jeszcze nieraz wrócę tu (nie tylko na zdjęcia ;)) jak tylko dni będą dłuższe :)



















Botki - Deezee

Jeansy rurki- No name\lokalny sklep

Bluzka- No name\lokalny sklep

Kurtka- H&M

Czapka i szalik- Reserved



Dajcie znać, co myślicie o całości :)


Do następnego :)

18 komentarzy:

  1. Such a beautiful Fall outfit. I like your boots and how you create styling. You look amazing.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! U mnie wczoraj padał deszcz ze śniegiem. Ten deszcz zdecydowanie przeważał, i z resztą dzisiaj dalej ciapało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24 listopada

    Wspaniałe kolory i krajobrazy, gdyby nie ta kurtka pomyślałbym, że Australia.
    Podoba mi się ten styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tylko przymroziło... Ja się też nastawiam na najgorsze, ale dlatego, że lubię później nie rozczarowywać się .

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie stylizacje, wyglądasz bardzo stylowo i ładnie! :)

    Ą sceneria wspaniała! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci w ciemnych kolorach, świetna ta kurtka i cała stylówka bardzo fajna:)
    Też jestem raczej pesymistką i często przez te ciemne myśli wykańcza mnie stres:/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne botki, tylko ja sie troche boje tej wysokosci

    OdpowiedzUsuń
  8. Znajome miejsce :) Stylówka super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja iście jesienna :) ja się już od dawna nie rozstaję ze swetrami, więc na widok Ciebie bez kurtki trochę mnie zmroziło :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w poniedziałek wieczorem było megamroźno i we wtorek rano padał śnieg! Ale od tego czasu pogoda wróciła do jesienności ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy25 listopada

    Super zdjęcia i bardzo fajna kurtka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. super sceneria do pozowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/11/bezowa-sukienka-w-jesiennej-stylizacji.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, za umiejętność chodzenia w takich butach :) ja zawsze na płaskim

    OdpowiedzUsuń
  15. You are looking so cute! Nice outfit.Have a great day!
    Rampdiary | Fineartandyou | Beautyandfashionfreaks 

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi dni mijają niesamowicie szybko, ale fakt , że ostatnio robi się ciemno mnie załamuje :) Ale buty to masz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja. I jak zawsze buty wystrzałowe:D Kojarzę Cię właśnie z wysokich obcasów! :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)