Miya my beauty gel ,pielęgnujący żel do mycia i oczyszczania twarzy -moja opinia

 Cześć ☺


Uwielbiam zakupy w Rossmanie - przykładowo ,wchodzę z zamiarem kupna płynu do demakijażu,maseczki ,rozglądam się po półkach ooo promocja - no to biorę jeszcze to 

Tak właśnie było z produktem , który dziś zrecenzuje :


Miya cosmetics 

My beauty gel

Pielęgnujący żel do mycia i oczyszczania twarzy 






Moje pierwsze spotkanie z tą marką ,to była maseczka (nie pamiętam dokładnie jaka to była maseczka ,za to pamiętam że świetnie się u mnie sprawdziła )
Czy tak samo było z tym żelem ?
O tym poczytacie poniżej -zapraszam i życzę miłej lektury 😉




Od producenta :


myBEAUTYgel Pielęgnujący żel do mycia i oczyszczania Twarz, oczy, usta Naturalny żel oczyszczający skórę z nadmiaru sebum, zanieczyszczeń, pozostałości makijażu. Skuteczny, szybki i delikatny, idealny do codziennego stosowania. Pielęgnuje skórę, nie narusza jej naturalnego PH i lekko tonizuje. Łagodzi, nawilża, odświeża. Dba o skórę na wiele sposobów. SKUTECZNIE OCZYSZCZA oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, zanieczyszczeń i pozostałości makijażu delikatnie oczyszcza pory i zaskórniki przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych zwiększając ich skuteczność 95% badanych potwierdziło, że oczyszcza skórę z sebum i zanieczyszczeń oraz właściwie przygotowuje ją do dalszych etapów pielęgnacji. JEST DELIKATNY nie wysusza, nie narusza naturalnego pH skóry nie podrażnia oczu, nie szczypie, nie powoduje łzawienia koi i łagodzi, przywraca ulgę skórze 90% badanych potwierdziło, że nie daje nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia naskórka. PIELĘGNUJE zmiękcza skórę, nawilża, delikatnie tonizuje przywraca i utrzymuje naturalne pH skóry upiększa, skóra wygląda na zrelaksowaną i wypoczętą dodaje blasku i energii skórze 100% badanych potwierdziło, że żel zapewnia idealną pielęgnację skóry. Ekstrakt z truskawki oczyszcza, regeneruje i nawilża skórę. Ekstrakt z maliny odświeża, łagodzi podrażnienia skóry, tonizuje. Ekstrakt z jeżyny rozjaśnia, ożywia skórę, dodaje energii. Kwas mlekowy wzmacnia barierę ochronną skóry, oczyszcza 98,6% składu pochodzenia naturalnego. 0% zbędnych dodatków. Bez silikonów, parafiny, PEG-ów, olejów mineralnych, parabenów. Przebadany dermatologicznie i okulistycznie. Odpowiedni do każdego typu skóry, także wrażliwej. Nie zapycha porów. Nie pozostawia tłustej warstwy, nie lepi się, nie wysusza. Może być stosowany przez kobiety w ciąży oraz karmiące piersią. Nietestowany na zwierzętach. Wegański. Pojemność: 140ml









Skład :

AQUA (WATER)*, BETAINE*, GLYCERIN*, COCAMIDOPROPYL BETAINE, XANTHAN GUM*, FRAGARIA ANANASSA (STRAWBERRY) FRUIT EXTRACT*, RUBUS IDAEUS (RASPBERRY) FRUI T EXTRACT*, RUBUS FRUTICOSUS (BLACKBERRY) FRUIT EXTRACT*, POLYGLYCERYL-4 LAURATE/SEBACATE*, POLYGLYCERYL-6 CAPRYLATE/CAPRATE*, INULIN*, SODIUM CHLORIDE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, LACTIC ACID*, PARFUM (FRAGRANCE), LINALOOL.
*SKŁADNIK POCHODZENIA NATURALNEGO










Moja opinia:


Kosmetyk otrzymujemy w małej ,plastikowej buteleczce z dozownikiem 









który działa bez zarzutu.Na buteleczce mamy różową etykietkę , logiem marki oraz informacjami na temat kosmetyku.Konsystencja jest gęsta ,kosmetyk ma bezbarwny kolor







Opakowanie jest ładne ,czego nie mogę powiedzieć o zapachu :jeśli ktoś oczekuje pięknego ,owocowego zapachu ,to będzie niemile rozczarowany ponieważ ,żel pachnie jak...coś jakby płyn do naczyń /żel pod prysznic i ten zapach jest strasznie sztuczny 
Na szczęście nie mdli i po kontakcie z wodą woń jest znośna.
Żel nie pieni się ,nie szczypie nie podrażnia ,nie zapycha - czyli nie szkodzi.
I prawdę mówiąc ,nie zauważyłam żeby pomagał- ot jest i tyle 
Nie zauważyłam by moja cera się jakoś polepszyła ,odkąd używam ten żel 
Jedyne co robi to myje twarz 



Podsumowując:

Zwykły żel do mycia twarzy- i nic więcej.Na szczęście nie zaszkodził mojej cerze ,ale i tak do niego nie wrócę . Powód?cena,która oscyluje w granicach około 30 złotych - przepraszam ale ,jak na zwykły żel to jest zdecydowanie za dużo,dla mnie,biorąc pod uwagę że jest w miarę wydajny i mam go już 3 miesiące ,a zużyłam dopiero połowę butelki ;są jednak tańsze żele ,które wystarczą na tyle samo.
Ani nie polecam ,ani nie odradzam - jeśli ktoś ma 30 złotych na zbyciu ,to może go kupi...


Znacie markę Miya Cosmetics?
Jakie macie z nią doświadczenia?
Mieliście już ten żel ?
Czego używacie do mycia twarzy?



Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘



26 komentarzy:

  1. Interesting product.
    Have a nice day!

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam markę, ale jeszcze nie miałam okazji poznać jej na własnej skórze. Ja od żelu do mycia w sumie oczekuję tylko umycia twarzy oraz niepodrażnienia jej :D Od innych problemów mam serum i tego się trzymam póki co :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam tego produktu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21 listopada

    Nie znałam wcześniej tej marki, ale skoro ten żel niczym się nie różni od innych to trochę nie opłaca się wydawać na niego 30 złotych, skoro za tą cenę można kupić znacznie lepsze jakościowo produkty do oczyszczania twarzy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka Kochana :)
    Też lubię zakupy w Rossmannie. Nawet wczoraj byłam :D

    Kojarzę ten produkt jednak jeszcze go nie stosowałam u siebie. Trzeba koniecznie wypróbować :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kosmetyków tej marki. Jak opisałaś , zapach tego żelu odstraszyłby mnie ;-) Kiedyś miałam suchy szampon którego nie mogłam używać bo pachniał jak płyn do naczyń.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam żel z Yves Rocher i chwalę :) faktycznie mnie by i cena i ten zapach odrzucił raczej

    OdpowiedzUsuń
  8. Marki niestety nie znam. Chyba nawet na blogach kosmetycznych nie spotkałam się z tą firmą ani żelem.
    Serdeczności Lili.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mnie nie zachwycił . Ale recenzja jak zawsze super treściwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kremy z tej marki i były ok , ale nie wróciłam do nich. Pewnie było by z tym żelem:D

    OdpowiedzUsuń
  11. So unfortunate that the gel smells like dish soap.
    Thanks for sharing this review Lili!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli bez szału :P Ja używam żel do twarzy marki Solverx i jest świetny :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście jeszcze go nie stosowałam :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. The texture looks pretty nice~ And this has a good quantity of product so this look pretty nice to me
    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze drogi... Nie wiem czy bym się skusiła skoro szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi
    I don't know that brand, I thought the packaging was beautiful and I thought you would mention good qualities of the product, after all you had a big disappointment !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam od nich dwie maseczki ale dopiero jestem w fazie testów:D 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie znałam kosmetyku myBEAUTYgel.
    Jak piszesz
    myBEAUTYgel to żel oczyszczająco-myjący, który odżywia twarz, oczy i usta. Naturalny żel, który oczyszcza skórę z nadmiaru sebum, brudu i pozostałości makijażu. Wydaje się, że ten produkt jest dość skuteczny na twarz, ponieważ zawiera ekstrakty z truskawek, malin i jagód, z których wszystkie zawierają antyoksydanty i są dobre dla skóry.
    Dziękuję za polecenie tego środka do mycia twarzy, Lili.
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. smell of gel sound very interesting...
    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  20. MArkę znam z fajnych masek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie cena dosyć wysoka, zważywszy że skład jakiś super nie jest. Kupuję okazyjniej delikatne, zdrowe i naturalne żele do mycia.

    OdpowiedzUsuń
  22. A zastanawiałam się nad tym żelem ostatnio! Dobrze, że trafiłam na Twoja recenzję❤. Na pewno to nie kupię 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że nie okazał się skuteczniejszy ^^ po takiej cenie to już trzeba trochę wymagać:/

    OdpowiedzUsuń
  24. A ostatnio chciałam kupić ten żel więc dobrze, że trafiłam na Twój post😉 teraz już na pewno go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny ma skład, wydaje się ciekawy, ale nie za taką cenę:/
    Świetna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)