Róż, puder,karmel i jeans

Witajcie 😚
Jak minął Wam początek tygodnia?
U mnie było całkiem nieźle-oby cały tydzień był taki 😊😉

Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami z pleneru(wspominałam o Tym TU ) które były robione kilka tygodni temu w Krakowie.
Nie mogłam się doczekać efektów końcowych,bo podczas robienia zdjęć lało jak z cebra i wyglądałam jak zmokla kura 😣

Na szczęście na zdjęciach tego nie widać,podobnie jak nie widać tego że byłam mega zmęczona,bo w trakcie całego pobytu (2 dni) spałam okolo 6 godzin.

No ale odstresowałam się, jak już wspomniałam wyjazd był mi baaaardzo potrzebny,jak wróciłam do odespałam
Nawet deszcz ze sobą zabrałam-rano gdy już wracałam z Krakowa, było pięknie i słonecznie.(podobna pogoda była też dzień przed moim przyjazdem)


A co do stylizacji; 
Mam na sobie jeansy które upolowałam na Allegro,z fajnymi kokardkami na tylnich kieszeniach,różową koszulkę z mojego ulubionego sklepu Pakuten,skórzaną minikurteczka w karmelowym kolorze a na nogach szpilki ze sklepu Wilady.pl 
W kolorze pudrowego różu.
(Każdą z tych rzeczy pokazywałam Wam już na blogu)








Całą stylizacje uzupełniłam torebka,również w różowym kolorze ☺


Jak Wam się podoba całość??


Koniecznie piszcie w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚 






31 komentarzy:

  1. Sesje w plenerze Ci służą! :) Nie widać po Tobie żadnego zmęczenia! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ale fajnie wyglądasz😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty świetnie podkreślają Ci nogi :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki powiem ci że bardzo fajne. Niesamowicie będą wyglądały w wielu stylizacjach!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW twoje nogi wyglądają bosko w tych butach:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie wygladasz super buty

    OdpowiedzUsuń
  7. O takie zdjęcia z pleneru są super! Podobają mi się :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna stylizacja! 😍
    I w ogóle nie widać tego, że pozowałaś w deszczu.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello lili
    Can you walk on those heels? You are a super woman I couldn't, because I would surely fall.ahahha
    You're a powerful woman in this look.



    Lots of love
    Marisa

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za chodzenie w takich butach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpilki są fantastyczne! Bardzo ładnie wszystko do siebie dobrałaś. Ja w trakcie wyjazdów też bardzo mało śpię.

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę! Jakie szpile, zabiłabym się :D Podziwiam ;) Ale robią wrażenie, nie ma co ;) I od razu miałabym rozsądny wzrost w takich butach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega wysokie szpilki. ładne

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łooo ale wysoka szpila, ja bym się w takich zabiła haha ale tobie mega wydłużają nogi :P Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/07/biay-look-i-drewniany-koszyk.html

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie wysokie szpilki, zabiłabym się w nich :D! ale Ty wyglądasz w nich cudnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12 lipca

    Stylizacja bardzo ładnie się prezentuje ^^ Fajnie ze sobą wszystko połączyłaś :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, buty mega ale nie dałabym rady w tak wysokich szpilkach, podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :) a u mnie początek tygodnia kiepsko bo cały czas pada tyle że przez pogodę wolne od pracy
    olsonbxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Cię za te obcasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sesja na Plantach to jest to:D Te buty, Kochana, szacun! ja w takich obcasach bym się chyba zabiła;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the touch of the bright tee. Bravo for walking in these tall heels!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie! Szpilki są cudowne, ale ja chyba nawet stać bym w nich nie potrafiła, także podziwiam :D
    Koniecznie rób więcej sesji w plenerze, wychodzą świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia wyszły cudownie! Świetnie wyglądasz :) Ale szpilki są śliczniutkie *-*

    https://jyylii.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydajesz się mega pozytywną osóbką! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju chyba zabiłabym się w tych butach <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz cudownie <3 Mega obcasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie widać po Tobie zmęczenia, a wręcz przeciwnie - wyglądasz pięknie i promiennie:) Czadowe szpilki i fajne dżinsy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz rewelacyjnie :) Szpilki totalnie w moim stylu :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy15 czerwca

    hello there and thank you for your information – I've certainly picked up something new from right here.
    I did however expertise several technical points using this web site, since I experienced to reload the website lots of times previous to I could get it to load correctly.
    I had been wondering if your web host is OK? Not that I'm complaining,
    but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement in google and
    could damage your high-quality score if ads
    and marketing with Adwords. Anyway I'm adding this RSS to my email and could look
    out for a lot more of your respective intriguing content.
    Ensure that you update this again soon.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy06 maja

    Doskonały post! Bardzo wartościowe porady zawarte w tym serwisie. Podziwiam Twoją dyspozycję w tworzenie takich dobrych artykułów. Chciałabym dodatkowo zachęcić odwiedzenie własnego strony internetowej, gdzie również znajdą interesujące materiały na temat stylizacji. Serdecznie zapraszam do adres mój blog. Miłego odbioru!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)