Recenzja Eveline Slim Extreme 4d scalpel turbo reduktor cellulitu

Dzień dobry ☺

Witam się z Wami po tygodniowej nieobecności na blogu,jednak
Ci którzy mnie śledzą na Instagramie wiedzą że było to spowodowane kolejnym wyjazdem do Krakowa.
Więcej o tym postaram się napisać w kolejnym poście,
Bo dziś pod lupę  biorę kolejny kosmetyk ☺


Od ponad tygodnia mamy kalendarzowe lato.(choć pogoda, przynajmniej u mnie ,na to nie wskazuje)
Dla wielu z nas jest to czas krótkich spodenek,sukienek ,spódniczek-słowem czas kiedy to odsłaniamy więcej ciała.
Jak co roku w tym okresie firma Eveline Cosmetics  wychodzi nam naprzeciw z różnymi wspomagaczami które mają nam pomóc w wymodelowaniu naszego ciała na lato ale i nie tylko 😉
Rok  temu (początki mojej blogowej przygody) opisywałam Wam serum Night Lipo Shock Therapy.

Dziś mam dla Was recenzje

Slim Extreme 4d Scalpel 

Turbo Reduktor Cellulitu



Patrząc na moje blogowe statystyki wiem że post o poprzedniku czyli o Night Lipo Shock Therapy cieszy się największą popularnością,o czym nawet świadczy pozycja w wyszukiwarce
(Absolutnie nie chwale się, tylko naprawdę cieszy mnie to że jest to jeden z najbardziej popularnych postów na moim blogu)





Mam nadzieje że moja recenzja o Turbo Reduktorze cellulitu 4d Scalpel również Wam się spodoba.
Miłej lektury ☺





Od producenta:



Potrójnie skoncentrowany turbo reduktor cellulitu.




Slim Extreme 4D Scalpel to przełom w walce z niedoskonałościami ciała. Rewolucyjna, zgłoszona do patentu technologia Scalpel Shape DesignerTM, inspirowana jednym z najnowocześniejszych odkryć naukowych w dziedzinie metabolizmu  podskórnej tkanki tłuszczowej, naśladuje mechanizm przekształcenia komórek tłuszczowych „magazynujących” w komórki tłuszczowe „spalające”, dzięki czemu aktywuje procesy spalania adipocytów podczas odpoczynku, snu i wysiłku fizycznego.

Rewolucyjna formuła: Turbo-Sculpting FusionTM – formuła oparta na synergii najskuteczniejszych składników aktywnych nowej generacji: liposomalnej kofeiny, L-karnityny, ekstraktu z bluszczu i kompleksu LipoutTM skutecznie minimalizuje niedoskonałości, redukując cellulit, remodeluje sylwetkę, poprawia elastyczność skóry, wygładza nierówności i zmniejsza nagromadzoną tkankę tłuszczową.


Natychmiastowe działanie*:

87% kobiet potwierdza widoczne wygładzenie skóry95% kobiet potwierdza natychmiastowe ujędrnienie


Po 7 dniach*:

95% kobiet potwierdza redukcję widoczności cellulitu
96% kobiet potwierdza poprawę wyglądu sylwetki


Po 14 dniach*:

Do -3 cm w obwodzie ud
92% kobiet potwierdza redukcję tkanki tłuszczowej

*Procent kobiet badanych, potwierdzających właściwości produktów w teście samooceny


Sculpsure BoosterTM – kompleks na bazie maksymalnie skoncentrowanej kofeiny i L-karnityny wykorzystuje efekt nieinwazyjnej redukcji tkanki tłuszczowej, zapewnia intensywne zmniejszenie widoczności cellulitu i wyszczuplenie.LipoutTM to starannie wyselekcjonowany ekstrakt z alg Tisochrysis Lutea, spektakularnie redukuje cellulit, wyrównuje nierówności zwiększa napięcie i sprężystość skóry.Ekstrakt z bluszczu zwiększa elastyczność i jędrność skóry, jest znany z działania przyspieszającego usuwanie tłuszczu i toksyn z tkanki skórnej.Centella Asiatica intensywne wygładza, uelastycznia i nawilża skórę, przywracając jej odpowiednią jędrność











Skład:



Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearates, Isopropyl Myristate, Triolein, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Alcohol Denat., Cetyl Alcohol, Betaine, Centella Asiatica Leaf Extract, Menthol, Hedera Helix Leaf Extract, Laminaria Hyperborea Extract, Tocopheryl Acetate, Triticum Vulgare Germ Oil, Maris Sal, Urea, Caffeine, Tocopherol, Fisetin, Cholesterol, Plankton Extract, Sodium Deoxycholate, Raspberry Ketone, Triglyceride, Carnitine HCL, Phosphatidylcholine, Glyceryl Dioleate, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Dimethicone, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Vegetable Oil, Ozokerite, DMDM Hydantoin, Olus Oil, Cera Alba, Hydrogenated Palm Acid, Stearyl Stearate, Synthetic Fluorphogopite, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Caprylic/Capric Propanediol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Citrate, Citric Acid, Sodium  Sulfate, Sorbic Acid, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Xanthan Gum, Disodium EDTA, CI 19140, CI 77891, CI 42090.





Stosowanie:


Raz dziennie rano wmasować okrężnymi ruchami w problematyczne obszary ciała (uda, biodra, pośladki, brzuch).



Moja opinia :

Kosmetyk otrzymujemy w zielonej tubce zamykanej na klik.


Serum ma lekko zielony kolor




Po aplikacji możemy,zwłaszcza na początku odczuwać lekki chłód w miejscach na które nakładaliśmy serum,a dodatkowo na udach możemy zobaczyć drobinki złota,
Nie wiem jak w przypadku depilacji laserowej ale po normalnej depilacji radzę wstrzymać się około 10 godzin i później jeszcze zażyć dodatkowy prysznic ponieważ na skórze  (tej depilowanej) moga pojawić się podrażnienia.
Jak działa serum??

Od początku roku chodzę na siłownię,(zaczęłam ćwiczyć z powodów zdrowotnych,chodziło o to aby przy takiej ilości papierosów jakie pale zmniejszyć ryzyko zakrzepicy i nadciśnienia)
Efekty już są w tym między innymi cellulit głównie na brzuchu i w okolicach bioder.
Po 7 dniach 
Stosowania tego serum cellulit zaczął znikać i to był jedyny efekt. Tego kosmetyku.
Po 14 dniach 
Cellulit zniknął i dodatkowo obwód ud zmniejszył się,

Tak więc w moim przypadku kosmetyk się sprawdził i jestem z niego zadowolona.


Podsumowując :

Kosmetyk jest naprawdę świetny ,i w moim przypadku obietnice producenta spełniły się.
Jestem bardzo z niego zadowolona jedyne  haczyki tego serum to podrażnienie po depilacji no i te drobinki złota.
Jedna tubka wystarczyła mi na około 2-3 tygodnie.
Cena to około 19 złotych w Rossmanie wiec według mnie warto zainwestować w niego zwłaszcza że jest w miarę wydajny i naprawdę działa.
Czy go polecam?
I tak i nie ale to ze względu na podrażnienia przy depilacji.


Seria 4d Scalpel Eveline Cosmetics zawiera jeszcze dwa inne sera 




Stosowaliście którys z tych kosmetyków???


Dajcie znać w komentarzach ☺ 

Do następnego 😚 






48 komentarzy:

  1. Szczerze nie wierzę takim produktom .. Celulit może zniknął, ale w większej mierze pewnie przyczyniła się do tego siłownia a nie sam produkt. One zazwyczaj (z doświadczenia) wygładzają skórę i tyle ;p ale cieszę się, że u Ciebie pomogło :) www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, aby kosmetyk sam w sobie redukował cellulit lub spalał tkankę tłuszczową, ale przy diecie i ćwiczeniach na pewno jest pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja, ale ja nie ufam takim produktom i jeszcze nigdy czegoś takiego nie miałam :)

    Pozdrawiam, Marlena :*
    ♡ Zapraszam do odwiedzenia mojego kanału na YT ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z tej serii nie miałam, ale wiem, że będą działać, bo Eveline akurat tego typu kosmetyki ma dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo sceptycznie podchodzę do tego typu produktów.. Najlepsze według mnie jest odpowiednia dieta oraz ruch :)

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyk zapowiada się obiecująco, chociaż na razie na szczęście nie potrzebuje tego typu kremów

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie mam zaufania do takich produktów. Jakoś po prostu do mnie nie przemawiają ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa bardzo chciałabym przetestować ,ale osobiście nie wierze w takie produkty :)
    zapraszam (liczę na obs) https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W zmniejszenie widoczności cellulitu to jeszcze jestem w stanie uwierzyć, ale w redukcję tkanki tłuszczowej to już w ogóle. Produkt może pomóc, ale na pewno nie jest tego głównym czynnikiem.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm wydaje się jakby to była magia z tym celulitem :D
    Ale skoro działa, to czemu nie.

    Zapraszam na mojego bloga.
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie stosowałam, ale zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kosmetyk. podoba mi się i bardzo lubię

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, \
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Jacież, czyli on działa? a patrzyłam na niego z ogromnym przymrużeniem oka. Fajnie że u Ciebie się sprawdził:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja takich kosmetyków nie używam, ale siostra miała jakąś inną wersję, ale też z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie znalazłam skutecznego kosmetyku na cellulit, muszę wypróbować ten z Eveline ciekawe czy u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze, że Ci się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie już od kilku osób słyszałam, że Eveline ma fajne kosmetyki z tej serii:) Świetna recenzja, super, że u Ciebie się sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam chyba inną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że Ci zadziałał, ja bym chętnie przetestowała, ale jednak te podrażnienia mnie trochę odrzucają :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię te kosmetyki :) jeśli chodzi o efekt wyszczuplania to w niego zupełnie nie wierzę, ale uzywam bo koniec końców nawilżają całkiem dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie mam zaufania do tego typu kosmetyków, ale cieszę się, że Ty jesteś zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to się mówi uwierzę jak zobaczę :D


    Buziaki:*

    Zapraszam cię na nowy letni post :)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja, raczej nie wierzę w takie cuda :P hehe
    Owszem, jeśli ktoś chodzi na siłownię i używa takich kremów, to może i jakieś tam efekty zobaczy, tak jak mówisz, ale jeśli ktoś chce ich używać i liczy, że samo smarowanie się zmniejszy obwody i centymetry polecą, to może się nieźle rozczarować :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż mi ciężko uwierzyć ze zmniejsza cellulit . Ale skoro u Ciebie zadziałał może tez go wypróbuje :). Bo ja nawet o myślał by iść na zabieg przeciw cellulitowi

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nigdy nie używałam takich kosmetyków, bo tak samo nie wierzę w te genialne efekty które obiecują;p

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze nie testowałam tych kosmetyków :) Ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie sądziłam, że takie kosmetyki działają..zawsze uważałam je za pic na wodę, a tu proszę! Co prawda nie mam problemów z cellulitem, ale polecę przyjaciółce:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello lili
    I think the effect of these products is more psychological than real.
    It's my opinion.

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam go na półce i miałam chęć wziąć. Zaraz jednak usłyszałam że to nie działa, a potem, że nawet jeśli to ciekawe po co mi to. Ale w sumie to mnie skusiłaś ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie,że kosmetyk sie u Ciebie sprawdził- Myślę,ze najlesza walka z cellulitem to dieta i ruch plus masaże :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam z tej firmy, ale w czerwonym opakowaniu i widzę już poprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy08 lutego

    I read this piece of writing completely on the topic of the difference of newest and preceding
    technologies, it's remarkable article.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszyscy piszą że nie wierzą...po co komu takie komentarze ?
    Ja kupiłam i za 3 tyg. dam znać jak u mnie: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać ☺
      No cóż sam kosmetyk niewiele da,jeśli się go nie używa w połączeniu z ćwiczeniami

      Usuń
  34. Anonimowy11 czerwca

    Testują zazwyczaj dziewczyny młode z minimalnym cellulitem (wg nich ogromnym). Uwierzę gdy przeczytam recencję trzydziestoparo lub czterdziestoparolatki z nadwagą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26 marca

      Hej. Kupiłam,jestem po 30(33!), i nawet na nadwagę sie zaliczam. Dam znac za jakies 3 tygodnie! Pozdrawiam!

      Usuń
  35. Ponoć jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nikt nie stosowal a 90% ze nie wierzy. Serio? To jest komantarz? Nikogo nie intersuje co Ty myslisz tylko opinia jezeli masz jakas wiedze na temat produktu!
    Kazdy kto zrzucil duzo kilogranow z moich znajomych kobiety jak i mezczyzni mowia ze te kosmetyki z serii Eveline byly uywane podczas procesu odchudzania i bardzo dobrze wplynely na poprawe skory. Moj brat lat 33 schudl tak ze wyglada 10 lat mlodziej tez sie przyznal do tego ze je stosowal. Wiadomo ze byl detox, dieta, silownia i relax ale mowi ze kremy mialy tez duzy wplyw. Ja stosuje thermo 4d od 2 dni i tak chorlenie pali ze watpie Ze to nie dziala! Jak dla mnie dziala napewno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Stosuję serum od 2 tygodni ( to w opakowaniu różowo-pomarańczowym) i jestem mega zaskoczona!! W listopadzie urodziłam córeczkę i moja skóra na brzuchu nie wróciła do normy. Od miesiąca ćwiczę i wrzuciłam do pielęgnacji ten kosmetyk. Jestem w szoku , skóra jest napięta, jędrna , nikt mi nie chce uwierzyć na basenie że byłam w ciąży:) przetestuję jeszcze dwa pozostałe preparaty:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dodam jeszcze że mam 31 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam 34 lata i po dwuch tygodniach jestem zachwycona rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy22 kwietnia

    U mnie mija 3 miesiące stosowania i nic się nie dzieje. Czemu? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiadomo. u mnie też nie działał mimo dłuższych prób i kilku zużytych opakowań. obecnie jestem po pierwszym opakowaniu frashe i widzę więcej dobrego w ujędrnieniu w nim niż po ok. pół roku nakładania extreme.

      Usuń
  41. Anonimowy12 czerwca

    Korzystałam z wersji rozgrzewającej. Już po trzecim dniu widziałam efekt mniejszej ilości celulitu. Polecam w 100%

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie jestem w trakcie testowania tego produktu przekonamy się czy działa

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie działa! Po pierwszym opakowaniu miam przerwę ale znów pojawił się cellulit po tym jak zaczęłam żreć maka na potęgę �� i kupiłam ponownie. Już widzę efekty po raz drugi! Genialny produkt za małe pieniądze. Żeby wzmocnić efekt wmasowuje go myjka z Rossmanna taka z wypustkami i efekt bomba, aczkolwiek używam rano i wieczorem. Brokat mnie denerwuje w tym produkcie na szczęście szybko się odkleja od ciała i znika ��

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy10 lipca

    Kiedyś miałam podobny krem na cellulit i też chyba marki Eveline. Ich produkty są super. Bardzo chętnie wypróbuje. Przyda mi się taki super kosmetyk. Ucałowania z Krakowa.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)