Recenzja Nivea przeciwzmarszczkowy + ujędrniający krem na dzień 45+

Witajcie😊

Jak tam Wasz weekend?
U Was też upały jak narazie odpuściły??
Ja zamierzam weekend wykorzystać aby zregenerować siły na nadchodzący tydzień który zapowiada się trochę ciężko,szczególnie środa...


Już niejednokrotnie wam wspominałam że nasza cera może być starsza od nas.
Nie wiem jak u Was ale u mnie to się potwierdziło.
Dlatego szukając produktów do pielęgnacji twarzy 
Najchętniej wybieram takie +40,+45.
Gdy kilka miesięcy temu zobaczyłam w Rossmanie nowość od Nivea dla kobiet 45+  bez zastanowienia kupiłam i postanowiłam przetestować.
Dziś mam dla Was recenzje:

Nivea przeciwzmarszczkowy + ujędrniający 

Krem do na dzień  45+.






OD PRODUCENTA :


Po 45 roku życia odczuwasz jak zmienia się Twoja skóra. Zaczyna widocznie tracić jędrność i elastyczność, pojawiają się zmarszczki grawitacyjne. NIVEA® Przeciwzmarszczkowy + Ujędrniający krem na dzień 45+ intensywnie dba o skórę i poprawia jej jędrność.

Aktywna formuła z cennym olejkiem z pestek moreli, widocznie poprawia jędrność Twojej cery i skutecznie redukuje zmarszczki. Wzbogacony w odżywcze masło shea krem sprawia, że skóra jest cudownie gładka i nawilżona, a filtry UVA/UVB (SPF 15) pomagają chronić ją przed powstawaniem zmarszczek i fotostarzeniem.



Efekt na skórze:

Widocznie redukuje linie mimiczne i zmarszczki.Poprawia jędrność skóry twarzy.Zapewnia długotrwałe nawilżenie i ochronę skóry.Pomaga zapobiegać powstawaniu nowych zmarszczek dzięki ochronie UVA/UVB (SPF 15).



Pielęgnacja przeciwzmarszczkowa dopasowana do Ciebie!

NIVEA® stworzyła linię pielęgnujących kremów przeciwzmarszczkowych inspirowanych potrzebami skóry w różnym wieku. Kremy te, dzięki zawartości drogocennych olejków i idealnie dobranych składników aktywnych wydobywają naturalne piękno Twojej cery, byś mogła wyglądać wyjątkowo i czuć się pewna siebie niezależnie od wieku. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.





SKŁAD :



Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Salicylate, Methylpropanediol, Alcohol Denat., Glyceryl Stearate SE, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Octocrylene, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Coco-Glycerides, Phenylbenzimidazole




STOSOWANIE:

Każdego poranka po oczyszczeniu twarzy, delikatnie wmasuj krem wykonując ruchy od dołu ku górze na policzkach, szyi i dekolcie. Na czole i wokół oczu nakładaj go kolistymi ruchami. Unikaj bezpośredniego kontaktu z oczami.





MOJA OPINIA:

Kosmetyk otrzymujemy w fajnym opakowaniu który jest na odkręcenie






Krem jest tłusty ale ma bardzo fajny zapach którego nie umiem określić.
Przez to że jest kosmetyk jest tłusty dość wolno wchłania się w skórę,na szczęście nie przetluszcza cery.



Krem nie powoduje podrażnień,wyprysków,zmarszczek.
Fajnie nawilża cerę i chroni cerę.
Niestety nie redukuje zmarszczek i nie poprawia jędrności cery.
Po prostu zwykły krem na dzień 
Jak się sprawdza jako baza pod podkład -niestety nie wiem ponieważ nigdy go nie stosowalam bezpośrednio pod podkład.



PODSUMOWUJĄC 

Krem nie jest jakimś hitem kosmetycznym,nie jest też bublem.
Ot zwykły krem na dzień.
Jak na tą cenę(około  23 zł)   ,można by było się jednak spodziewać czegoś więcej niż zwykłej pielęgnacji.







Jakie kremy do twarzy najchętniej stosujecie? 
Mieliście juz ten krem?



Do następnego 😚


29 komentarzy:

  1. Tego typu kremów jeszcze nie stosuję, ale tez uzywam obecnie krem z tej marki :) miłego weekendu 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam okazji używać takich produktów, ale słyszałam że przeciwzmarszczkowe powinno używać się wcześniej bo mają im zapobiegać a nie je eliminować :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam takich 30+ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej, nawet nie pomyślałabym, żeby kupować krem 40+, chyba mnie t przeraża :D Ja polecam krem z naturalnych składników z firmy Uroda. Polki produkt, który mnie nie zawiódł, jako jedyny.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie: napisaneprzezkasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie używam pod makijaż krem nawilżający z Be Beauty (dostępny w chyba każdej Biedronce). Świetnie nawilża, szybko się wchłania i jest w bardzo przyzwoitej cenie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś nie do końca służą kremy i pielęgnacja twarzy nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o stosowaniu kosmetyków przeciwzmarszczkowych wcześniej, ale sama jeszcze nie używam. Ostatnio kupiłam w Rossmannie krem z Originals i jestem z niego bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, że się zaśmiałam, ale za 23 złote to zdecydowanie nie można oczekiwać czegoś super, bo zwyczajnie tak tani krem nie może mieć dobrych, czyli drogich składników. Dobra jakość działającego produktu kosztuje. Choć nie mówię, że nie ma kosmetyków za grosze działających, bo są :) I całkowicie się zgadzam z tym, że nasza skóra może potrzebować produktów teoretycznie przeznaczonych dla innej grupy wiekowej, ale tutaj trzeba patrzeć na potrzeby skóry a nie na wiek i na składy, a nie na obietnice producenta.

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie miałam okazji używać produktów 40+, ale kiedyś spróbuję z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli jest tłusty to zdecydowanie nie dla mnie. Mam teraz inne kremy od Nivea i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hello lili
    It looks like this cream is made for me, I'm over 45 years old ohhhhh
    I like the Nivea brand, I even have a cousin named Nivea ahahah

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie możne jeszcze nie , ale mamę pewnie zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę Nivea bardzo lubię i ich krem Soft to jedyny, który mnie nie uczula i z którym moja skóra się lubi ;) Tego nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. This is pretty cool.
    Great review dear

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja cera średnio lubi się z marką Nivea :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki z Nivea, ale tego jeszcze nie miałam:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Może kiedyś wpadnie w moje ręce, ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam :) ale ogólnie lubię Nivea i ich kosmetyki dobrze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię markę Nivea, ale na razie staram się stosować kosmetyki 30+ :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja takich kremów nie używam, ale może kupię mamie!

    M A R C E L I A (KLIK) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam tego najbardziej znanego kremu Nivea :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wonderful review.
    Looks like a product worth trying
    too bad we don't have it here yet
    or maybe I just have to look for it.
    Have a great day!

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo coś dla mojej mamy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/sukienka-w-kwiaty-i-zote-sanday.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam jeszcze ulubionego kremu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego nie używałam, ale wygląda ciekawie:)
    Moi ulubieńcy to seria organiczna z Avy - ecolinea oraz Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy produkt . Szkoda tylko ze to Nivea - a ja powoli odchodzę od tej marki (bo testuję na zwierzętach) Jedynie z tej marki używam antyperspirant w kulce szukam zastępcy

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)