Recenzja żelu Bielenda Expert Czystej Skóry

Witajcie!Dziś mam dla Was recenzje nawilżającego żelu do mycia twarzy od Bielendy- Expert Czystej Skóry. Żel ten nadaje się do każdego typu cery. Bielenda jest jednym z moich kosmetycznych faworytów.
Kosmetyki tej firmy są dobre jakościowo oraz cenowo -a to rzadkość ;-)


Tego żelu używałam zanim odkryłam Kiko Millano i ich pianke do mycia twarzy-aktualnie jej używam i jak na razie jestem zadowolona ale szczegółowa recenzja pojawi się na moim blogu jak opakowanie mi się skończy;-)
 A wracając do żelu od Bielendy Nie jest w niczym gorszy od pianki Kiko Millano ;-)
 SKŁAD
*Aqua (Water)
*Sodium Cocoyl Alaninate
*Acrylates Copolymer
*Glycerin
*Coco Glucoside
*Caprylic/Capric Triglyceride
 *Allantoin
* Polysorbate-20
*Triethanolamine
 *Diethylhexyl Syringylidene Malonate
 *Disodium EDTA
*Methylchloroisothiazolinone +Methylisothiazilinone
*Parfum (Fragrance)
* Cl 42090 (Acid Blue 9)
DZIAŁANIE I STOSOWANIE WEDŁUG PRODUCENTA
 Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Pozwala uniknąć przesuszenia skóry już w fazie oczyszczania. Jest delikatny i łagodny dla oczu. Szybko i wyjątkowo skutecznie myje i odświeża cerę, dokładnie usuwa zanieczyszczenia, makijaż i nadmiar sebum. Kwas hialuronowy wzmocniony przez Ultra Hydra Complex gwarantują natychmiastowe, intensywne nawilżenie, dzięki czemu skóra jest chroniona przed utratą jędrności i elastyczności już w fazie oczyszczania.

 EFEKT: Świeża, perfekcyjnie oczyszczona, gładka i nawilżona cera bez najmniejszego uczucia napięcia i dyskomfortu, idealnie przygotowana do dalszej pielęgnacji.

STOSOWANIE Żel delikatnie rozmasować na zwilżonej skórze, następnie spłukać wodą. Stosować codziennie rano i wieczorem lub częściej w zależności od potrzeb.

 DZIAŁANIE I STOSOWANIE WEDŁUG MNIE Żel stosowałam rano i wieczorem.Podpisuje się pod opinią producenta :Cera jest świeża,nawilżona,gładka,świetnie sobie poradził z drobnymi niedoskonałościami które co miesiąc pojawiają się na mojej buźce;-) Żel nie szczypał mnie w oczy a zdarzyło się że kilka razy tam się dostał.Ma delikatną bezzapachową konsystencjei niebieski kolor.




Nie podrażnia skóry no i co najważniejsze-cena dość przystępna, około 12-13 zł za opakowanie.;-) Jeszcze nie raz go napewno uzyje.





A wy używałyście go ?jakie jest wasze zdanie na temat Bielendy ? Czekam na wasze komentarze:-)







♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*




♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)




♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)

31 komentarzy:

  1. Używam namiętnie ;) Bardzo go lubię, super nawilża moją skórę!

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego żelu nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kosmetyki od Bielendy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. :Miałam ten żel:jak dla mnie ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Odnośnie Bielendy mam bardzo dobre odczucia,lubię tę firmę,a żel muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja :) nie miałam tego
    konkretnego kosmetyku, ale bardzo lubię
    tą firmę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tego żelu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarnulka23 czerwca

    Potwierdzam twoją opinie-używałam kilka razy tego żelu i byłam z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym żelu, ale i tak mam już swój ulubiony :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpisuje się-ten żel jest rewelacyjny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam tego żelu, ale z tego co piszesz warto spróbować, poza tym cena fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice review! Thanks for sharing your honest opinion :)
    New post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. tego akurat nie używałam, ale z kosmetykami Bielendy mam same pozytywne doświadczenia :)
    miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Natalia23 czerwca

    Fajny produkt-wiem bo go miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam,u mnie sprawdza się seria z Ziaji Liście manuka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam że jest fajny ale ja używam Under Twenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka razy go używałam-jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego żelu... I przyznam, że po produkty Bielendy sięgam dosyć rzadko. W sumie nie wiem dlaczego... przecież je lubię; -)

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze go wypróbować bo jak narazie używam Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny,miałam go i czekam na recenzje pianki Kiko Millani :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam podobny produkt z tej serii - Kojący żel do mycia twarzy :)
    Uwielbiam produkty marki Bielenda.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z tobą-Bielenda to dobra marka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam nigdy o tym produkcie ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Produkty z Bielendy baaardzo dużo osób poleca, jednak nie miałam okazji jeszcze jej przetestować. Mam nadzieję, ze w koncu nadarzy się okazja :)
    Ten żel wydaję się być dobry, a cena rzeczywiście idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli chodzi o pielęgnacje twarzy-dla mnie tylko Bielenda:)

    OdpowiedzUsuń
  29. super, że udało Ci się wcielić w życie pomysł z wyjazdem :) udanego pobytu kochana! ;*
    bardzo ładna stylizacja z czarną kurtką :) mnie również podobają się takie sznurkowe dekolty ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest jednym z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)