Moje imprezowe kreacje (7)

Witajcie!Jak się czujecie po weekendzie ? Pogoda dopisuje,w dodatku wolne...Nie sposób z tego nie skorzystać. W trakcie tych cieplejszych dni zauważyłam że czas płynie błyskawicznie-praktycznie połowa czerwca już minęła! Reszta czerwca minie mi dość rozrywkowo-za kilka dni się zaczyna długi weekend ,Boże Ciało jest już w najbliższy czwartek,w tym czasie mój kolega ma urodziny no i planuje wziąść trochę wolnego i wypocząć-moim celem jest kilka dni w Sandomierzu ale co z tego wyjdzie nie wiem jeszcze sama ale napewno napiszę o tym;-) Dziś właśnie wróciłam z Krakowa-tym razem wyjątkowo go spędziłam ze znajomymi prawie jako "Słomiana Wdowa" ponieważ mój kochany Ernest pracował -na szczęscie długi weekend spędzimy już razem ;-) A oto stylizacja : Tym razem postawiłam na standard i uniwersalność :-) Niebieska bokserka,jeansy rurki






 i do tego popielata narzutka który kocham za uniwersalność








 Oraz czarne szpilki-już Wam znane ;-)





 A wy jak spędziliśćie weekend? Czekam na Wasze komentarze :-)














♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*




♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)




♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)


35 komentarzy:

  1. You look stunning with this outfit!! Great post!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: TELVA TRIBUTO: EXPO & PARTY IN MADRID

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknotko! świetnie się prezentujesz! :)
    miłego długiego weekendu, kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weekend spędziłam na odpoczynku :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz super pomysły na posty <3
    miło przegląda się Twojego bloga

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! Photos are absolutely amaizing :)
    Hope you'll leave a comment here--> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/05/vukovar-akovo-nasice-osijek-pozega.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie wyglądasz,te szpilki są super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. narzutka i szpilki bardzo mi się podobają :3 pięknie wyglądasz!
    pozdrawiam, zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/jak-kupowac-w-lumpeksach.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. No te szpileczki są cudowne!
    Jejku ta narzutka jest zarąbista!
    Owszem pogoda w końcu cudowna i spaliłam się na raczka, na spacerku :D
    Kraków to cudowne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. narzutka jest extra;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja:-)
    Te szpilki są supera ta bokserka i jeansy fajnie do siebie pasują <3
    Miłej imprezy :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Narzutka fajna, na pewno pasuje do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna ta narzutka,szpilki też pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne te szpilki podziwiam cię że potrafisz chodzić w takich szpilkach bo ja to bym nogi połamała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Weronika15 czerwca

    Świetna stylizacja,masz świetną figure ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ta narzutka sama bym nosiła taką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szpilki mi się bardzo podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy15 czerwca

    Stylizacja bardzo mi się podoba ^^ Szpilki są świetne! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie wyglądasz,wszystko idealnie do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz.Kolejny raz to powtórzę,ale te szpilki są cudne ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie stylizacje! Są ładne i jednocześnie wygodne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna jest ta narzutka! :)
    Pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No,no,no....Niezła laseczka z ciebie ;-)Pięknie wygladasz Lili;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne stylizacje! swietnie sie prezentujesz, buziaczki

    nowy post <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/babys-on-fire_15.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Narzutka ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oleńka16 czerwca

    Cudowna stylizacja:-)Klasyka nigdy nie wyjdzie z mody;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Natalia16 czerwca

    Jak zwykle wyglądasz przepięknie :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super szpileczki, jednakże znając mnie to po imprezie wróciłabym bez zębów xD

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)