Wersje robocze :)

Witajcie!:)
W końcu możemy się cieszyć słońcem,pierwsze wiosenne dni za nami.10 lat temu pewnie bym uczciła te dni wagarami ale niestety-w pracy nie mogę sobie na to pozwolić.A po drugie poniedziałek miałam wolny a wczoraj i dziś kończyłam dość wcześnie.Po pracy nie mogłam sobie odmówic wiosennych spacerów by naładować bateryjki.Tak w zasadzie to tylko wczoraj bo dziś pogoda mnie mocno rozczarowała,cały dzień pada i jest ponuro:(Zmarzłam niemiłosiernie, po pracy czym prędzej pobiegłam się przebrać i wtedy dopiero  mogłam normalnie udać się do kosmetyczki oraz na zakupy:).Postanowiłam wam więc pokazać w czym zwykle chodzę do pracy
Stylizacja Wczorajsza


Stylizacja Dzisiejsza



No i to by było na tyle gdyż po powrocie do domu zamieniłam się w kopciuszka i zabrałam za robienie prac domowych :)Ale faktem jest że całą reszte tygodnia mam wolne:D
Więc mogę sobie spokojnie wypocząć,nadrobić zaległości towarzyskie (i nie tylko :)) oraz nabrać energii na cały przyszły tydzień.
A wy?Pochwalcie się swoimi planami na ten tydzień w komentarzach :*





♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*


♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)


♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)



32 komentarze:

  1. Super stylizacja ja również cieszę sie z wiosny :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wysłano na urlop i siedzę w domu bo pogoda u mnie na nic nie pozwala a ja nie lubię moknąć, gdzie to słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, elegantka z Ciebie :) życzę Ci udanego odpoczynku podczas tych wolnych dni :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great styling girl, I am loving my time off from school this week.


    Chanel | Je M'appelle Chanel

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula, jeans i szpilki - stylizacja do pracy jak ta 'lala' przynajmniej według mnie świetnie się prezentuje, jest wygodna i elegancka! ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udane stylizacje :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się koszula z pierwszego zdjęcia :) elegancko i z klasa wyglądasz w pracy ❤️

    http://nouw.com/zanzadra/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Weronika23 marca

    Super<3
    Elegancko i z klasą:)
    Ja niestety tylko w niedzielę i sobote odpoczywam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz przecudnie :*
    Podziwiam cię że całe dnie możesz wytrzymać na takich szpilkach;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. I like both outfits ! so stylish ;))

    New post - Sporty 70's ootd

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie chodzisz ubrana do pracy :) U mnie też pogoda nie dopisuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ciuszki, w sam raz do pracy! U mnie pogoda troszkę lepsza, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze co zauwazylam buciki:) piekne:) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. obydwie świetne propozycje :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja pracuję w sklepie ze zdrową żywnością i również staram się odpowiednio ubierać, ponieważ myślę, że dla klienta liczy się również schludność sprzedawcy. Jeansy + koszula/t-shirt się świetnie w tej roli sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie,super szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. You have beautiful outfit again. I like your posts :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana masz genialną figurkę:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Drauga stylizacja bardziej mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice outfit dear! looks amazing with that jeans!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: CHOKER TEE & FLARE PANTS
    DON'T MISS: VICHY TREND: BEST STREET STYLE & SHOPPING CHOICES

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie mogłam sobie niestety pozwolić na wagary :/
    Pozdrawiam :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja na studiach robiłam sobie maaaalutki wagary i wyskoczyłam na kawe :) Obie stylizacje są super, mega lubię takie wąskie spodnie, szczególnie, że masz mega figurkę :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie! proste, a jednoczesnie robiące wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam, że chodzisz w takich wysokich obcasach! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. MariAnna29 marca

    wyglądasz przepięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. super, że miałaś udany weekend :) taka pogoda sprzyja wyjazdom, wycieczkom- nie chce się siedzieć w domu, gdy po zimie wreszcie wyszło słoneczko :)
    pięknie wyglądałaś :*

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)