Recenzja serum Eveline Night Lipo Shock Therapy

Wiosna w pełni,zaraz lato...
Wszyscy przygotowują się do lata kiedy to będziemy odsłaniać więcej ciała :-)
Firma Eveline Cosmetics przychodzi nam z pomocą i wypuściła nowe serum Night Lipo Shock Therapy.




Co to dokładnie jest?
NightLipo Shock Therapy to zaawansowany preparat do 2-tygodniowej intensywnej terapii wyszczuplająco-ujędrniającej, zalecany w okresie diety, zwiększonej aktywności fizycznej oraz jako uzupełnienie dziennej kuracji antycellulitowej.
SKŁAD :
*PHYTOSONIC– unikalny kompleks naśladujący mechanizm rozbijania tłuszczu przez ultradźwięki; działa odchudzająco już na poziomie komórkowym, hamując rozrost adipocytów oraz powodując zmniejszenie grubości tkanki tłuszczowej.
*ISOCELL SLIM to kompleks aktywnej kofeiny zamkniętej w liposomach zwiększających jej przenikalność i skuteczność działania. Silnie wyszczupla, a dzięki właściwościom usprawniającym przepływ krwi w naczyniach krwionośnych zdecydowanie poprawia wygląd skóry i redukuje cellulit.
*EKSTRAKT Z KASZTANOWCA wzmacnia naczynka krwionośne, eliminuje obrzęki oraz stymuluje mikrokrążenie krwi i limfy, dzięki czemu zwalcza uczucie ciężkich nóg.
*GUARANA hamuje lipogenezę– proces gromadzenia sie tłuszczu w komórkach. Przyspiesza przemianę tłuszczu w energię, dzięki czemu wyszczupla i modeluje problematyczne obszary ciała.
*EKSTRAKT Z MIĘTY działa energetyzująco i wygładzająco na skórę.
Działanie (według producenta) :
-stymuluje szybsze spalanie podskórnej tkanki tłuszczowej,
- eliminuje obrzęk cellulitowy i uczucie ciężkich nóg.
I to tyle jeśli chodzi o to co producent mówi:).Czy to serum faktycznie ma takie działanie??
Jeśli chodzi o cellulit-niestety nie wiem ponieważ nie mam Cellulitu:-)
Co do uczucia ciężkich nóg-tutaj podpisuje się pod słowami producenta rękami i nogami;)Po całym dniu,to serum działa na moje nogi jak balsam kojący:)Co do szybszego spalania podskórnej tkanki tłuszczowej-też się zgadzam chociaż nie wiem czy u mnie to efekt ćwiczeń,czy serum czy też może i jedno i drugie...
Reasumując:Myślę że warto coś takiego kupić:-)
A wy używałyście tego serum?Może stosujecie inne tego typu produkty?
Czekam na wasze komentarze:-)
 >


  

                 



♡Zachęcam Was do Zostawiania adresów waszych blogów-zawsze staram się rewanżować komentarzem:*



♡ Nie uznaje obserwacji za obserwacje-jeśli Twój Blog mi się spodoba i będziesz regularnie odwiedzać i komentować Mojego Bloga :Wtedy Zaobserwuje Twój Blog:)



♡Lista Blogów Które Obserwuje znajduje się na dole Mojego Bloga :)



24 komentarze:

  1. Fajny produkt ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem strasznie szczupła więc taki produkt za bardzo nie jest mi potrzebny. Ale bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weronika30 marca

    Również mam,używam i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam tego typu produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eveline nie jest moją ulubioną firmą ;) Sama nigdy nie sięgam po te kosmetyki ;) Czasami jak dostanę to zdarza mi się używać ;) Lubię balsam antycellulitowy chłodzący w lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No a ja w takie produkty nie wierzą, mało mnie przekonują .. ale jeżeli na kimś działa to dobry patent żeby pomóc w pielęgnacji i ujędrnić co nieco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. również nie używam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nastka30 marca

    Nie używałam tego serum ale chyba sobie je kupie-używam tego serum do biustu z Eveline i jestem z niego zadowolona więc do tego też sie moze przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię kosmetyki Eveline, w moim odczuciu jedne z lepszych
    co powiesz na wzajemną obs? daj znać
    buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  10. tego serum nie używałam :) miałam inne, rozgrzewające z Eveline :) lubiłam jego działanie, chociaż konsystencja była dla mnie za gęsta :) w tym podoba mi się efekt kojący :) może kiedyś spróbuję, bo bardzo lubię takie balsamy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze go nie używałam.Mam inne serum z Eveline to rozgrzewające i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam tego produktu, jednak bardzo mnie zaciekawił i chętnie bym go przetestowała :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Alicja31 marca

    Ja używałam ale według mnie to nic nie dało.
    Tzn cellulitu nie mam no i jestem dość szczupła więc efektów nie zauważyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dopiero zaczęłam stosować więc na efekty musze poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super product. I don´t try it but i want try this one :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy go nie używałam,ale zapowiada się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że te produkty nie są dostępne w Niemczech bo z miła chęcią bym się na niego skusiła :) na cellulit najlepsze jest odpowiednie nawodnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kupiłam i dopiero zaczęłam używać:)
    Generalnie jestem zadowolona z kosmetyków Eveline bo są dobrej jakości no i dobrej ceny;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również lubię marke Eveline-jeśli chodzi o balsamy to mają bardzo fajne.Tego serum nie mam ale używam tego czerwonego i z niego jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa tego produktu. Po zimie przyda się wspomagacz, który pomoże w uzyskaniu świetnej sylwetki. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię produkty z tej firmy, posiadam balsam ze złotymi drobinkami i fajnie ujędrnia skórę ;)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że dopiero teraz trafiliśmy na Twoją recenzję. Dziękujemy Ci serdecznie, że nas rekomendujesz! :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)