Back to winter.Stylowo przez zimę.

Przestañmy się oszukiwać:zima to okres kurtek,czapek,szalikòw swetrów.Nie musimy rezygnować z bokserek.Nie polecam jednak noszenia bokserek i kurtek solo.Co więc zrobić?Absolutny must have-jeansowa koszula

Pasuje i do jeansów i do legginsow.
Można również pokusic się o zestawienie czarna mini

+bokserka

+jeansowa koszula

Jeśli wydaje wam się że w swetrze można wyglądać ohydnie  to popatrzcie na moje najnowsze odkrycia :


Prawda że fajne?
No i oczywiscie polecam sweterki

Pod spod bokserka

I do tego jegginsy

Lub legginsy

Przypominam wam Że jeśli chodzi o spodnie to w tym sezonie tylko i wyłącznie ciemne kolory :)


18 komentarzy:

  1. ZakręcOna17 grudnia

    mam taki sam sweterek tylko że brzoskwiniowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za wpis:)Kupiłam sobie dość dawno jeansową koszulę i nie za bardzo wiedziałam z czym ją połączyć...Teraz wien :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super!:)Nie obraź się Lili że niby mam coś do twojego stylu ale nie przepadam za szpilkami,miniówkami itd. także ten post jest dla mnie w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinka18 grudnia

    Hej Lili z jakiego sklepu pochodzi ta czerwona bluzeczka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńka18 grudnia

      no właśnie gdzie można taką bluzkę kupić?i tylko czerwony kolor jest czy jakieś inne do wyboru?

      Usuń
    2. lipmar.pl i mają tam nie tylko czerwony kolor :) jest mix kolorów do wybrania ;)

      Usuń
  5. Mała Mi18 grudnia

    no i kto by pomyślał że jeden ciuch daje tyle możliwości jeśli chodzi o stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jeansowe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nie znam niczego lepszego jak sweter na zimniejsze dni :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to:)Sweterek nigdy nie wyjdzie z mody a taki sam miętowy kupiłam w sierpniu kilka lat temu w H&M :)

      Usuń
    2. niestety nie ma ich już:-(

      Usuń
    3. No niestety...one były w H&Mie w 2014 roku.Sama zakupiłam również miętowy :)Jest super

      Usuń
  8. Sweterki na zimę to u mnie must have :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nieźle:) powiedz mi nie czujesz się troche dziwnie raz w sweterkach a raz w mini i szpilkach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym słyszała swojego ex chłopaka.Raz poszłam do niego ubrana w balerinki a on "Nie żebym coś ten czy co ale trochę dziwnie wyglądasz bez szpilek";)

      Usuń
  10. uwielbiam sweterki, w tym sezonie są bardzo modne :) ciekawa propozycja :)
    http://xkareen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Really nice post and blog :D thanks for your comment! kiss

    thebrunettetofu.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  12. MariAnna25 grudnia

    Na Wigilijną Kolacje połączyłam czarną mini z jeansową koszulą i białą bokserką-super połączenie wyszło z tego:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)