Karmelowa skórzana sukienka i beżowe sandałki z łańcuszkiem

 Witajcie :)

Do mojego urlopu, jest już naprawdę blisko. Spodziewałam się zanim, zacznę odpoczywać, będę miała sporo pracy, ale nie spodziewałam się że aż tyle.  Udało mi się jednak znaleźć chwilę na napisanie postu i opublikowanie jednej z sesji, którą udało mi się zrobić, zanim pochłonął mnie wir pracy.


Karmelowa skórzana sukienka, gościła na moim blogu już kilka razy (TU i TU) - tym razem pojawiła się w letniej wersji, w towarzystwie beżowych sandałków ozdabianych łańcuszkiem. Gdy robiłam te zdjęcia, było naprawdę ciepło, więc po dwóch godzinach noszenia jej w temperaturze oscylującej w 30 stopniach celsjusza, śmiało mogę powiedzieć, że średnio się na nadaje na letnie imprezy czy randki :D

Całość, zostawiam do oceny Wam :)


















Sukienka- Charlotte Fashion

Buty- MadamRockShoes


Do następnego :)

16 komentarzy:

  1. Pękna ta sukienka, super w niej wyglądasz :) Miłego urlopu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie. Lubię skóry, choć faktycznie średnio nadają się na upalne dni. Może zrobiłabyś kiedyś sesję w ramonesce? Wydaje mi się, ze pasuje do Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, skórzane ubrania nie nadają się na upalne dni, dlatego stylizacja w ramonesce, pojawi się nie wcześniej niż we wrześniu 😁

      Usuń
  3. Wow you look great and sexy in that stunning dress! I know that work work work!!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość prezentuje się super, ale powiem Ci że ja nie wytrzymałabym w tej sukience nawet 5 minut w tym upale :) Te butki też są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sukienka i super zdjęcia :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek. Ciekawy krój i marszczenie sukienki. Pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bardzo ta sukienka :) Ale tak jak napisałaś na upały średnio się nadaje, ale widziałabym ją w jesiennej stylizacji, o wtedy to by była miazga tak z kozaczkami połączyć :)

    Ale i tak pięknie wyglądasz ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22 lipca

    Sukienka rewelacja 😀 Świetny krój. Buciki też pasują. Gdyby nie było tak.goraco można by do niej założyć kurteczkę w podobnym odcieniu.

    Miłego wieczoru Lili

    Kasia Dudziak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kolory! Super wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie skórzana sukienka czy spodnie średnio się sprawdzają podczas upału - mimo wszystko jednak zawsze dają efekt WOW. Miłego urlopu- wypoczywaj

    OdpowiedzUsuń
  11. W 30 stopniach każdy strój słabo będzie się sprawdzał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąpielowy strój, w taką temperaturę, będzie idealny ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam karmelowy kolor, świetna jest ta sukienka i rewelacyjnie w niej wyglądasz:)
    Udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że na urlopie sobie porządnie wypoczniesz. Sukienka jest boska, ale chyba faktycznie lepiej ją zostawić na mniej upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)