Podsumowanie Września 2019


Cześć 😘
Dziś ,zapraszam Was na :








Jaki był Wrzesień 2019?

Zacznę może od tego że wrzesień był dla mnie bardzo łaskawy jeśli chodzi o ilość wolnego czasu.
Momentami to aż po prostu nie wiedziałam co robić z wolnym czasem - nie jestem zbyt do tego przyzwyczajona że mam wolną chwilę ,ale udało mi się wypełnić ten wolny czas.
Był to też czas rozwoju ,i osobistego i zawodowego i blogowego
Blogowego ponieważ ,wreszcie kupiłam sobie statyw do aparatu i nie musiałam już prosić swojej przyjaciółki o pomoc w robieniu zdjec-praktycznie każdy weekend spędzałam ,biegając po swoim miejsce i szukając fajnych miejsc no i robiąc zdjęcia
Część z nich opublikowałam na Instagramie,ale już niedługo na blogu powinna się pojawić oddzielna sesja tego typu
Chciałabym napisać że i robienie zdjęć w domu będzie nieco łatwiejsze,ale się chyba nieco rozpędze w tym stwierdzeniu bo na samym myśl o rozkładaniu ,ustawianiu teł,softboxow aż mi się słabo robi
Osobisty - wreszcie ,chyba od stu lat zaczęłam czytać książkę.
No może przesadziłam z tymi latami,ale serio nie pamiętam kiedy ostatnio czytałam jakaś książkę
Król , Szczepan Twardoch - bo to tą właśnie książkę zaczęłam czytać (ale Ci którzy mnie śledzą na Instagramie zapewne już o tym wiedzą )
Do tej książki ,napewno wrócę ale jak ją skończę czytać.
Zawodowy rozwój ; czyli próby nauki przyklejana sobie kępek rzęs ;i do tego również wrócę już niebawem .
No i to było na telefon jeśli chodzi o pozytywne chwilę września
Negatywnych było mniej ,za to najbardziej dały mi w kość
Na początku września ,zaliczyłam kontuzje ćwicząc .
Naderwałam sobie mięsień u ręki
Ból był silny ,a ja próbowałam dalej ćwiczyć i ból był jeszcze gorszy (nie pytajcie co mnie napadło ,że nie odpuściłam )
No i musiałam zacząć oszczędzać rękę ,obciążając tą drugą ;mówię tutaj o codziennych obowiązkach ,bo treningi odpuscilam ,tylko że ta druga ręka też mnie zaczęła boleć
Załamana ,obolała i przerażona wizja ,gipsu/stabilizatora - pamiętacie że rok temu miałam podobną historię z nogą (mam nadzieję że nie jest to jakaś nowa świecka tradycja,i że za rok nie będzie powtórki z rozrywki )wylądowałam u lekarza .
Na szczęście nic poważnego ,naderwanie mięśnia ,maść i przerwa od treningów na trzy tygodnie.
Powiem Wam tylko tyle że nie sądziłam że te pół godziny dziennie spędzone na ćwiczeniach mają aż taki wpływ na moje samopoczucie.
Odpuszczałam sobie będąc tylko gdzieś w rozjazdach i zazwyczaj był to maksymalnie tydzień ,a te trzy tygodnie bez ćwiczeń ,bardzo źle znosiłam.
No ale jakoś to minęło ,wróciłam do treningów ,czuje się lepiej i co by nie było za dobrze ,tym razem ząb mnie zaczął boleć.
Nie wiedzieć czy to ten nieszczęsny ,rosnący ząb mądrości się odzywa ,czy plomba czy jaki kij, wylądowałam u stomatologa.
W poczekalni zaczęłam się zastanawiać dlaczego nie mogę iść normalnie raz w roku na kontrolę ,tylko zawsze idę wtedy gdy zaczyna boleć ,i okazuje się że mam dziesięć zębów do leczenia ?
Po wizycie okazało się że niewiele się pomyliłam ,mam tylko 5 zębów do leczenia ,a ten ból to rzeczywiście ten ząb mądrosci.
We wrześniu również mój blog obchodził 3 urodziny - nawet nie wiem kiedy to zleciało ,jeszcze raz dziękuję Wam za miłe komentarze pod postem ,napisanym na tą okazję 😘
Wrzesień zakończyłam wizyta w stolicy -calkiem mile tam czas spędziłam i w dodatku się nie zgubiłam 😉








Filmy które obejrzałam
We Wrześniu




Ciemno,prawie noc 

Kiedy Wałbrzychem wstrząsa seria tajemniczych zaginięć dzieci, do miasta przybywa dziennikarka Alicja Tabor.


Trochę wystraszona opiniami na Filmwebie , nieco zaciekawiona i nastawiona na kryminał (mój ulubiony gatunek ) biorę się za oglądanie tego filmu.
Na początku zachwycił mnie klimat i scenografia tego filmu- nawet skojarzyło mi się to z serialem Kruk.Szepty słychać po zmroku.
Ciemno ,prawie noc to rollercoaster, totalny miszmasz; mamy tu trochę horroru,trochę dramatu kostiumowego ,trochę klimatu basniowego/fantasty no i trochę kryminału
Wątki się mieszają,można się trochę pogubić ; w jednym momencie są sceny z dzieciństwa Alicji ,w drugiej scenie oglądamy dzieciństwo Treli a wszystko to jeszcze przeplata się z historią zaginionych dzieci.
Na pierwszy plan wysuwa się jednak ostatnio głośny temat ; pedofilia.
Za nim jest przemoc , kazirodztwo - co tam Kler ,Ciemno , prawie noc jest naprawdę wstrzasajacym filmem.
Jeżeli jesteście wrażliwi - nie ogladajcie tego filmu.
Film jest naprawdę bardzo ciężki i nie ogląda się go leciutko - bo elementy ,fantasty ,historii ,horroru ,kryminału są okraszone elementami dramatu psychologicznego .
Czy mi się podobał ?
Hm ciężko mi to określić ,napewno bardziej mną wstrząsnął niż Kler.
Polecam ale tylko dla osób o mocnej głowie ,o mocnych nerwach którzy lubią dramaty psychologiczne.
Nie mogę również nie dodać że mocnym atutem filmu jest obsada ; m.in  Magdalena Cielecka,Marcin Dorociński, Piotr Fronczewski - jak zwykle dali z siebie wszystko i zagrali rewelacyjnie



Pułapka (2 sezon)

Rok po koszmarnych wydarzeniach Olga Sawicka  układa sobie życie – adoptuje Ewę  i wspólnie chcą stworzyć szczęśliwy dom. Pisarka wraca również do formy i na szczyt popularności, a jej książka "Pułapka" trafia na listę bestsellerów.
Niestety Olga trafia na celownik mediów i wzbudza zainteresowanie opinii publicznej przez proces Dariusza Tyńca – mordercy młodej dziewczyny. Nadają mu przydomek "Bestia", co łączy go z pisarką, ponieważ tak nazywał się jej pierwszy kryminał, w który charakteryzuje taki sam okrutny sposób działania mordercy. Kryminał był oparty na wspomnieniach kobiety, czy to więc oznacza, że zabójca z lat 80-tych ponownie zaatakował?
Olga postanawia ustalić co łączy zbrodnię z lat 80-tych ze sprawą Dariusza Tyńca. Sprawa "Bestii" przywołuje przeszłość kobiety i zmusza ją do konfrontacji z własną przeszłością. 



Doczekałam się drugiego sezonu.Wiecie jednak jak to jest z tymi kontynuacjami- tu jak narazie jest świetnie.
(Ostrzegam że dalej są spojlery z pierwszego sezonu )
Pierwszy sezon zakończył się zostawiając furtkę do drugiego sezonu,był to sms do Ewy.
Zagadka smsa zostaje wyjaśniona niemal na samym początku drugiego sezonu,jest to jednak wątek poboczny ,głównym wątkiem jest pościg za Bestią.Gdzies tam w tle  jest Czarny który odsiaduje wyrok.Po bardzo krótkim czasie okazuje się że wszystko zaczyna   się łączyć ,i robi się coraz ciekawiej.W międzyczasie poznajemy też sporo faktów z przeszłości Olgi.
Po piątym odcinku moja opinia o drugim sezonie "Pułapki " jest jak najbardziej pozytywna i oczywiście polecam.
Dam Wam znać jak skończę oglądać cały drugi sezon .




13 powodów/13 reason why 
(3 sezon)

Od balu minęło ledwie kilka miesięcy, a liceum Liberty High wstrząsa kolejne tragiczne wydarzenie. Bryce Walker zostaje zabity i wszyscy trafiają na listę podejrzanych.

Kto nie oglądał dwóch pierwszych sezonów  -ręka w górę 😁
Ja osobiście należę do tych którym drugi sezon o wiele bardziej się podobał niż pierwszy-a jak to jest u Was?
Przy trzecim sezonie liczyłam na to że zostanie pociągnięty wątek strzelaniny (może jakaś ucieczka Tyler'a,coś o jego traumie )niestety ten wątek kończy się w pierwszym odcinku 
Każdy z 13 odcinków, przedstawia inną osobę, podejrzaną o zabójstwo Bryce'a ,pokazując też jakimi motywami ,powodami mógł się kierować potencjalny sprawca (czyli mamy też przypominajki poprzednich sezonów)
Dowiadujemy się sporo nowych rzeczy, m.in jak wyglądało  życie Bryce'a już po procesie.
Twórcy próbują to też nieco wybielic  Bryce'a,a serial idzie ewidentnie w stronę kryminału/akcji za co ogromny minus.
O ile gdzieś tak do 8 odcinka idzie całkiem nieźle, tak później mamy już typowe amerykańskie kino akcji czyli bójki-każdy niemal każdego bije.
Jeżeli tak jak ja, ucieszyliscie się że Hannah nie pojawi się  w trzecim sezonie (W drugim z odcinka, na odcinek jej postać mnie coraz bardziej irytowała),to mam dla Was złą wiadomość-jest już jej następczyni ,niejaka Ani.
Im dłużej trwa serial ,tym bardziej mnie ona irytuje.(chyba jeszcze bardziej niż Hannah )
Jeśli chodzi o zakończenie- nie ma tu happy endu ,jest ono nieco zaskakujące.
No mamy furteczke otwartą do 4 sezonu ,jednak jeśli on ma być tak fatalny jak 3 sezon, lepiej niech już się zakończy.
Nie polecam ,nie odradzam (sądzę że część z Was i tak obejrzy  ,jeśli już nie jesteście po obejrzeniu 3 sezonu 😀),ale na tle poprzednich dwóch sezonów, wypada bardzo słabo. 









Polityka 

Spojrzenie na zachowania polskich polityków, gdy kamery są wyłączone. 

Jak tylko się dowiedziałam że ten film się robi poprzysięgłam sobie że wręcz muszę go zobaczyć.
Potem pojawił się zwiastun ,który jeszcze bardziej mnie zachęcił.
Bilet kupiony, i tak oto tuptam sobie do kina pewnego, jeszcze letniego ,wieczoru dokumentując to na moim Instastory.
I po obejrzeniu lekko się rozczarowałam-ale o tym za chwilę 
Zacznę może o plusow tego filmu- największym jest chyba doborowa obsada.
Niemal wszyscy aktorzy ,świetnie się spisali ,lecz najlepiej wypadli Janusz Chabior  i Antek Królikowski.
Filmy pana Vegi zazwyczaj są pełne wulgaryzmów- ale pomijając to całkiem nieźle wychodzi mu kino akcji, a jak te wulgaryzmy puszczę mimo uszu to otrzymuje bardzo fajne thrillery,kryminały (Botoks ,Pitbull Nowe Porządki,Plagi Breslau )
W przypadku Polityki  ciężko mówić o kinie akcji ,aczkolwiek plusem jest mała ilość wulgaryzmów 
Za kolejny plus uważam Co poniektóre wątki ,szczególnie Jadwigi i Prezesa które przedstawione są dość...ciekawie,podobnie jak wątek Ojca Dyrektora .
Bardzo mi się spodobała charakteryzacja niektórych postaci, a w szczególności Iwony Bielskiej
Oglądając zwiastun, nastawiona byłam na film ,który ma w miarę ,spójną fabułę.
Tymczasem film to zlepek memow i największych afer politycznych,bardziej mający się na  filmu dokumentalnego 
Nawet niespecjalnie trzeba się interesować polityką ,aby ten film był przewidywalny.
Podsumowując; jeśli jeszcze nie byliście w kinie ,oglądaliście zwiastun i liczycie na film choć trochę spójny, to się rozczarujecie.
Zwiastun i film to są dwa zupełnie różne tematy-dlatego właśnie film mnie rozczarował 


Źródła zdjęć opisów i plakatów filmowych :


Statystyki bloga 

Wrzesień 2019


We wrześniu mojego bloga odwiedziło 7064 osoby 

Najwięcej osób było z :

- Polski ; 2650 osób 

- Niemiec ; 1495 osób 

- Holandii ; 845 osób 















Kosmetyczny ulubieniec 
Września 




Laura Mercier puder Transculent

Dorwalam go na promocji na Douglas.pl,choć znam się z nim dłużej(pierwszy raz ten puder poznałam u mojej makijazystki)
Przyznam szczerze że tak delikatnego, lekkiego i świetnie matujacego pudru nie miałam.
Idealnie utrwala makijaż, przy tym bez efektu maski.
Nie będę go polecać bo po :
1)ten puder nie jest dla każdego- mam ten luksus posiadania cery niemal bez wyprysków.
Puder jest transparentny ,w związku z tym gdy mamy na twarzy coś do ukrycia 😉 ,trzeba nałożyć podkład kryjące, a te z kolei zazwyczaj szkodzą cerze ,więc puder byłby idealny tylko na jakieś specjalne okazje (mówię tu o osobach które mają cerę problematyczną)
2) cena;zaporowa.
Ja to kupiłam ,ten puder na promocji za około 130 złotych (o ile dobrze pamiętam),a jego regularna cena to około 230 złotych
Mimo wszystko z pudru jestem zadowolona, nie obciąża cery ,matuje i jest bardzo wydajny- myślę że mi wystarczy na bardzo długo 😀





A jak tam Wasze Wrzesień?
Dajcie znać w komentarzach ☺

Do następnego 😘











99 komentarzy:

  1. Mój wrzesień był ok, ale jakoś szybko minął. Znów nie udało mi się obejrzeć żadnego filmu, może nadrobię to w tym miesiącu. Dobrze, że kontuzja nie była poważna. Dawno nie ćwiczyłam, a kiedyś robiłam to dość regularnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ulżyło że to było tylko naciągnięcie ☺
      Przekonalam się że brak aktywności ,na dłuższą metę mi bardzo szkodzi ☺

      Usuń
  2. Your September was nice. Glad to hear about your blog development. Looking forward great entries with amazing photos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you 😘
      I think the post will appear in a few days ☺

      Usuń
  3. Kupowałam Mamie " Ciemno prawie noc" Zaciekawiłaś mnie bardziej niż Mama, lubię ciężkie klimaty w filmach.
    Na Politykę chciałam iść, ale niestety z chłopakiem nie mamy czasu :/
    Jak zawsze, gratuluje statystyk i do przodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊
      Zastanawiam się nad książką,bo dużo osób ją poleca ,ale chyba jestem na nią za wrażliwa...

      Usuń
  4. Sporo się u Ciebie działo. Trzymam kciuki, żeby zęby udało się szybko wyleczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie, muszę nadrobić odcinki 13 powodów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺
      Jestem ciekawa czy Ci się spodoba ,bo dla mnie to był chyba najgorszy sezon

      Usuń
    2. jestem teraz na drugim i póki co podoba mi się bardziej niż pierwszy, zobaczymy ja będzie z trzecim

      Usuń
    3. Koniecznie daj znać 😀
      Mi też 2 sezon o wiele bardziej się podobał niż pierwszy 😀

      Usuń
  6. Dziękuję ☺
    Aparat ustawiam przodem , przodu mam wyswietlacz i widzę czy widać calą postac.
    Do tego samowyzwalacz mam ustawiony na 10 sekund
    Mówię o aparacie ,bo telefonem zdjęcia robię tylko kosmetykom,eewentualnie sobie selfie od wielkiego dzwonu 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wrzesien bez wrazen :) pazdziernik jak narazie jest super!Glossy box event,comic con(dzisaj i wczoraj ) za tydzien even z IPSY :)pracowicie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to faktycznie, Twój październik zapowiada się i pracowicie i fajnie 😀

      Usuń
  8. Dużo tego, dużo... A niby tylko miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niby miesiąc a tu rzeczywiście sporo się działo 😀

      Usuń
  9. O filmie polityka same słabe recenzje widzę a z poczatku planowałam na to isc. Zgadzam sie z tobą ze wystarczy chwile poćwiczyć i od razu cały dzień staje sie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety "polityka " to słaby film😐
      Oj tak ,niby to tylko pół godziny tych ćwiczeń, a humor od razu lepszy 😉

      Usuń
  10. No i właśnie wszedł październik, czyli (dla mnie) najnudniejszy miesiąc w roku (o czym będę pisała w piątek). Co do Twojego września... rozumiem problem z książkami, oczy widzą nowe książki, mózg chce, ale czasu nie mam. Nawet sobie ogarnęłam jednego audiobooka, zobaczymy co z tego wyjdzie. Problemy z zębem mądrości również są mi znane, bo aktualnie przechodze przez to samo. Co do flmów które opisałaś, nie widziałam ani jednego. Na ,,Politykę" chciałam iść, ale mi znajomi odradzili więc w sumie, jak piszesz nie ma po czym płakać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o "Politykę ", to naprawdę nie masz czego żałować,że nie widziałaś .
      Co do książek;No nie do końca jest (przynajmniej w moim przypadku) tak jak piszesz ;wygodniej mi było rozsiasc się przed tabletem czy ekranem w kinie ,niż przed książką, ale to chyba taki smutny znak naszych czasów...
      No ale udało mi się;Na chwilę obecną mam 100 stron do przeczytania tego "Króla " i napewno nie jest to ostatnia książka którą czytam 😀
      Mam nadzieję że uda Ci się uporać z tym zębem mądrości i wszystko skończy się dobrze 😀
      Obowiązkowo zajrzę do Ciebie ,by poczytać te piątkowy post 😀
      Również pozdrawiam 😀

      Usuń
  11. Kochana gratuluję Ci tak wysokich statystyk! Z tylu krajów.. :O Brawo ♥
    Co do ręki i zęba to współczuję. Ja dziś też właśnie zapisałam się do dentysty.. najbliższy wolny termin - 3 tygodnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘
      O kurczę 3 tygodnie to długo, mam nadzieję że sprawa nie jest pilna ,i że wszystko się dobrze skończy 😘

      Usuń
  12. Jak widać trochę złego i trochę dobrego- współczuję z powodu ręki izęba - nic fajnego jak bolą ....
    Co do serialu 13 POwodów - pierwszy sezon mi sie podobał, drugi już średnio- tak na siłę trochę....
    Filmy za to z tych , które wymieniłaś obejrzałam wszystkie :-)
    U mnie wrzesień minął szybko, ale połowę spędzilam na urlopie zatem ....
    Dobrze, że miałas czas aby złapać oddech i kupilas statyw - u mnie tez się sprawdza jak nie mam z kim robić zdjęc :-D

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ból zęba, to chyba najgorszy możliwy ból...
      Ja jeśli chodzi o "13 powodów " mam odmienne zdanie ;drugi sezon mi się bardziej podobał niż pierwszy, przy tym trzecim odnoszę wrażenie że jest on trochę na siłę
      O "ciemno ,prawie noc " czytałam na Twoim blogu ,o "polityce "rozmawiałyśmy na Instagramie, podobnie jak o "Pułapce "😀
      Oj tak ten statyw, zdecydowanie ułatwia życie 😉

      Usuń
    2. Oj zdecydowanie.... Zgadzam sie w tej kwestii w 100%
      Trzeciego po drugim jakoś nie miałam ochoty oglądać .... Czytałam też książkę wcześniej i o dziwo tym razem serial ( pierwszy sezon) wygrywa
      Oj zgadzam się - ja mma dwa statywy - bez nich byłoby niekiedy ciężko

      Usuń
    3. Książki nie czytałam...😀
      Mi jak narazie jeden statyw wystarcza 😀

      Usuń
  13. Ojej, bardzo aktywny miesiąc nawet jeśli wziąć pod uwagę przerwę od ćwiczeń oraz masę wolnego czasu! Mnie tam odpoczynku i urlopu nigdy za wiele! :D Raczej nigdy się nie nudzę, ale pożytkuję czas na pasję i obowiązki przy tym regenerując siły. Jak dla mnie najbardziej wykańczająca jest praca na pełen etat, więc w domu - nie ważne co bym robiła - zawsze staram się czerpać z tego radość i odpoczywać :) Np. sprzątanie już w ogóle mnie nie męczy :D

    Ne oglądałam filmu "Ciemnie, prawie noc", ale czytałam książkę i bardzo polecam! O "Polityce" czytałam wiele nieprzychylnych komentarzy, a do obejrzenia tego filmu najbardziej zniechęcił mnie mój ulubiony krytyk na YT - masochista ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o sprzątanie;bardzo je lubię, uspokaja mnie,pozwala mi zebrać myśli 😀
    Sporo osób poleca książkę "Ciemno, prawie noc ",ale film mną tak wstrząsnął, że nie dałabym rady książki przeczytać (podobno o wiele bardziej rozbudowana niż film )
    Cóż "Polityka " mnie rozczarowała, choć ja rzadko kiedy kieruje się opiniami innych jeśli chodzi o filmy ,i jeszcze rzadziej zdarza mi się podziwiać opinie innych po obejrzeniu danego filmu czy serialu 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego kochana :) Oby październik był równie owocny :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mam taką nadzieję 😘😀

      Usuń
  16. great work...
    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku miałam pomaturalne-najdłuższe wakacje i chwilami już się nie mogłam doczekać tych studiów i jakiejś rutyny, bo przy nadmiarze czasu nie zawsze łatwo jest się zorganizować haha. Na Pułapkę też czekałam, ale nie pamiętam tak dokładnie poprzedniego sezonu, więc chwilami się gubię :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei mam tak że im więcej mam obowiązków, tym lepiej jest mi się zorganizować 😀

      Usuń
    2. Mam tak samo, o tym właśnie pisałam haha ;* (nadmiar czasu i problem zorganizowania się)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. A to przepraszam, ja coś źle zrozumiałam 😊😘

      Usuń
  18. Bardzo lubię podsumowania miesiąca. Można wtedy zobaczyć jak minął komuś dany miesiąc i uchwycić w takim podsumowaniu najlepsze momenty warte zapamiętania :) Twój wrzesień widzę, że był udany :)

    Życzę Ci by październik był taki sam a nawet i lepszy :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę wolnego czasu:) Oby październik był dla Ciebie równie owocny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolny czas za szybko mija...

      Usuń
    2. Mam nadzieję że i Ty w końcu będziesz miała trochę wolnego...😀
      Niestety faktycznie ten wolny czas mija za szybko 😰

      Usuń
  20. ojej naderwany staw to nic przyjemnego... u mnie odzywa się zwłaszcza po chodzeniu po górach ból w kolanach podczas chodzenia. Ale to mija po tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak jak u mnie na początku treningów, miałam okropniaste zakwasy...😐

      Usuń
    2. haha ja po trzech dniach w górach chodzić nie mogę :D

      Usuń
    3. no zastały się mięśnie przy pracy biurowej...

      Usuń
  21. super blog ;3 zapraszam Cię również do mnie ,dodałam nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie drogi ten puder niestety.. Super że w końcu masz statyw, oraz gratuluję już trzeciej rocznicy bloga! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety puder nie należy do najtańszych, ale jest to bardzo dużo, więc starczy na długo😀
      Ale niedługo biorę się za testowanie nieco tańszego tego typu kosmetyku, może to będzie tańszy zamiennik 😀
      Dziękuję 😘

      Usuń
  23. Unas fotos preciosas! Se te ve estupenda! Espero tu opinión en mi último post! Espero que tengas un buen día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gracias 😀
      ciertamente en tu momento libre mirarte 😀

      Usuń
  24. Współczuję tej kontuzji, a jeszcze bardziej konieczności wizyty u dentysty, mnie już przy wejściu do poczekalni, gdy czuję ten zapach gabinetu stomatologicznego dopadają mdłości, a nogi zaczynają się trząść ze stresu i strachu.
    Ciemno,prawie noc muszę obejrzeć, Politykę również.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to współczuję,ale fakt dużo osób boi się stomatologa, (Ja akurat nie).
      Jestem ciekawa jak Ci się spodoba "Polityka", bo niestety film został strasznie zjechsny...
      Podobnie jak "Ciemno, prawie noc "
      Buziaki 😘

      Usuń
  25. Eveline is a brand that intrigues me but is not found in my country. Great post dear!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😀
      I hope you can try something out of them, still try 😀

      Usuń
  26. Mnie we wrześniu dopadła niestety choroba, a ogólnie miesiąc minął mi na czytaniu 2 książek :) "13 powodów" planuję obejrzeć :)
    Pozdrawiam, Niebieska Niezapominajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że choroba już dawno się skończyła 😀

      Usuń
  27. My september was at home with my broken foot oh!!!
    Wow now I'm waiting for great pics!!
    I love to go to the dentist but only to put my teeth white and clean!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, like me, with a damaged arm, I hope your leg is better 😀
      I think the pictures will appear in a few days on the blog😀
      I also like going to the dentist, it is a pity that teeth whitening, stone removal, there is always something to treat with them

      Usuń
  28. Też przechodziłam cyrki przez zęby mądrości więc znam ten ból :/
    Ładna statystyka :)
    Kurcze miałam zamiar obejrzeć Politykę, ale te historie naszych przyjemniaczków faktycznie są wszystkie dostępne w internecie, i to za free :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😘
      W filmie nic nowego nie zobaczysz,po za tym co jest w necie 😀

      Usuń
  29. Everything looks amazing! Great post dear! 

    OdpowiedzUsuń
  30. Such a beautiful products. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/beauty-of-intuition_9.html

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie mi uświadomiłaś, że muszę nadrobić seriale :D!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana musisz faktycznie częściej chodzić na kontrolę zębów żeby oszczędzić sobie bólu:D Trzynaście powodów też oglądałam ale jakoś ten sezon był taki mdławy i strasznie mnie denerwowała ta wścibska nowa dziewczyna:):**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie, mam nadzieję że przestanę w końcu to odkłada, bo do stomatologa to ja się wybieram jak sójka za morze i wybrać się nie mogę 😉
      Ciągle coś jest ważniejszego do zrobienia.
      Rzeczywiście ten trzeci sezon "13 powodów " to jest chyba na siłę ciągniety.

      Usuń
  33. Oj jak ja ci zazdroszczę wolnego czasu :D o rany ten puder bym chętnie kupiła w takiej cenie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie gdyby nie ta promocja, to raczej bym go nie kupiła 😀
      Pozdrawiam
      Lili

      Usuń
  34. To ja ciągle coś czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wrzesień był udawny i łaskawy dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę w końcu zobaczyć Ciemno, prawie noc.

    OdpowiedzUsuń
  37. "Pułapkę" oglądam, ale też "Pod powierzchnią" na necie nowy sezon. Dla mnie wrzesień był bardzo ważny. Tobie życzę wszystkiego najlepszego na nadchodzące miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak wrażenia po obydwóch serialach ?
      Również życzę wszystkiego najlepszego ☺

      Usuń
  38. Kurcze, musze się wreszcie wziąc za te 13 powodów, bo wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  39. Sporo się u Ciebie działo, mój wrzesień nie był jakoś spektakularny, ale co nie co w "pamiętniku" mogłabym zapisać :) Nie był to idealny miesiąc, ale nie był też najgorszy. Współczuję kontuzji, naprawdę życzę zdrówka i współczuję wizyty u dentysty. Ja chodziłam od lat do jednego i tego samego, który miał wspaniałe podejście do pacjentów (a był na nfz:D) ale niestety zamknął gabinet. Od tego czasu nie byłam u dentysty ale wiem, że to nie potrwa wiecznie. Prędzej czy później będę musiała do niego się zgłosić, zęby chodź twarde, bolą jak diabli gdy się psują :D Świetne wpisy, świetne recenzje. Życzę ci kochana z całego serduszka, aby twój październik był wyjątkowy :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zęby ,jestem strasznie przewrażliwiona - miałam już kilka razy takie problemy przez nie ,że wolę nie zwlekac-boli to pędzę w trymiga na fotel 😉
      Na NFZ są strasznie długie terminy ,choć sama pamiętam jak będąc dzieckiem trafilwm do świetnego stomatologa ,który również przyjmował na NFZ☺
      Kochana ,jak najszybciej musisz się wybrać ,bo tak jak piszesz;ząb boli jak diabli ,to chyba najgorszy ból
      Dziękuję bardzo za miłe słowa ,również życzę udanego października 😘

      Usuń
  40. Co to był za miesiąc... mi zleciał i był zaczytany.. codziennie :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wenę to czytam, tylko z książkami bywa różne :)

      Odnośnie seriali właśnie oglądam 3 sezon Ani ;)

      Usuń
  41. Happy blog anniversary Lili!
    I also hope to read more and watch more movies this month.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you 😘
      I have similar hopes for the books ☺

      Usuń
  42. Widzę, że dużo się działo tego września :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj, kochana współczuje urazu ręki i bólu zębów... każda taka dolegliwość jest nieprzyjemna.
    Co do treningów, mam dokładnie tak samo. Nie wyobrażam sobie by danego dnia nie poćwiczyć. Trening to moja pasja i motywacja do dalszego działania :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też 😃
      Te kilkadziesiąt minut ,to niby nic, a jednak naprawdę lepiej się czuje 👍😃

      Usuń
  44. Oh very interesting darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  45. I am glad you had a lot of free time and could use that for your personal development. :)
    I had less things to do in August but I was just enjoying holidays :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much 😃
      well, unfortunately, my vacation this year was not very successful

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)