Podsumowanie Maja 2019



Witajcie w czerwcu ☺
Dopiero pisząc to uświadomiłam sobie że pierwsza połowa 2019 roku już niemal za nami
Czy tylko mi ten czas tak szybko mija???

Skoro początek czerwca,to na moim blogu czas na :











Jaki był Maj 2019

W poprzednich latach maj kojarzył mi się z siedzeniem w domu , nudą.
W tym roku jest jednak zupełnie inaczej - śmiało mogę powiedzieć że maj był jednym z najlepszych miesięcy ,nie pamiętam kiedy poznałam tak wiele osób ,w dodatku bardzo miłych.
Uporałam się ze wszystkimi problemami ,dodatkowo udało mi się ruszyć z własną firmę ☺
Mimo pogody która ,nie dopisywała w maju ,oraz braku czasu maj będę wspominać bardzo miło.
Skoro już jestem jednak w temacie majowej pogody,nie mogę nie wspomnieć o moim kolejnym pomysle ,który niestety okazał się niewypałem.
Korzystając z tego że udało mi się znaleźć mój sposób na słońce (wspominałam o tym kilka tygodni temu),oraz tego że w mojej rodzinnej miejscowości (ok w jej okolicach) udało mi się znaleźć całkiem fajną miejscówkę do zdjęć , stwierdziłam że zrobię jakieś fajne zdjęcia na zewnątrz.
Dalsza część historii ,mojego pomysłu znacie z mojego Instagramu.
Podejmowałyśmy z koleżanką cztery próby zrobienia zdjęć i niestety za każdym razem pojawiała się burza.
Muszę Wam przyznać że gdy tak sobie pomyślę ,nigdy podczas robienia zdjęć stylizacji pogoda nie dopisywała -no może nie nigdy ,ale od dłuższego czasu odnoszę takie wrażenie;albo pada deszcz,albo świeci zbyt ostre/mocne slonce.
Wiem że już oto pytałam na Instagramie,ale zdaje sobie sprawę że więcej Was jest tutaj wiec kochani mam do Was małą prośbę:
Czy moglibyście mi powiedzieć gdzie mogę kupić softbox którego mogłabym użyć przy robieniu zdjęć stylizacji?
Chodzi mi też głównie o to jakie on powinien mieć wymiary ,aby oświetlał całą sylwetkę.








Film(y) które obejrzałam 
W Maju 




Underdog

Borys "Kosa" Kosiński to zawodnik MMA, który jest u szczytu formy. W najważniejszej walce ze swoim największym rywalem Deni Takaevem popełnia błąd, który przekreśla jego karierę.

Chociaz uwielbiam kryminały ,a Underdog nie mogę do nich zaliczyć ,to mimo wszystko film mi się podobał.
Bardzo fajna historia ,momentami wątki nieco zaskakiwały (co jest zdecydowanie na plus),
Ogólnie polecam 


Źródło zdjęć plakatów filmowych:





Statystyki Bloga
Maj 2019

W maju mojego bloga odwiedziło 9375 osób

Najwięcej osób było z:

- Polski : 3277 osób

- Stanów Zjednoczonych : 1181 osób

- Niemiec :709 osób

- Wielkiej Brytanii : 562 osoby 






Najpopularniejsze Posty 
Maj 2019







( 443 wyświetleń )









( 250 wyświetleń )







( 215 wyświetleń )









( 163 wyświetleń )












Kosmetyczny ulubieniec miesiąca :

Inglot 
Brush Cleanser 
Nettoyand pour Pinceaux







Kilka miesięcy temu wspominałam Wam że swoje pędzle myje olejku Isany.
Pomysł okazał się nietrafiony,dlatego że  olejek mi zniszczył pędzle-uzywam go do mycia gąbek do makjjazu
Pędzle zaczęłam myć w płynie Kryolanu ,który mi się niestety nie sprawdzil.
Pod koniec kwietnia przez przypadek trafiłam na ten spray od Inglota i okazał się strzałem w dziesiątkę ;przy codziennym myciu pędzli (nawet kilkunastu ) jedno opakowanie wystarcza mi na miesiąc.
Cena jak na wydajność i jakość również bardzo fajna :około 23 zlotych.
Spray nie dość że fajnie czyści pędzle (wystarczy go trochę zaaplikować na pędzel który chcemy wyczyścić i wytrzeć go w ręcznik papierowy) to do tego ma działanie dezynfekujące.
Minusem może tu być zapach :baaardzo czuć tu alkohol ,ale większość produktów które mają działanie dezynfekujące tak pachnie.
Jedynie mogę wam doradzić założenie jakiejś maski ochronnej (np smogowej ) 
I zapach nie jest już tak uciążliwy.
Spray ma przezroczyste opakowanie ;jest kolejną zaleta ponieważ pozwala nam widzieć ile jeszcze tego produktu zostało.
Przez to przejrzyste opakowanie ,nie udało mi się zrobić zdjęcia ,ale za to mam dla Was filmik (zresztą z mojego InstaStory) ,na którym go widać.
Kosmetyk możecie dostać w Inglocie,lub kupić na stronie marki Inglot.
Dla zainteresowanych link poniżej :





A jak Wam minął Maj?

Piszcie w komentarzach ☺

Do następnego 😘






84 komentarze:

  1. Good job!!
    You have challenges for months coming, good luck!!

    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, czas leci niesamowicie szybko. Cieszę się, że maj był dla Ciebie udanym miesiącem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So awesome that you had a great month. Hope June is even better.
    That movies sounds so interesting... I love these type of films.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas zdecydowanie za szybko leci :/ Film mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh ta pogoda psuje nam często plany . Gratulacje w założeniu firmy :) i powodzenia w jej prowadzeniu. Ten film chciałam obejrzeć ale jakość sie nie złożyło . Po tym co napisałaś jeszcze bardziej chce go zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję żeby nie zapeszyc 😉
      Jeśli chodzi o film to myślę że naprawdę warto go zobaczyć 😀

      Usuń
    2. Jak będę mieć możliwość to napewno obejrzę

      Usuń
  6. Maj był dla mnie najbardziej wyczerpującym miesiącem! :D
    Aż się nie mogę doczekać co przyniesie czerwiec he he
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać, co przyniesie czerwiec 😉

      Usuń
  7. Mi też maj zleciał bardzo szybko, pomimo tego, że cały czas padało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie, pogoda się poprawiła 😀

      Usuń
  8. Mi również czas tak szybko leci... Dobrze, ze w tym roku dużo się u Ciebie dzieje. Ja tez nie lubię nudy! Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W jaki sposób zniszczone? Twarde, sianowate jak włosy czy jak? Nigdy nie widziałam zniszczonych pędzli więc jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle napisałam w poście;olejek rozpuszcza najprawdopodobniej klej który jest użyty do zrobienia pędzla i włosie, wychodzi

      Usuń
  10. Ale szybko ten czas mija. Powodzenia w czerwcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyc 😉

      Usuń
  11. Wlasnie czas leci bardzo szybko :) bardzo fajne podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja :) Uwielbiam takie kolory a tobie w nich super :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie podsumowanie maja to koniec matur i wyjazd z chlopakiem - to najwazniejsze, a czas leci pedzi szybciutenko!:(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogoda w maju była fatalna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda 😔
      Jak narazie jest coraz lepiej 😀

      Usuń
  15. W kwestii softboxa nie pomogę, nie mam doświadczenia. Też mnie ostatnio poraziło że to już połowa roku... czas biegnie jak szalony!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też mocno zdziwiło że to już połowa roku 😃

      Usuń
  16. Hello lili
    It's true the time runs and we get older !!!
    The month of May was a good month for you, I hope June is even better !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że poznałaś nowych ludzi i powodzenia w prowadzeniu swojej firmy:** W zeszły weekend oglądaliśmy z moim ten film i też mi się bardzo podobał. Zaskoczyło mnie, że grali prawdziwi komentatorzy, organizatorzy i wszyscy związani z mma, dawało to większej realności:D Buźka:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii MMA to się nie wypowiem ,bo nie mam doświadczenia, nie interesuje się tym, nawet tak bylo gdy mój były chłopak trenował,tylko trzymałam za niego kciuki 😀
      Film bardzo mi się podobał 😀

      Usuń
  18. Jak ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to nawet nie wiem gdzie ten maj zleciał...
    Miałam wrócić do blogosfery i średnio mi to wyszło.
    Znów wiele mnie ominęło...
    Mam nadzieję, że w czerwcu będzie trochę lepiej, chociaż zapowiada się szalony miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie...
      Też staram się regularnie tu bywać ,ale średnio mi to wychodzi ☺

      Usuń
  20. Ja się cieszę że czas leci szybko bo bliżej do urlopu :-) lynu z Inglota nie miałam ale ogólnie lubię kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie,też nie mogę się doczekać urlopu ☺
      To prawda Inglot ma bardzo fajne kosmetyki ☺

      Usuń
  21. Estupenda entrada! gracias por tu visita! feliz dia!!! :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. filmu nie oglądałam może kiedyś looknę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Maj był dla mnie udany, ale jednocześnie niesamowicie pracowity:)
    Ja już od dawna mam tak ze zdjęciami, że gdy tylko zaczynamy je robić, to natychmiast zrywa się i moja fryzura nie wygląda już tak jak przed wyjściem z domu:/
    Zaciekawiłaś mnie tym filmem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się poddałam ,cóż nie mam szczęścia do pogody

      Usuń
  24. U mnie maj zawsze był pełen rozrywek czy przeróżnych wyjazdów, ze względu na możliwości pogodowe, które najczęściej sprzyjały. W tym roku wybrałam się na kajaki z przyjaciółmi i było cudownie! Szkoda, że miałaś tyle niepowodzeń ze znalezieniem odpowiedniej metody do czyszczenia pędzli, jednak ważne że masz już swój złoty środek. A co do statystyk bloga to ogromne gratulacje, prawie 10 tyś wyświetleń to ogromna liczba ! Niektóre posty czytałam i były świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję,za tak miłe słowa 😘

      Usuń
  25. Anonimowy04 czerwca

    Super podsumowanie miesiąca :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie spokojny i bardzo zimny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zimny, ale i całkiem spokojny 😀

      Usuń
  27. Gratulacje z startem własnej firmy :) Gdzie ta miejscówka do zdjęć? Też chcę ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa dziękuję 😘
      O miejscowe do zdjęć ,napisałam Ci na DM na Instagramie, i polecam bo jest tam przepięknie 😍

      Usuń
  28. Mi też strasznie szybko przeleciało te pół roku :P trochę atrakcji było ale największa ich część dopiero przede mną. Jeśli chodzi o pogodę to te ciągle deszcze były w maju wkurzające a teraz, hymm lato zaskoczyło fotografów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie jak przedemną 😀
      No mi w dalszym ciągu tą pogoda nie pasuje ,Jak tylko znajdę chwilę na zdjęcia, to pojawia się burza

      Usuń
  29. Balsamy wyszczuplające zawsze na topie XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi maj przeleciał bardzo szybko i dosyć intensywnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak minęło ostatnie pół roku

      Usuń
  31. Super,ze firma Ci się rozwija trzymam kciuki :-)
    Maj tak szybko mi zleciał, że nawet nie wiem kiedy :-)
    Underdoga nie widziałam ale jest w planach :-)
    Gratuluję wyświetleń :-)
    Jestem zaskoczona ,ze Kryon się u Ciebie nie sprawdził - marka cieszy sie duza renomą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę dziękować, aby nie zapeszyc 😀
      Jeśli chodzi o Kryolan -cóż tylko płyn mi się nie sprawdził jakoś tak mi się niewygodnie nim te pędzle czyściło,bo co do marki nie mam zastrzeżeń:mam klej i utrwalacz i mi się rewelacyjnie sprawdzają.
      Całej reszty nie używałam,jeszcze 😀

      Usuń
  32. Mi też te pół roku błyskawicznie zleciało.

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post dear, so nice and interesting, love it!

    OdpowiedzUsuń
  34. czas leci jak niewiadomo co...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten czas leci jak szalony! to jest jakaś masakra

    OdpowiedzUsuń
  36. mi tez strasznie szybko ten czas poleciał! sama nie wiem kiedy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w sumie nie wiem ,jak to się stało że już czerwiec

      Usuń
  37. Baskinka była najlepsza:) mi to tak szybko czas leciu już niedługo mój ślub a dopiero co rezerwowałam termin :)


    Buziaki:*
    Wracam z nowym postem - > WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak to jest ,jak na coś się czeka-albo czas płynie powoli,albo biegnie bardzo szybko ☺

      Usuń
  38. bardzo fajne podsumowanie !

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie, że miałaś udany miesiąc. ;) Jestem ciekawa tego filmu. Różne opinie o nim słyszałam i chciałabym sprawdzić czy mi się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie film bardzo fajny ,ale wiadomo że ile ludzi tyle opini ☺

      Usuń
  40. Fajnie,że ten maj był ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Maj minął mi bardzo szybko i intensywnie. Maturalny czas dał siwe znaki:) Statystyki widzę że wysokie, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej, Kochana! Ja to z tyłu w temacie jestem, ze aż wstyd :o Co to za działalność otworzyłaś? :*

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)