Na szaro...

Witajcie kochani ☺

No i mamy pierwszy powiew zimy.
Niezbyt wierzyłam w te prognozy dotyczące opadów śniegu,ale w poniedziałek gdy się obudziłam za oknem był śnieg ❄
Niewiele bo niewiele, ale trochę jest, w dodatku zrobiło się zimno...

Po długiej przerwie wracam ze stylizacją oraz z niespodzianką ☺






Wczoraj, po niemal miesiącu ,wreszcie zdjęłam stabilizator 😄
Cieszy mnie to bardzo zwłaszcza że trwa moja ulubiona pora roku, w której bezwzględu na temperaturę uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu( ci którzy mnie śledzą na Instagramie i oglądają moje InstaStory zapewne o tym wiedzą 😊), a stabilizator mi to trochę utrudniał.
Drugi powód to to że moge juz spokojnie nosić moje ukochane szpilki a co za tym idzie, przygotowywać kolejne stylizacje ponieważ pomysłów mi nie brakuje 😉
Za kilka dni będę miała kilka dni wolnego wiec wykorzystam ten czas, a dziś mam dla Was zdjęcia sprzed kilku tygodni zanim moja noga została unieruchomieniona

W tej stylizacji głównym kolorem jest szary-jednak mam nadzieje że mimo to nie jest nudna 😆

Szare botki na platformie od Renee.pl mieliscie już okazję oglądać w innym poście zestawione ze spodniami
Uwielbiam je,coraz bardziej się do nich przekonuje i po cichu planuje ich zakupić więcej tyle że w innym kolorze
W dzisiejszym poście zestawiłam je z szarą zamszową minispódniczka z ozdobnymi suwakami z przodu.Spódniczka pochodzi  ze sklepu Moda4you -ci którzy mnie obserwują na Instagramie napewno kojarzą to spódniczkę ☺
Zdecydowałam się na szarą bluzkę, a całość uzupełniłam czarnymi rajstopami.







Z racji tego że zbliża się Black Friday wraz ze sklepem Rosegal przygotowałam dla Was niespodzianki :


Rosegal 11.11 Crazy Shopping Festival & Black Friday Up to 80% OFF:
Pod  linkiem będziecie mieli kody rabatowe które możecie wykorzystać do 23.11.2018 na zakupy w sklepie Rosegal
Link jest tu:

>> KLIK <<

Oprócz tego mam dla Was kod Rabatowy (kod nie łączy się z promocją na Black Friday) 


RGBF1



Ten kod obowiązuje do końca roku 2018 i daje Wam 25% rabatu



Zachęcam Was do zakupów w sklepie Rosegal bo mają Tam bardzo fajne rzeczy

Oto co ja wybrałam


















Oprócz tego wybrałam dwie sukienki,które Wam w najbliższym czasie pokaże na blogu  ☺





Co myślicie o tej stylówce?


Dajcie znać w komentarzach ☺
Do następnego 😚


34 komentarze:

  1. Barwy achromatyczne na jesień prezentują się niezwykle elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety dotkliwy ten powiew zimy :) pasują do Ciebie szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że już zdjęłaś stabilizator:)
    Co do zestawu, to ja takie połączenia gdzie jeden kolor występuję w różnych odcieniach uwielbiam, ślicznie Ci w szarościach:)
    Buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ты очень стильно выглядишь! Особенно мне понравилась юбка и треугольные серьги ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię szary kolor i bardzo dobrze się w nim czuję :) Szary wcale nie musi być nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super botki :) Dość elegancko i kobieco :p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, butki boskie, a zegarek bardzo przypadł mi do gustu ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest świetna:) Ja to ostatnio wkręciłam się w zakupy na aliexpress i czekam na Black friday:)

    Buziaki:*
    Nowa stylizacja -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódniczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, bardzo kobieca!

    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jak już wracaliśmy w niedziele do Wawy to poczułam powiem zimy na trasie była śnieżyca :( Piękna stylizacja, cieszę się, że w końcu zdjęłaś stabilizator <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj pogoda nas niestety nie rozpieszcza :( Dzisiaj skrobałam 10 minut szyby w aucie haha :D
    Cieszę się, że możesz w końcu założyć ukochane szpilki! <3
    Bardzo podoba mi się ta spódniczka, bardzo w moim stylu :) :*

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21 listopada

    Pięknie wyglądasz, spódniczka jest śliczna i w sumie kolorek uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, jest bardzo uniwersalna i idealnie wpisuje się w różne okazje. :)
    Z rzeczy, które wybrałaś bardzo podoba mi się zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja bardzo fajna! Super, że nie masz już stabilizatora :)
    Wybrałaś świetny zegarek :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie do twarzy Ci w szarościach! :)
    Co do pogody, u mnie niestety już nie ma śniegu :( Jak ma być zimno, to mogłoby chociaż być biało za oknem...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka cudowna spódniczka ♥
    Szkoda, że temperatury tak spadły, ale cóż - nic nie może trwać wiecznie, zwłaszcza taka piękna jesień, jaką mieliśmy w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne masz buty kochana! A zegarek od Rosegal jest przepiękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo często ubieram się w podobne barwy:) Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super,że wróciłaś do formy - a stabilizator opuścił Twoją stopę :-)
    Świetna szara spódniczka. To zdecydowanie Twójn kolor
    Ja za to zimy oraz jesieni nie znoszę...

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda, już widać, że zbliża się zima, tak jest zimno na dworze, że nie chce się nigdzie wychodzić. Jaka fajna stylizacja. Wszystko idealnie do siebie pasuje.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że wróciłaś do siebie i nie czujesz się ograniczona przez stabilizator :)
    Fajna stylizacja!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny strój podkreślający kobiece kształty, wyglądasz świetnie:) Milego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze- przepięknie :) Śliczna stylizacja, ja kocham odcienie szarości idealnie komponują się z czernią, bielą i jeansem a to kolory które przeważają w mojej szafie :) U mnie też sporo śniegu, zdziwiło mnie to bo w zeszłym roku padało chyba dopiero po świętach. Trzeba było na biegu zmienić opony w samochodzie, całe szczęście ja nie potrafię więc ktoś musiał mnie wyręczyć :D
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy23 listopada

    Zima coraz bardziej się zbliża, a te mrozy są okropne :/
    Super stylizacja i świetny zegarek :D Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. kochana masz śliczną spódniczkę <3!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ze już Ci ściągnęli stabilizator . No to możesz już śmigać . Bardzo ładny look z pazurem .

    OdpowiedzUsuń
  29. I like these different shades of grey together.
    The set of earrings are very pretty!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja a z kodu na pewno skorzystam. Ja osobiście nie przepadam za zimą, nie mam ochoty nigdzie wychodzić tylko siedzieć z kubkiem herbaty i oglądać seriale.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy23 grudnia

    Masz tutaj na zdjęciach sztuczne rzęski? Wcześniej pisałaś, że korzystasz z manylashes.pl warto je zamawiać :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam tutaj rzęsy sztuczne ,tylko że przedłużane ,nie kępki (już nie pamiętam jaką metodą przedłużałam ;))
      Z kępek jak najbardziej polecam tę z manylashes.pl :)

      Usuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)