Czarne tregginsy, biała koszula,botki na szpilce +kilka nowości

Hej kochani 😘

Jak się macie przez weekendem???
Macie już jakieś plany?☺
Ja ciągle jeszcze wspominam poprzedni weekend 😉☺



Dziś po krótkiej przerwie z postami kosmetycznymi, wracam z kolejnym postem ze stylizacją, ale i nie tylko ponieważ w tym poście nie zabraknie kosmetyków ☺

Zacznę może od nowości na moich paznokciach- Thermacolor 💅
Jest już drugi tego typu lakier w mojej kolekcji.
Wcześniejszy odcień Bloody Mary- pokazywałam Wam TU.

Tym razem postawiłam na Blue Heaven.





Nie wiem jak Wam ale mi on poprostu wydaje się idealny na zimę ❄⛄


Kolejną nowością jest nabyta wczoraj w Krakowie w Kiko Milano szminka że specjalnej limitowanej edycji na Walentynki Lip Me Lots.





Odcineń który wybrałam to 01 rosseto. Tzw. brudny róż






W tym tygodniu otrzymałam również dwie paczki:jedną z Aliexpress druga z Pierre Rene.

W przesyłce od Aliexpress był ten oto komplecik.







Poprzednia sukienka zamówiona w moim rozmiarze okazała się za mała, więc tym razem zdecydowałam się na rozmiar większą-to była bardzo dobra decyzja gdyż sukienka leży na mnie prawie idealnie.
Piszę prawie idealnie gdyż ramiączka są za szerokie😥
Mam nadzieję że uda mi się coś z tym zrobić 😌







Od Pierre Rene otrzymałam podkład Skin Balance Cover.





Zamówienie podkładu przez Internet to baaardzo ryzykowna sprawa-można nie trafić z kolorem.Tak też było i w moim przypadku-odcień 025 Natural okazał się za ciemny😣
Po za tym nie mam do niego żadnych zastrzeżeń-świetnie wtapia się w skórę, utrzymuje się dość długo no i pięknie pachnie orzechem😍
Rozjaśnić mi go na cerze pomógł puder transparentny z Ingrid







Już wkrótce na moim blogu szczegółowa recenzja.

Od Pierre Rene otrzymałam małą niespodziankę-cienie do powiek Trio Eye Shadow








Stylizacja którą mam dziś dla Was to klasyka która nie raz przewinęła się przez mojego bloga i pewnie jeszcze nie raz się u mnie pojawi.
Biała koszula,czarne tregginsy.
Zdecydowałam połączyć się ten zestaw z tymi botkami


Pisałam o nich >>TU<<









Co myślicie o tym zestawieniu??
Dajcie znać w komentarzach ☺




Miłego weekendu ☺

Buziak i do następnego 😘

40 komentarzy:

  1. Uwielbiam thermocolory jeśli chodzi o paznokcie :o zawsze mnie bawi mina ludzi gdy wchodzę do jakiegoś ciepłego pomieszczenia i zmieniają kolor :) sukienka też naprawdę śliczna :* i super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne masz te paznokcie <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, perfect nails! And your outfit is cute :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh the nboots are amazing!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, super te paznokcie!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka jest ta szminka serduszkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja i boskie pazurki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy :)
    Paznokcie-rewelacja,kolor idealny na zimę :)
    Stylizacja również bardzo ładna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za obcasy! Boskie:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz :) Śliczny kolor pazurków.Mam nadzieję,że uda Ci się coś zrobić z ramiączkami sukienki,bo jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Have a wonderful weekend!!

    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!

    Harija Ravi

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool I love it all!
    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/
    Alessa Bernal

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor szminki jest bardzo ładny :)
    Stylizacja również bardzo ładna:)
    pazurki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pazurki! Uwielbiam niebieski i noszę go na swoich pazurkach nie tylko zimą :) to jeden z kolorów w których najlepiej się czuję. Szminka urocza! Słodki ma ten serduszkowy kształt :) Sukienka bardzo ładna! Kiedyś miałam podobnie szyty kostium kąpielowy :) stylizacja świetna, bardzo ładnie wyglądasz :) Rewelacyjny post kochana!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja:*
    Idealna niemal na każdą okazję:*

    OdpowiedzUsuń
  17. In love with your blue nails and that set is so sexy.
    Awesome post!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pazurki super :-)
    Uwielbiam kombinacje outfitowe black and white - niezawodne klasyczne połączenie :-)
    Ta szminka jest super cute :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing girl!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: RED & PINK LOOK


    OdpowiedzUsuń
  20. Oj fakt ciężko dobrać podkład przez internet :(
    Świetne są te buty,tak jak stylizacja :*
    Bardzo mi się podoba też ta szminka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka urocza szminka ;)
    same ładne rzeczy tu prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. That dress is stunning... and you look so cute..
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na mnie największe wrażenie te botki zrobiły- bossssskie są <3
    i pomadka w kształcie serducha również- świetnie, że wymyślili taką wersję walentynkową :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolorki pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz :*
    Cudna jest ta szminka z Kiko:*

    OdpowiedzUsuń
  26. U ciebie jak zwykle bardzo oryginalnie. :) Podoba mi się!
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne paznokcie i świetna sukienka!:)
    Stylizacja również bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten podkład i uważam, że jest super :)
    blog | YouTube

    OdpowiedzUsuń
  29. Thermo lakiery sa najlepsze, śmiesznie jest jak wchodzi się do pokoju i ktoś zapyta : "Ej a nie miałaś czarnych, bo są teraz szare". Zawsze mnie to bawi.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor szminki a ty jak zwykle wyglądasz bosko :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  31. hi, ım a new follower on your blog from gfc ...
    I hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz :) Wow jakie pazurki, świetny kolor! Dawno takiego u siebie nie nosiłam. pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny intensywny zimny odcień lakieru na paznokciach😍 na zimę ❄ a pomadki w kolorze brudnego różu uwielbiam😍.
    Sukienka w jasnym kolorze również jest przepiękna i taką samą bym kupiła w pastelowym błękicie😍. Co do zakupów na Aliexpress to już mi się znudziło, bo nie wszystkie ciuszki mi z stamtąd przychodziły i otwierane spory o zwrot pieniędzy bardzo długo się ciągły... choć jakość rzeczy naprawdę dobra i jak ktoś ma cierpliwość to może z tej strony zamawiać😊. Ja niestety juz nie mam czasu i wytrwałości na takie zakupy by każdej zamówionej przesyłki czy nieudanej transakcji upilnować☹.
    Pudry do twarzy rzadko używam, bo mam suchą cerę.
    Twoja stylizacja bardzo stylowa i minimalistyczna, pasuje na każde wyjście - dosyć często ubieram się w takie stonowane kolory i zestawienia ubraniowe 😊

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)