Niespodzianka

Witajcie!Dość długo się wahałam i w końcu się zdecydowałam na to aby pokazać swoją twarz:-)
Do tej pory zdjęcia przedstawiające mnie to były selfie przed lustrem a teraz zdecydowałam na profesjonalną sesje zdjęciową.Fotki były robione w Krakowie na Plantach.

Mi się podobają,jestem z nich bardzo zadowolona a to się rzadko zdarza :-)
Moja mimika mi nie przypadła za bardzo do gustu-cóż nie jestem przyzwyczajona do takich zdjęć:-)
Bardzo za to podobał mi się makijaż-na zdjęciach może to nie za bardzo widać ale był przecudny ;-)
A oto zdjęcia:













ZDJĘCIA:Studio Edith
MAKE UP: Natalia Mroczek

49 komentarzy:

  1. mi się bardzo podobają, wszystko idealnie współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia ❣

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia wyglądasz super!
    rewelacyjna sesja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale młodziutko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy07 kwietnia

    Bardzo ładne zdjęcia! Dobra robota ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ;) super wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjęcia!
    jesteś mega fotogeniczna, więc mam nadzieję, że odważysz się na więcej takich zdjęć :) moim zdaniem jesteś śliczna *.*
    podoba mi się Twój strój, taki klasyk, który można założyć zawsze :)
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. In the first piture there is beautiful place. Outfit is so cool and again you look so good :)
    Inspiration by Linda

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka laseczka:),no no pięknie wyglądasz kochana i super fotki:)
    czekamy na kolejne sesje:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne foty,wyglądasz super:*

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ślicznotka<3
    Nie wyglądasz na 23 lata:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Teraz już taka pora, że jak masz fotografa to śmiało zdjęcia z rożnych lokalizacji możesz wstawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  16. Obu więcej takich zdjęć, zawsze możesz wykonać podobne z koleżanką i nie zawsze jest potrzebny zespół fotografów i makijażystek :)
    Ale efekt ciekawy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie<3
    buty i bluzka mi się najbardziej poďobają;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładną figurę :)

    dosomethingforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie jest.
    Nie ma co się wstydzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło cudnie wyglądasz bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  21. szpile świetne ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczę się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz świetnie a do obiektywu napewno się przyzwyczaisz;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jejku wyglądasz cudownie, wszystko świetnie ze sobą pasuje, zakochałam się w tych butach

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne foty wyglądasz super masz boską figure i jesteś prześliczna:*
    Oby więcej takich zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. :) Miałam tak samo jak TY. Ciężko się przemóc, żeby po raz pierwszy pokazać swoją twarz, ale w blogowaniu jest to niezbędne. Dobrze jest mieć jakiekolwiek wyobrażenie o autorze postów, które czytamy. Stylizacja na +. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  27. i teraz się zastanawiam, dlaczego nigdy wcześniej nie pokazywałaś twarzy. Taka piękna z Ciebie kobieta ;* świetnie się prezentujesz- śliczna i ładnie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne foty:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Ja liczę na duuużo więcej takich sesyjek! :) A z czasem i mimika się zmieni, w końcu 'praktyka czyni mistrza' :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fun pics, lady! Thanks for sharing!


    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  31. Suuuper sesja! Ale szkoda, że zdjęcia takie małe :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia :) Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka wesoła i uśmiechnięta blogerka ! DObrze że się zdecydowałaś na tą sesję. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow , Rewelacyjnie wyglądasz :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. waw!!!Amazing post!!!! I love your blog!!! new post on my blog!!! http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html

    OdpowiedzUsuń
  37. ale pięknie wyglądasz! i buty - cudo <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  38. Super! Co powiesz na wspólną obserwację? Daj mi znać na moim blogu. Zapraszam zawsze się odwdzięczam ;) Pozdrawiam Xoxo
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. So cool, I love your pics!! Have a nice day doll! ❤

    PS: Follow each other? Let me know!
    Mary María Style

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna kobieta wspaniała stylizacja na obcasach.
    Nic dodać nic ująć.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)