Eveline Cosmetics Liquid camouflage Long Lasting Formuła 24 h (korektor w płynie do twarzy)- moja opinia

Cześć 😃

Makijaż ma za zadanie ,nas upiekszyc i co za tym idzie -ukryć ,niedoskonałości na twarzy
Niekiedy jednak ,nie możemy sobie pozwolić na kryjacy (A przy tym zazwyczaj, obciążający cerę) podkład.
Jak wtedy ukryć niedoskonałości?
Mamy do wyboru korektory m.in tzw kamuflaże
Są one zazwyczaj ciężkie i dobrze kryjące;bez problemu zatuszuja niedoskonałości skóry  ,cery

Dziś mam dla Was recenzje ,takiego cudeńka

Eveline Cosmetics 

Liquid camouflage  Long Lasting Formuła 24H 

Korektor w płynie 






Do tej pory moim absolutnym faworytem jeśli chodzi o zakrywanie niedoskonałości był Catrice Camouflage (pisałam o nim TU)
Będąc jednak kiedyś w Hebe, rzucił mi się w oczy ten korektor od Eveline 

Czy jest tak samo dobry jak ten od Catrice?

Zapraszam do zapoznania się z moją recenzja 😃



Od producenta:



Kryjący korektor-kamuflaż, który ukryje każdą niedoskonałość cery. Jednocześnie jest na tyle delikatny, że może być stosowany nawet pod oczami. Kremowa formuła idealnie się rozprowadza i pozwala na budowanie poziomu krycia. Duży aplikator jumbo jest wyjątkowo wygodny i jednocześnie precyzyjny. Nowoczesna formuła zawiera składniki aktywne, które pielęgnują skórę: 
• olejek jojoba – wpływa regenerująco na skórę; zawiera witaminę A, witaminę E spowalniającą starzenie skóry oraz witaminę F
• witamina B5 – inaczej kwas pantotenowy, przeciwdziała tworzeniu się zmarszczek, przyspiesza gojenie i regenerację skóry 
• masło shea – olej wydobywany z nasion afrykańskiego drzewa; intensywnie nawilża i łagodzi podrażnienia; stymuluje produkcję kolagenu działając przeciwstarzeniowo




Skład:


Aqua (Water) Cyclopentasiloxane Butylene Glycol Kaolin Isododecane Glycerin Polybutene VP/Hexadecene Copolymer Polyglyceryl-4 Isostearate Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone Hexyl Laurate Trimethoxycaprylylsilane Triethoxycaprylylsilane Cera Alba Trimethylsiloxysilicate PEG/PPG-19/19 Dimethicone Simmondsia Chinensis Seed Oil Tocopheryl Acetate Butyrospermum Parkii Butter Panthenol Phenoxyethanol DMDM Hydantoin Magnesium Sulfate Sodium Chloride Disteardimonium Hectorite Ethylhexylglycerin Xanthan Gum Parfum (Fragrance) Propylene Carbonate Disodium EDTA PEG-8 Tocopherol Ascorbyl Palmitate Ascorbic Acid Citric Acid Hexyl Cinnamal. May contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide) CI 77491 (Iron Oxides) CI 77492 (Iron Oxides) CI 77499 (Iron Oxides).










Moja opinia:


Kosmetyk otrzymujemy, w opakowaniu typowym dla korektorów,z pędzelkiem-aplikatorem.





Opakowanie jest obklejone ,logiem marki Eveline ,oraz nazwą kosmetyku 😃
Do wyboru, mamy kilka odcieni ; 01 Light, 02 Natural (to jest ten który ja wybrałam),03 Vanilla





Korektor ma gęstą konsystencję







Zazwyczaj takie konsystencję są dla mnie sygnałem żeby nie używać takiego korektora pod oczy ;Ale moi drodzy tutaj zwyciężyła ciekawość i przetestowalam go pod oczy ,a na efekty nie musiałam długo czekać i przestałam go testować pod oczy.
ODRADZAM!
Dlaczego ?
Niby krycie ma fajne ,niby nie obciążył zbytnio skóry pod oczami ;Ale za to ja strasznie podraznił- czułam delikatne szczypanie pod oczami.Pod drugie zbiera się w kącikach, i w zmarszczkach, tak więc lepiej go nie stosować pod oczy





Jak sobie poradził z niedoskonałościami?
Moja jedyną zmorą są wypryski, które powstają na skutek stosowania kosmetyków do oczyszczania cery
I tutaj korektor poradził sobie świetnie-bez problemu zakrył ,nawet te większe wypryski, wytrzymał coś około 6 godzin a co najważniejsze;Nie zebrał się na nim, podkreślając go
Do ukrycia niedoskonałości-polecam


Podsumowując:

 Całkiem fajnie kryje ,nie niszczy cery ,ale pod oczy się nie nadaje 

Nie odradzam go ,choć sama raczej już do niego nie wrócę 
Dlaczego ?
Moim ulubieńcem jest Camouflage Catrice-wygodniej mi się to używa no i jest tańszy ;Catrice kosztuje około 13 złotych, podczas gdy ten od Eveline kosztuje jakieś 22 złotych-w Hebe (można to dostać taniej, nie tylko na promocji, ale i pewnie gdzieś w Internecie)
Nie odradzam go 😃



Mieliście już ten korektor?
Czego używacie do ukrycia niedoskonałości?



Dajcie znać w komentarzach 😀



Kochani Mam do Was jeszcze ,pewną prośbę 

Jedna z blogerek ,zwróciła się do mnie o pomoc;chodzi o to że blogger obciął jej 
Zasięgi i dziewczyna straciła sporo czytelników 
Jej blog jest naprawdę bardzo fajny ,a po za tym ,szkoda żeby czyjaś praca szła na marne 
Dlatego serdecznie, zapraszam Was na jej bloga i zachęcam do czytania i obserwacji 
Adres to :





Do następnego 😘

36 komentarzy:

  1. I like this cosmetics, I had a lot of funds from this brand. I did not try these means specifically, but I will pay attention to them. Now I go to the blog of this blogger. And what kind of technical problems? It is very sad that this happened.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inny korektor Eveline, który zbierał same achy i ochy na blogach, i niestety nie byłam zadowolona. Po ten też raczej nie sięgnę. Zwłaszcza, że potrzebuję czegoś pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio rzadko stosuję korektor bo mam dobrze kryjący podkład 2w1 . Szkoda że ten powyższy nie sprawdza się pod oczami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że znalazłaś taki produkt, szkoda tylko, że podrażnia oczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mojej twarzy rzadko pojawiają się niedoskonałości, korektora używam wyłącznie pod oczy więc nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm just not really familiar with this camouflage. Thanks for reviewing:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o nim całkiem dobre opinie, ale akurat tego nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. great positive effect...

    # Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się być mocno kryjący!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczypanie pod oczami trochę mnie przeraziło hehe:D Jestem wierna Catrice i jak narazie nie wymieniam go na nic innego i nawet nie szukam niczego:**

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, choć szkoda, że podrażnia skórę pod oczami.
    Ja na ewentualne niespodzianki używam takiego dwukolorowego z olejkiem z drzewka herbacianego z Rossmanna.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15 grudnia

    Nie używam korektorów, ale ten całkiem fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go i mam zamiar wypróbować pod oczy, niech stracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam niedoskonałaości. Jestem doskonała xD (wybacz po prostu musiałam to napisać ;p) nie mniej nie używam korektorów, a z niedoskonałościami żyję i pokazuję się publicznie. Taki dziwak ze mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  16. ja za to bardzo Liquid camouflage i używam go tylko pod oczy to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  17. średnio mi się podoba efekt jaki daje na skórze:) wolę też Catrice:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się być ciekawym produktem, ale ja takich nie używam. Wolę jakąś lekko zielonkawą bazę, którą nakładam pod podkład, bo mam tendencje do czerwonej twarzy i już nie chcę jakiś dodatkowych rzeczy tam nakładać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post, Thanks for sharing, x
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się jaki efekt daje ten korektor :) Nigdy nie słyszałam o tej marce :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh I like the texture but maybe with another shade
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że korektor nie nadaje się pod oczy, bo tylko po takie sięgam. Nie wiem czy się na niego zdecyduję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również mam swojego ulubieńca od Catrice :) Kupiłam ostatnio jakiś inny w Naturze, ale w sumie leży zapakowany :D boję się go tykać haha

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie jest zbyt żółty . Wiec też mnie nie kusi by drugi raz kupić . Mimo to świetna recenzja ;) . Trochę mnie ominęło

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię ten kamuflaż z Catrice wlasnie, a tego z eveline nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. This product looks very interesting. Thank you for review.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/12/babor-hsr-lifting-extra-firming-cream_15.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje mi się, że za jasny dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam swojego ulubeńca w postaci Loreal True match ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam, ale nie jestem do końca przekonana- potzrebuję dość moznego krycia ( sińce pod oczami- taka uroda) a jednocześnie mam wrażliwą skórę wokół oczu więc wolałabym nie ryzykować :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bez korektora nie wyobrażam sobie makijażu, to jest dla mnie podstawa :D Bardzo ciekawy produkt, na pewno wart wypróbowania, jednak mam swój ulubiony korektor z lovely (około 10zł) i trzymam się go, bo jest dobry i tani, a tanie i dobre to moje ulubione słowa kosmetyczne :D Recenzja super kochana, jak zawsze szczera i pomocna! <3
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też uwielbiam caouflage catrice! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wnioskuję z tego, że nie zawsze droższe musi oznaczać lepsze – sama udowadniasz, że tańszy kosmetyk sprawuje się równie dobrze (a może i lepiej) niż ten o wyższej cenie :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi Lili
    I have some skin imperfections I loved to try that product!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń

*Miło że jesteś -zawsze staram się odwiedzać moich czytelników

*Każdy komentarz i każdy kolejny obserwator to dla mnie wielka motywacja :) :*
ALE:

*Nie bawię się w obserwacje za obserwacje.
Obserwuje tylko te blogi które mi się podobają i których autorzy w miarę regularnie mnie odwiedzają.

*Jeśli masz napisać samo Spam czyli : FAJNY BLOG , CIEKAWY POST, MOŻE WSPÓLNA OBSERWACJA odpuść :)
Takich komentarzy nie publikuje, ich autorów nie odwiedzam,więc szkoda Twojego czasu :)

*Cenie sobie szczere komentarze,nawet krytykę byleby kulturalnie :)
Wulgarnych ,obraźliwych komentarzy nie publikuje!!


*Nie akceptuje reklam sklepów, produktów w komentarzach

*Zachęcam do podawania linków do bloga przy komentarzu -będzie mi łatwiej trafić na Twojego bloga :)